Rychlé, velké, výkonné a zábavné benzínové auto DBXL Icon 2.0 4WD Buggy v měřítku 1:5, pro Off Road závody nebo akční ježdění. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah® o objemu 32 ccm. Robustní konstrukce s hliníkovým šasí, RC souprava Spektrum™ SLT3.Zobrazit celý popisek

Rychlé, velké, výkonné a zábavné benzínové auto DBXL Icon 2.0 4WD Buggy v měřítku 1:5, pro Off Road závody nebo akční ježdění. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah® o objemu 32 ccm. Robustní konstrukce s hliníkovým šasí, RC souprava Spektrum™ SLT3.
Obsahem balení je RC model auta Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR v měřítku 1:5 s nainstalovanými komponenty: dvoutaktní benzínový motor Zenoah® G320 32cc, přijímač Spektrum SR315, servo řízení S906, servo plynu S906. Vysílač SLT3 3 kanálový, akumulátor přijímače LiPo 7.4 V 4000 mAh IC3, 4x AA baterie pro vysílač. Sada nářadí: klíč poloos, 24 mm klíč na kola, imbus (2, 2.5, 3, 4 mm). Návod v češtině a manuál EN, DE,FR, IT.
Rychlé, velké, výkonné a zábavné benzínové auto Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy v měřítku 1:5, pro Off Road závody nebo akční ježdění. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah® o objemu 32 ccm. Robustní konstrukce s hliníkovým šasí, RC souprava Spektrum™ SLT3.
Vytrvalost, síla a rychlost, to je DBXL Icon 2.0 4WD Buggy od Losi. Má kvalitní podvozek, který je založen na technologii prověřené na závodech. Vše je navrženo pro nejlepší možný výkon. Nový vzduchový filtr s vysokým průtokem umožňuje motoru nasávat více vzduchu a podpořit tak maximální výkon motoru. Nový hřeben řízení a sestava servosaveru udrží vaše auto pod kontrolou v jakémkoli prostředí. Silné auto na hliníkovém podvozku s obřími tlumiči. Kvalitní ocelová kola převodů a pevná klec karosérie. Velká nádrž pro až 40 minut jízdy!
Deska podvozku je vyrobena ze 4mm pevnostního hliníku 6061-T6, který byl opracován pro snížení hmotnosti a pro maximální tuhost. Komponenty jsou rozmístěny tak, aby bylo dosaženo ideálního rozložení hmotnosti. Snadné doplnění paliva, výměnu akumulátoru a servis, zajistí výklopná karoserie s odolnou rámovou konstrukcí.
Nový větší motor se zdvihovým objemem 32 ccm poskytne více koňských sil a více zábavy! Start motoru je pomocí tahového startéru, má odstředivou spojku, jednoduchý a ekonomický provoz. Větší vzduchový filtr zlepšuje sání a přidává výkon.
Podkovičky centrálních hřídelí pohonu byly přepracovány tak, že nyní mají prstencový design jako 5IVE-T, což minimalizuje možnost selhání hnacího ústrojí.
Větší 5 mm čepy poloos odolají zvýšenému výkonu motoru a bezpečně přenesou sílu ke kolům. Čepy jsou zároveň stále vyměnitelné.
Upravené lože diferenciálů je nyní pevně zafixováno pomocí šroubů. Převody tak mají jistý a přesný chod i při náročné jízdě plné doskoků apod.
Nový systém řízení s mohutným integrovaným servo-saverem a kovovou pákou serva se dvěma táhly, odolá i náročné závodní jízdě. Servo-saver bezpečně utlumí nárazy, aby se ochránily převody serva.
Hliníkové přední a zadní věže tlumičů o tloušťce 6 mm, jsou nejen extrémně odolné a zároveň lehké, ale díky předvrtaným otvorům pro upevnění tlumiče umožňují ladění jízdních vlastností.
Obří přední a zadní hliníkové tlumiče s robustními pístnicemi, které jsou plně dimenzovány pro zatížení aut 1:5. Velké množství oleje zajistí realistické chování tlumičů. Předpětí pružin lze jednoduše nastavit pomocí matice na tělu tlumiče.
Lože pro serva Vám umožňuje provozovat jednotlivá nebo dvojitá Maxi serva a také zjednodušuje propojení plynu/brzdy a usnadňuje seřízení.
Stabilizátory náprav účinně zabraňují naklápění modelu při průjezdu zatáčkou a zlepšují jízdní vlastnosti.
Nové dvojité zadní výztuhy podvozku a torzní tyč zvyšují tuhost a odolnost podvozku.
