Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 4.0 1:10 2WD Race Buggy Kit patří ke světové špičce. Vysoké výkony a odolnost, hliníkové šasi, variabilita, tuningové díly. Hliníkové olejové nastavitelné tlumiče, kuličková ložiska, nízká hmotnost a řada dalších zlepšení posunují úroveň 2WD elektro Buggy opět dopředu.Zobrazit celý popisek

Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 4.0 1:10 2WD Race Buggy Kit patří ke světové špičce. Vysoké výkony a odolnost, hliníkové šasi, variabilita, tuningové díly. Hliníkové olejové nastavitelné tlumiče, kuličková ložiska, nízká hmotnost a řada dalších zlepšení posunují úroveň 2WD elektro Buggy opět dopředu.
Obsahem balení je stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 4.0 1:10 2WD Race Buggy Kit. Balení obsahuje všechny díly, mimo elektroniku, pneumatiky. Karosérie je nenabarvená. Obrázkový návod ke stavbě.
Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 4.0 1:10 2WD Race Buggy Kit, je výsledkem náročného vývoje a patří ke světové špičce. Vysoké výkony a odolnost, hliníkové šasi, variabilita nastavení, obsažené tuningové díly. Velké hliníkové olejové nastavitelné tlumiče, kompletní kuličková ložiska, nízká hmotnost a řada dalších zlepšení posunují úroveň 2WD elektro Buggy opět o kus dopředu.
Koncepce auta vychází z předchozích úspěšných modelů Team Losi Racing. Tuhé hliníkové eloxované 2.5mm 7075-T6 šasi je vylehčeno, střídavý motor je uložen těsně před zadní nápravou, geometrie náprav je plně nastavitelná. Velké hliníkové olejové nastavitelné tlumiče Gen II 12mm, kompletní kuličková ložiska, kuličkový diferenciál, nízká hmotnost.
Pohon je řešen pomocí 3-řadou převodovkou s třecí spojkou. Tvrdý materiál kuliček a přítlačných disků kuličkového diferenciálu znamená velmi hladký chod a delší životnost. Výsledkem je snížení valivého odporu a tím efektivnější přenos výkonu na kola. Pro co nejpřesnější řízení v oblasti kolem neutrálu byly překonstruovány náboje kol a geometrie zavěšení ramen. Kola se nasazují na hliníkový šestihran. Vše je optimalizováno pro co nejvyšší rychlost a pro příjemné řízení na technických tratích.
Zadní věž tlumičů může být namontována s předním nebo zadním sklonem. To znamená, že zadní tlumiče GEN IIi mohou být namontovány buď před zadní věže a závěsné ramena, nebo v tradičním místě na zadní straně ramena. Tato volba skýtá větší možnosti ladění pro vyšší přilnavost k povrchu, přináší vyšší stabilitu zadní části a lepší vlastnosti při skocích.
Na zadní nápravě jsou těhlice z kompozitního materiálu, který je vhodnější než hliníkový, z důvodu uložení ložisek bez vůlí. Pro tuhou montáž vrchního táhla byla použita hliníková deska, na které přišroubován kovový kulový čep, který je ještě výškově přestavitelný. Kulový čep je přišroubován jak do desky tak do kompozitního těla těhlice, takže se nemůže uvolnit.
Pro úsporu hmotnosti je doporučeno namontovat speciální Servo S6240RX Car Digital High Speed s integrovaným 2-kanálovým přijímačem Spektrum DSMR! Servo má konektory pro připojení baterie a druhého serva nebo pouze regulátoru. Úspora místa a jednoduché zapojení. Servo 15kg-cm@ 6V. Hmotnost 56g, kovové převody.
V balení je obsažena celá řada tuningových dílů, které zlepšují užitné vlastnosti auta i životnost. Vysoce kvalitní C3 gumou uzavřená kuličková ložiska jsou použita na celém podvozku. Závěsné čepy ramen mají nejpokročilejší povlak z titan-uhlík-nitridu, což se projevuje ve vysoké životnosti a menším odporu, takže ramena náprav se pohybují volněji a nedochází k poškození povrchu čepů.
V konstrukci auta je využita žada plastových kompozitních dílů. které zlepšují jízdní charakteristiky auta ať z důvodu nízké hmotnosti nebo z důvodu vyšší pružnosti. Po měsících testování u Team Losi Racing bylo zjištěno, že použití těchto dílů umožní konzistentní a stabilní jízdu a zlepšuje řadu jízdních charakteristik. Jde o ramena, boční lišty šasí a nárazníky. Pro doladění rozvržení hmotnosti je k dispozici volitelná sada mosazných závaží, která je možno uložit pod přední, střední nebo zadní díly auta.
Ve stavebnici 22 4.0 je obsažena 3-řadá převodová soustava, která nejlépe odpovídá jízdě ve středně vysokých až vysokých podmínkách přilnavosti. Volitelná 4-řadá převodovka (TLR332054 - není součástí dodávky) funguje velmi dobře pro povrchy s nízkou až středně vysokou přilnavostí, a zajistí větší přenos hmotnosti vzadu. Popis montáže 4-řadé převodovky je uveden v manuálu.
