Stavebnice motorové jachty 787mm v rozsypu pro zkušené stavitele. Klasická konstrukce s předseknutými žebry a obšívkou z březové překližky. Množství maketových doplňků z kovu, pro 2 elektromotory řady 500 nebo 1 spalovací 1,5-3,0ccm .Zobrazit celý popisek

Trojan Yacht Company sídlící v pensylvánském Lancasteru patřila mezi lety 1949 a 1992 mezi nejpřednější americké stavitele motorových jacht. V 50. a 60. letech, na vrcholu slávy klasických člunů stavěných z mahagonu a jiných ušlechtilých dřev, měla na 700 zaměstnanců. Jedenatřicetistopový model F-31 patřil mezi jejich nejúspěšnější.
Stavebnice luxusní motorové jachty v rozsypu v měřítku 1:12 pro pohon dvěma elektromotory řady 500 pro mírně pokročilé stavitele. Díky vysokému předpracování většiny dílů není stavba nijak zvlášť náročná na zručnost a dílenské vybavení - ale samozřejmě pečlivá a trpělivá práce je v lodním stavitelství nezbytná pro dosažení dobrého výsledku. Pro lepení budete potřebovat střední a husté vteřinové lepidlo, "acetonové" modelářské lepidlo, epoxid a lepidlo pro lepení plastikových modelů. Vlastní stavba probíhá dle výkresů v měřítku 1:1 a řady názorných kreseb a fotografií.
Trup je tvořen kostrou z předseknutých dílů z překližky ze světlého filipínského mahagonu, jejíž páteř tvoří podélníky a kýl s nalepenými žebry - staví se přímo na rovné pracovní desce v poloze "vzhůru nohama" díky montážním výstupkům na žebrech. Kostra trupu se doplní obšívkou z březové překližky. Nástavba je z dílů předseknutých z březové a mahagonové překližky.
Maketové doplňky jsou tvořeny škálou dílů odlévaných z bílého kovu a ze dřeva. Pokud budete mít dostatek chuti a vytrvalosti, můžete model dále takřka neomezeně vylepšovat... Je jen na vás, jak si dáte na své práci záležet...
Pro pohon lodi slouží 2 elektromotory řady 500 nebo 600 (nejsou součástí stavebnice), napájené z jednoho nebo dvou šestičlánkových NiMH nebo NiCd akumulátorů (vhodné jsou např. šestičlánky pro RC auta 1:10). Lodní hřídele s pouzdry a spojkou je rovněž třeba dokoupit - Dumas pro tento model dodává speciální sadu #2335 (obsahující 2 hřídele s pouzdry a jejich držáky, kardan. spojkami, 2 kovová kormidla s táhly a pákami). Vhodné jsou také tuzemské kompaktní hřídele s přímou spojkou a přírubou pro upevnění motoru. Dumas pro tento model dodává speciální sadu #2335 (obsahující 2 hřídele s pouzdry a jejich držáky, kardan. spojkami, 2 kovová kormidla s táhly a pákami, 2 maketové třílisté bronzové lodní šrouby, sadu převodových kol). Pro využití maketových lodních šroubů (1,75” – 44 mm) je nutno použít nízkootáčkové motory nebo běžné “pětistovky” doplnit převodovkou 1:2 až 1:3 (např. Graupner Multispeed #1114.20). Pro maximální využití výkonu motorů a dlouhé plavby při používání akumulátorů s velkou kapacitou doporučujeme doplnit vodní chlazení motoru.
Návod ke stavbě znázorňuje také možnou konverzi na pohon jedním spalovacím motorem o kubatuře 1,5-3,0 ccm.
Pro ovládání lodi postačí jakákoliv aspoň dvoukanálová RC souprava, jeden nebo dva obousměrné elektronické regulátory otáček aspoň 30A (dle motorů) a jedno standardní servo pro kormidlo. Použijete-li dva regulátory, můžete samozřejmě zvýšit manévrovací schopnosti lodi pomocí nezávislého ovládání otáček obou motorů (ručně nebo pomocí mixu kormidlo-motory, máte-li vícekanálovou počítačovou RC soupravu).