Odolná deska podvozku tvoří zároveň lože pro motor. Montážní otvory umožňují přesné nastavení polohy motoru a mezi-zubové vůle.
Nová větší palivová nádrž o objemu 800 ccm, poskytuje delší dobu provozu. Nádrž je osazena standardním víčkem.
Nové uložení středového diferenciálu umožňuje rychlé a snadné nastavení diskových brzd. Účinnost přední a zadní brzdy lze nastavit nezávisle.
Model je vybaven dvěma vysoce výkonnými servy s kovovými převody. Jedno servo je určeno pro zatáčení kol, druhé ovládá škrtící klapku, respektive plyn a brzdu.
3-kanálový volantový vysílač Spektrum SLT3 pracující v pásmu 2.4 GHz je kompatibilní s protokolem SLT. Nízká hmotnost vysílače Spektrum SLT3 umožňuje držení bez únavy. Volant je potažen pěnovou obručí pro pevný úchop. Rozložení ovládacích prvků je praktické a intuitivní - všechny ovládací prvky jsou umístěny tak, aby byly v případě potřeby rychle přístupné. Pro upevnění na popruh je k dispozici bezpečné poutko.
Přijímač SR315 DSMR Sport nové generace v mikro provedení má hmotnost pouhých 6g. Možnost výběru SmartSafe™ nebo "Gas" Failsafe, párování tlačítkem. Technologie DSMR zajišťuje plný dosah a rychlou odezvu přijímače.
* Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.
Pro uvedení modelu do provozu budete potřebovat - nabíječ pro přijímačový LiPo akumulátor, kvalitní olej do dvoutaktních motorů, palivo (benzín 92-98 oktanů).
Pro nabíjení přijímačového 2S LiPo akumulátoru IC3, který je obsažen v balení, je nutné doplnit nabíječ.
Pro připojení baterie k výše zmíněným nabíječům potřebujete redukci pro nabíjení IC5/IC3.
Pro snadné doplnění paliva doporučujeme palivovou nádobku 800 ml.
Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.
Rychlé, velké, výkonné a zábavné benzínové auto DBXL Icon 2.0 4WD Buggy v měřítku 1:5, pro Off Road závody nebo akční ježdění. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah® o objemu 32 ccm. Robustní konstrukce s hliníkovým šasí, RC souprava Spektrum™ SLT3.
Obsahem balení je RC model auta Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy RTR v měřítku 1:5 s nainstalovanými komponenty: dvoutaktní benzínový motor Zenoah® G320 32cc, přijímač Spektrum SR315, servo řízení S906, servo plynu S906. Vysílač SLT3 3 kanálový, akumulátor přijímače LiPo 7.4 V 4000 mAh IC3, 4x AA baterie pro vysílač. Sada nářadí: klíč poloos, 24 mm klíč na kola, imbus (2, 2.5, 3, 4 mm). Návod v češtině a manuál EN, DE,FR, IT.
Rychlé, velké, výkonné a zábavné benzínové auto Losi DBXL Icon 2.0 4WD Buggy v měřítku 1:5, pro Off Road závody nebo akční ježdění. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah® o objemu 32 ccm. Robustní konstrukce s hliníkovým šasí, RC souprava Spektrum™ SLT3.
Vytrvalost, síla a rychlost, to je DBXL Icon 2.0 4WD Buggy od Losi. Má kvalitní podvozek, který je založen na technologii prověřené na závodech. Vše je navrženo pro nejlepší možný výkon. Nový vzduchový filtr s vysokým průtokem umožňuje motoru nasávat více vzduchu a podpořit tak maximální výkon motoru. Nový hřeben řízení a sestava servosaveru udrží vaše auto pod kontrolou v jakémkoli prostředí. Silné auto na hliníkovém podvozku s obřími tlumiči. Kvalitní ocelová kola převodů a pevná klec karosérie. Velká nádrž pro až 40 minut jízdy!
Deska podvozku je vyrobena ze 4mm pevnostního hliníku 6061-T6, který byl opracován pro snížení hmotnosti a pro maximální tuhost. Komponenty jsou rozmístěny tak, aby bylo dosaženo ideálního rozložení hmotnosti. Snadné doplnění paliva, výměnu akumulátoru a servis, zajistí výklopná karoserie s odolnou rámovou konstrukcí.
Nový větší motor se zdvihovým objemem 32 ccm poskytne více koňských sil a více zábavy! Start motoru je pomocí tahového startéru, má odstředivou spojku, jednoduchý a ekonomický provoz. Větší vzduchový filtr zlepšuje sání a přidává výkon.
Podkovičky centrálních hřídelí pohonu byly přepracovány tak, že nyní mají prstencový design jako 5IVE-T, což minimalizuje možnost selhání hnacího ústrojí.