Doba sestavení kitu je cca 7 hodin.
Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 4.0 1:10 2WD Race Buggy Kit patří ke světové špičce. Vysoké výkony a odolnost, hliníkové šasi, variabilita, tuningové díly. Hliníkové olejové nastavitelné tlumiče, kuličková ložiska, nízká hmotnost a řada dalších zlepšení posunují úroveň 2WD elektro Buggy opět dopředu.
Obsahem balení je stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 4.0 1:10 2WD Race Buggy Kit. Balení obsahuje všechny díly, mimo elektroniku, pneumatiky. Karosérie je nenabarvená. Obrázkový návod ke stavbě.
Stavebnice RC modelu závodního auta TLR 22 4.0 1:10 2WD Race Buggy Kit, je výsledkem náročného vývoje a patří ke světové špičce. Vysoké výkony a odolnost, hliníkové šasi, variabilita nastavení, obsažené tuningové díly. Velké hliníkové olejové nastavitelné tlumiče, kompletní kuličková ložiska, nízká hmotnost a řada dalších zlepšení posunují úroveň 2WD elektro Buggy opět o kus dopředu.
Koncepce auta vychází z předchozích úspěšných modelů Team Losi Racing. Tuhé hliníkové eloxované 2.5mm 7075-T6 šasi je vylehčeno, střídavý motor je uložen těsně před zadní nápravou, geometrie náprav je plně nastavitelná. Velké hliníkové olejové nastavitelné tlumiče Gen II 12mm, kompletní kuličková ložiska, kuličkový diferenciál, nízká hmotnost.
Pohon je řešen pomocí 3-řadou převodovkou s třecí spojkou. Tvrdý materiál kuliček a přítlačných disků kuličkového diferenciálu znamená velmi hladký chod a delší životnost. Výsledkem je snížení valivého odporu a tím efektivnější přenos výkonu na kola. Pro co nejpřesnější řízení v oblasti kolem neutrálu byly překonstruovány náboje kol a geometrie zavěšení ramen. Kola se nasazují na hliníkový šestihran. Vše je optimalizováno pro co nejvyšší rychlost a pro příjemné řízení na technických tratích.
Zadní věž tlumičů může být namontována s předním nebo zadním sklonem. To znamená, že zadní tlumiče GEN IIi mohou být namontovány buď před zadní věže a závěsné ramena, nebo v tradičním místě na zadní straně ramena. Tato volba skýtá větší možnosti ladění pro vyšší přilnavost k povrchu, přináší vyšší stabilitu zadní části a lepší vlastnosti při skocích.
Na zadní nápravě jsou těhlice z kompozitního materiálu, který je vhodnější než hliníkový, z důvodu uložení ložisek bez vůlí. Pro tuhou montáž vrchního táhla byla použita hliníková deska, na které přišroubován kovový kulový čep, který je ještě výškově přestavitelný. Kulový čep je přišroubován jak do desky tak do kompozitního těla těhlice, takže se nemůže uvolnit.
Pro úsporu hmotnosti je doporučeno namontovat speciální Servo S6240RX Car Digital High Speed s integrovaným 2-kanálovým přijímačem Spektrum DSMR! Servo má konektory pro připojení baterie a druhého serva nebo pouze regulátoru. Úspora místa a jednoduché zapojení. Servo 15kg-cm@ 6V. Hmotnost 56g, kovové převody.
V balení je obsažena celá řada tuningových dílů, které zlepšují užitné vlastnosti auta i životnost. Vysoce kvalitní C3 gumou uzavřená kuličková ložiska jsou použita na celém podvozku. Závěsné čepy ramen mají nejpokročilejší povlak z titan-uhlík-nitridu, což se projevuje ve vysoké životnosti a menším odporu, takže ramena náprav se pohybují volněji a nedochází k poškození povrchu čepů.
V konstrukci auta je využita žada plastových kompozitních dílů. které zlepšují jízdní charakteristiky auta ať z důvodu nízké hmotnosti nebo z důvodu vyšší pružnosti. Po měsících testování u Team Losi Racing bylo zjištěno, že použití těchto dílů umožní konzistentní a stabilní jízdu a zlepšuje řadu jízdních charakteristik. Jde o ramena, boční lišty šasí a nárazníky. Pro doladění rozvržení hmotnosti je k dispozici volitelná sada mosazných závaží, která je možno uložit pod přední, střední nebo zadní díly auta.
Ve stavebnici 22 4.0 je obsažena 3-řadá převodová soustava, která nejlépe odpovídá jízdě ve středně vysokých až vysokých podmínkách přilnavosti. Volitelná 4-řadá převodovka (TLR332054 - není součástí dodávky) funguje velmi dobře pro povrchy s nízkou až středně vysokou přilnavostí, a zajistí větší přenos hmotnosti vzadu. Popis montáže 4-řadé převodovky je uveden v manuálu.
Doba sestavení kitu je cca 7 hodin.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.