Model S35-GT2 s novým systémem převodovky se středovým 2-stupňovým převodovým poměrem. Pohon 4WD, spalovací motor. Rozměry: 490mm x 308mm x 145mm.Zobrazit celý popisek

Jak pozoruhodné bylo datum 18. ledna 2020. SWORKz vyhrál své první mistrovství světa. A ne jen jeden titul, ne, ale hned dva. Jezdec továrního týmu SWORKz Jörn Neumann vyhrál se svým vozem SWORKz S35-GT mistrovství světa GT v kategorii Nitro a s vozem SWORKz S35-GTE v kategorii Electric.
Na základě platformy vítězného vozu S35-GT, který se stal mistrem světa, společnost SWORKz dále vyvíjela svůj nitro GT a přišla s modelem S35-GT2. S35-GT2 je určen pro čistě silniční závody. Má unikátní zcela novou konstrukci předního a zadního zavěšení. Nový přední systém řízení Ackerman nyní pochází přímo z nitro Buggy 1/8 S35-4.
Aktualizace z modelu S35-GT a přepočítaný nový systém převodovky se středovým 2-stupňovým převodovým poměrem poskytuje modelu S35-GT2 spoustu vylepšení. S35-GT2 je vybaven tvrdě eloxovaným a odlehčeným hliníkovým šasi s širokým rozvržením, který byl dlouhodobě testován našimi továrními piloty, aby byl zaručen nejlepší výkon. Nový model S35-GT2 přichází s nižším uspořádáním tlumičů vpředu i vzadu. Nejnovější geometrie řízení s novými Ackermanovými a řídicími deskami poskytuje pilotovy velmi přesnou zpětnou vazbu a kontrolu nad S35-GT2. Novinkou u modelu SWORKz S35-GT2 je zcela nový systém zadního náboje kol. Kompozitní plastový materiál v kombinaci s uhlíkovými deskami dává možnost různého nastavení.
Nově vyvinutý kompozitní materiál dokonale spolupracuje s diferenciály HET a poskytuje maximální trakci a kontrolu. zde je mnoho dalších drobných změn a chytrých nápadů vložených do vašeho nového podvozku SWORKz S35-GT2, které z něj dělají skutečného vítěze.
Jak pozoruhodné bylo datum 18. ledna 2020. SWORKz vyhrál své první mistrovství světa. A ne jen jeden titul, ne, ale hned dva. Jezdec továrního týmu SWORKz Jörn Neumann vyhrál se svým vozem SWORKz S35-GT mistrovství světa GT v kategorii Nitro a s vozem SWORKz S35-GTE v kategorii Electric.
Na základě platformy vítězného vozu S35-GT, který se stal mistrem světa, společnost SWORKz dále vyvíjela svůj nitro GT a přišla s modelem S35-GT2. S35-GT2 je určen pro čistě silniční závody. Má unikátní zcela novou konstrukci předního a zadního zavěšení. Nový přední systém řízení Ackerman nyní pochází přímo z nitro Buggy 1/8 S35-4.
Aktualizace z modelu S35-GT a přepočítaný nový systém převodovky se středovým 2-stupňovým převodovým poměrem poskytuje modelu S35-GT2 spoustu vylepšení. S35-GT2 je vybaven tvrdě eloxovaným a odlehčeným hliníkovým šasi s širokým rozvržením, který byl dlouhodobě testován našimi továrními piloty, aby byl zaručen nejlepší výkon. Nový model S35-GT2 přichází s nižším uspořádáním tlumičů vpředu i vzadu. Nejnovější geometrie řízení s novými Ackermanovými a řídicími deskami poskytuje pilotovy velmi přesnou zpětnou vazbu a kontrolu nad S35-GT2. Novinkou u modelu SWORKz S35-GT2 je zcela nový systém zadního náboje kol. Kompozitní plastový materiál v kombinaci s uhlíkovými deskami dává možnost různého nastavení.
Nově vyvinutý kompozitní materiál dokonale spolupracuje s diferenciály HET a poskytuje maximální trakci a kontrolu. zde je mnoho dalších drobných změn a chytrých nápadů vložených do vašeho nového podvozku SWORKz S35-GT2, které z něj dělají skutečného vítěze.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.