Nástupce stavebnice závodní buggy B6.1D, B6.2D, B6.3D s pohonem zadní nápravy 2WD (motor před zadní nápravou). Model bez elektroniky a RC soupravy. Speciálně určeno pro hlínu, jíl a podobné povrchy s malou přilnavostí.Zobrazit celý popisek

Šampioni podle designu
Off Road Buggy 2WD v měřítku 1:10 jsou charakteristickou třídou týmu Team Associated od vydání modelu RC10 v roce 1984. Team Associated RC10 buggy vyhrála 13 z 18 mistrovství světa I.F.M.A.R., přesto nikdy neusínáme na vavřínech. S vývojem pneumatik, motorů, baterií a tratí se Team Associated přizpůsobuje a vylepšuje každou iteraci modelu RC10. U projektu RC10B6.4 měli inženýři za cíl zlepšit skákání a přistávání, aktualizovat pocit z řízení, aby bylo "snadné jezdit rychle", a zrychlit zatáčení Buggy na koberci a hlíně s vysokou přilnavostí.
Platforma RC10B6.4 pokračuje v trendu nabídky dvou konfigurací stavebnice. Obě sady obsahují novou generaci velko-objemových tlumičů a pružin o průměru 13 mm, které zajišťují maximální tlumení a stabilitu. Tlumiče s větším průměrem snižují tlak uvnitř tlumiče a minimalizují účinky posunu hřídele. Díky tomu má Buggy při ostrých skocích a přistáních pocit, jako by jela na neviditelném mraku. Podvozek, přední část a systém řízení jsou optimalizovány pro jízdu se sníženým náklonem, což vynikne na rychlých površích s vysokou přilnavostí. Aktualizovaný systém řízení s výškově nastavitelnými tlumiči pomáhá závodníkům minimalizovat nárazy. Kromě toho je přední zavěšení vybaveno novými bloky řízení s posunem čepu o -1 mm a roztečí, které zajišťují hladký a předvídatelný chod přední části v celém rozsahu tlumení. Konstrukce -1 mm posouvá čep řízení blíže ke středu přední pneumatiky, čímž udržuje přední část v rovině v celém rozsahu řízení.
Obě Buggy jsou vybaveny novým uspořádáním podvozku a závažími pod regulátorem, které umožňují montáž elektroniky blíže k servu a také dodatečné umístění baterie vpředu oproti předchozímu modelu. Všechny nové možnosti nastavení závaží umožňují větší stabilitu ve vysokých rychlostech a řízení na koberci s vysokou přilnavostí.
Součástí je mnoho skvělých prvků, jako je snadno přístupný zadní diferenciál, nové široké otočné hliníkové držáky zadních ramen pro použití se 73mm rameny a 69mm kardany CVA a aktualizované karbonové věže tlumičů s tvarovanými ochrannými kryty. Oba modely mají mnoho společných skvělých prvků, například snadno přístupný zadní diferenciál, nové široké otočné hliníkové úchyty zadních ramen pro použití se 73mm rameny a 69mm kostmi CVA a aktualizované věže tlumičů z uhlíkových vláken s tvarovanými ochrannými kryty. Nastavení a tuningové díly zůstávají zaměnitelné mezi konfiguracemi RC10B6.4 a RC10B6.4D. Obě verze přicházejí s rychlostí, odolností a linií, která se očekává od skutečného šampiona. Vyberte si konfiguraci, která vyhovuje vaší trati, a pokořte konkurenci!
Model AE90034 RC10B6.4 Team Kit bude díky novému uspořádání podvozku +3 mm, nastavení kluzné spojky Octalock LCF 11 mm, ocelovým závažím Regulátoru a serva včetně přiloženým protiprokluzovým tyčím vpředu a vzadu tou nejlepší volbou pro buggy s vysokou přilnavostí na koberci nebo travnatém povrchu trati. Sada AE90035 RC10B6.4D Team Kit obsahuje nový podvozek s délkou pro jízdu na hlíně, 19mm nastavení kluzné spojky Octalock LCF, hliníkové závaží Regulátoru, layback převodovku a optimalizované nastavení pro jízdu na hlíně.