Stavebnice obsahuje: předseknuté překližkové díly, předseknuté díly z mahagonové a březové překližky, lipové nosníky, odlévané kovové díly a další maketové příslušenství, stavební plán obsahující třípohledový výkres lodi 1:1, návod ke stavbě.
| Délka [mm] | 787 |
| Šířka [mm] | 305 |
| Výška [mm] | 315 |
| Ovládané funkce | M(2),LK |
| Stavební náročnost | S2 |
| Náročnost pilotáže | P1 |
Trojan Yacht Company sídlící v pensylvánském Lancasteru patřila mezi lety 1949 a 1992 mezi nejpřednější americké stavitele motorových jacht. V 50. a 60. letech, na vrcholu slávy klasických člunů stavěných z mahagonu a jiných ušlechtilých dřev, měla na 700 zaměstnanců. Jedenatřicetistopový model F-31 patřil mezi jejich nejúspěšnější.
Stavebnice luxusní motorové jachty v rozsypu v měřítku 1:12 pro pohon dvěma elektromotory řady 500 pro mírně pokročilé stavitele. Díky vysokému předpracování většiny dílů není stavba nijak zvlášť náročná na zručnost a dílenské vybavení - ale samozřejmě pečlivá a trpělivá práce je v lodním stavitelství nezbytná pro dosažení dobrého výsledku. Pro lepení budete potřebovat střední a husté vteřinové lepidlo, "acetonové" modelářské lepidlo, epoxid a lepidlo pro lepení plastikových modelů. Vlastní stavba probíhá dle výkresů v měřítku 1:1 a řady názorných kreseb a fotografií.
Trup je tvořen kostrou z předseknutých dílů z překližky ze světlého filipínského mahagonu, jejíž páteř tvoří podélníky a kýl s nalepenými žebry - staví se přímo na rovné pracovní desce v poloze "vzhůru nohama" díky montážním výstupkům na žebrech. Kostra trupu se doplní obšívkou z březové překližky. Nástavba je z dílů předseknutých z březové a mahagonové překližky.
Maketové doplňky jsou tvořeny škálou dílů odlévaných z bílého kovu a ze dřeva. Pokud budete mít dostatek chuti a vytrvalosti, můžete model dále takřka neomezeně vylepšovat... Je jen na vás, jak si dáte na své práci záležet...
Pro pohon lodi slouží 2 elektromotory řady 500 nebo 600 (nejsou součástí stavebnice), napájené z jednoho nebo dvou šestičlánkových NiMH nebo NiCd akumulátorů (vhodné jsou např. šestičlánky pro RC auta 1:10). Lodní hřídele s pouzdry a spojkou je rovněž třeba dokoupit - Dumas pro tento model dodává speciální sadu #2335 (obsahující 2 hřídele s pouzdry a jejich držáky, kardan. spojkami, 2 kovová kormidla s táhly a pákami). Vhodné jsou také tuzemské kompaktní hřídele s přímou spojkou a přírubou pro upevnění motoru. Dumas pro tento model dodává speciální sadu #2335 (obsahující 2 hřídele s pouzdry a jejich držáky, kardan. spojkami, 2 kovová kormidla s táhly a pákami, 2 maketové třílisté bronzové lodní šrouby, sadu převodových kol). Pro využití maketových lodních šroubů (1,75” – 44 mm) je nutno použít nízkootáčkové motory nebo běžné “pětistovky” doplnit převodovkou 1:2 až 1:3 (např. Graupner Multispeed #1114.20). Pro maximální využití výkonu motorů a dlouhé plavby při používání akumulátorů s velkou kapacitou doporučujeme doplnit vodní chlazení motoru.
Návod ke stavbě znázorňuje také možnou konverzi na pohon jedním spalovacím motorem o kubatuře 1,5-3,0 ccm.
Pro ovládání lodi postačí jakákoliv aspoň dvoukanálová RC souprava, jeden nebo dva obousměrné elektronické regulátory otáček aspoň 30A (dle motorů) a jedno standardní servo pro kormidlo. Použijete-li dva regulátory, můžete samozřejmě zvýšit manévrovací schopnosti lodi pomocí nezávislého ovládání otáček obou motorů (ručně nebo pomocí mixu kormidlo-motory, máte-li vícekanálovou počítačovou RC soupravu).
Stavebnice obsahuje: předseknuté překližkové díly, předseknuté díly z mahagonové a březové překližky, lipové nosníky, odlévané kovové díly a další maketové příslušenství, stavební plán obsahující třípohledový výkres lodi 1:1, návod ke stavbě.
| Délka [mm] | 787 |
| Šířka [mm] | 305 |
| Výška [mm] | 315 |
| Ovládané funkce | M(2),LK |
| Stavební náročnost | S2 |
| Náročnost pilotáže | P1 |
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.