Nové funkce
Šampioni podle designu
Off Road Buggy 2WD v měřítku 1:10 jsou charakteristickou třídou týmu Team Associated od vydání modelu RC10 v roce 1984. Team Associated RC10 buggy vyhrála 13 z 18 mistrovství světa I.F.M.A.R., přesto nikdy neusínáme na vavřínech. S vývojem pneumatik, motorů, baterií a tratí se Team Associated přizpůsobuje a vylepšuje každou iteraci modelu RC10. U projektu RC10B6.4 měli inženýři za cíl zlepšit skákání a přistávání, aktualizovat pocit z řízení, aby bylo "snadné jezdit rychle", a zrychlit zatáčení Buggy na koberci a hlíně s vysokou přilnavostí.
Platforma RC10B6.4 pokračuje v trendu nabídky dvou konfigurací stavebnice. Obě sady obsahují novou generaci velko-objemových tlumičů a pružin o průměru 13 mm, které zajišťují maximální tlumení a stabilitu. Tlumiče s větším průměrem snižují tlak uvnitř tlumiče a minimalizují účinky posunu hřídele. Díky tomu má Buggy při ostrých skocích a přistáních pocit, jako by jela na neviditelném mraku. Podvozek, přední část a systém řízení jsou optimalizovány pro jízdu se sníženým náklonem, což vynikne na rychlých površích s vysokou přilnavostí. Aktualizovaný systém řízení s výškově nastavitelnými tlumiči pomáhá závodníkům minimalizovat nárazy. Kromě toho je přední zavěšení vybaveno novými bloky řízení s posunem čepu o -1 mm a roztečí, které zajišťují hladký a předvídatelný chod přední části v celém rozsahu tlumení. Konstrukce -1 mm posouvá čep řízení blíže ke středu přední pneumatiky, čímž udržuje přední část v rovině v celém rozsahu řízení.
Obě Buggy jsou vybaveny novým uspořádáním podvozku a závažími pod regulátorem, které umožňují montáž elektroniky blíže k servu a také dodatečné umístění baterie vpředu oproti předchozímu modelu. Všechny nové možnosti nastavení závaží umožňují větší stabilitu ve vysokých rychlostech a řízení na koberci s vysokou přilnavostí.
Součástí je mnoho skvělých prvků, jako je snadno přístupný zadní diferenciál, nové široké otočné hliníkové držáky zadních ramen pro použití se 73mm rameny a 69mm kardany CVA a aktualizované karbonové věže tlumičů s tvarovanými ochrannými kryty. Oba modely mají mnoho společných skvělých prvků, například snadno přístupný zadní diferenciál, nové široké otočné hliníkové úchyty zadních ramen pro použití se 73mm rameny a 69mm kostmi CVA a aktualizované věže tlumičů z uhlíkových vláken s tvarovanými ochrannými kryty. Nastavení a tuningové díly zůstávají zaměnitelné mezi konfiguracemi RC10B6.4 a RC10B6.4D. Obě verze přicházejí s rychlostí, odolností a linií, která se očekává od skutečného šampiona. Vyberte si konfiguraci, která vyhovuje vaší trati, a pokořte konkurenci!
Model AE90034 RC10B6.4 Team Kit bude díky novému uspořádání podvozku +3 mm, nastavení kluzné spojky Octalock LCF 11 mm, ocelovým závažím Regulátoru a serva včetně přiloženým protiprokluzovým tyčím vpředu a vzadu tou nejlepší volbou pro buggy s vysokou přilnavostí na koberci nebo travnatém povrchu trati. Sada AE90035 RC10B6.4D Team Kit obsahuje nový podvozek s délkou pro jízdu na hlíně, 19mm nastavení kluzné spojky Octalock LCF, hliníkové závaží Regulátoru, layback převodovku a optimalizované nastavení pro jízdu na hlíně.
Nové funkce
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.