Větší 5 mm čepy poloos odolají zvýšenému výkonu motoru a bezpečně přenesou sílu ke kolům. Čepy jsou zároveň stále vyměnitelné.
Upravené lože diferenciálů je nyní pevně zafixováno pomocí šroubů. Převody tak mají jistý a přesný chod i při náročné jízdě plné doskoků apod.
Nový systém řízení s mohutným integrovaným servo-saverem a kovovou pákou serva se dvěma táhly, odolá i náročné závodní jízdě. Servo-saver bezpečně utlumí nárazy, aby se ochránily převody serva.
Hliníkové přední a zadní věže tlumičů o tloušťce 6 mm, jsou nejen extrémně odolné a zároveň lehké, ale díky předvrtaným otvorům pro upevnění tlumiče umožňují ladění jízdních vlastností.
Obří přední a zadní hliníkové tlumiče s robustními pístnicemi, které jsou plně dimenzovány pro zatížení aut 1:5. Velké množství oleje zajistí realistické chování tlumičů. Předpětí pružin lze jednoduše nastavit pomocí matice na tělu tlumiče.
Lože pro serva Vám umožňuje provozovat jednotlivá nebo dvojitá Maxi serva a také zjednodušuje propojení plynu/brzdy a usnadňuje seřízení.
Stabilizátory náprav účinně zabraňují naklápění modelu při průjezdu zatáčkou a zlepšují jízdní vlastnosti.
Nové dvojité zadní výztuhy podvozku a torzní tyč zvyšují tuhost a odolnost podvozku.
Odolná deska podvozku tvoří zároveň lože pro motor. Montážní otvory umožňují přesné nastavení polohy motoru a mezi-zubové vůle.
Nová větší palivová nádrž o objemu 800 ccm, poskytuje delší dobu provozu. Nádrž je osazena standardním víčkem.
Nové uložení středového diferenciálu umožňuje rychlé a snadné nastavení diskových brzd. Účinnost přední a zadní brzdy lze nastavit nezávisle.
Model je vybaven dvěma vysoce výkonnými servy s kovovými převody. Jedno servo je určeno pro zatáčení kol, druhé ovládá škrtící klapku, respektive plyn a brzdu.
3-kanálový volantový vysílač Spektrum SLT3 pracující v pásmu 2.4 GHz je kompatibilní s protokolem SLT. Nízká hmotnost vysílače Spektrum SLT3 umožňuje držení bez únavy. Volant je potažen pěnovou obručí pro pevný úchop. Rozložení ovládacích prvků je praktické a intuitivní - všechny ovládací prvky jsou umístěny tak, aby byly v případě potřeby rychle přístupné. Pro upevnění na popruh je k dispozici bezpečné poutko.
Přijímač SR315 DSMR Sport nové generace v mikro provedení má hmotnost pouhých 6g. Možnost výběru SmartSafe™ nebo "Gas" Failsafe, párování tlačítkem. Technologie DSMR zajišťuje plný dosah a rychlou odezvu přijímače.
* Informace o specifikaci voděodolnosti naleznete v návodu k použití. Tipy a triky na provoz v mokrém prostředí naleznete v blogu.
Pro uvedení modelu do provozu budete potřebovat - nabíječ pro přijímačový LiPo akumulátor, kvalitní olej do dvoutaktních motorů, palivo (benzín 92-98 oktanů).
Pro nabíjení přijímačového 2S LiPo akumulátoru IC3, který je obsažen v balení, je nutné doplnit nabíječ.
Pro připojení baterie k výše zmíněným nabíječům potřebujete redukci pro nabíjení IC5/IC3.
Pro snadné doplnění paliva doporučujeme palivovou nádobku 800 ml.
Pro běžný provoz RC auta potřebujete lepidlo na pneumatiky, lepidlo na šrouby, sadu nářadí a silikonový olej do tlumičů. Z našeho sortimentu doporučujeme cenově dostupnou sadu nářadí pro RC auta.
Lepidlem na pneumatiky se lepí pneumatiky k ráfku disku. Vždy je nutné, aby pneumatika byla po celém obvodu pevně přilepena k ráfku kola! Pokud pneumatika nebude přilepena po celém obvodu, může dojít k jejímu roztržení. Lepidlo na pneumatiky má speciální složení, které je schopno lepit materiály jako guma či nylon a současně po zatvrdnutí je lepidlo pružné. Z naší nabídky doporučujeme lepidlo Robitronic Tire Glue - viz doporučené příslušenství.
Občas je třeba doplňovat silikonový olej do tlumičů modelu a měnit olej v diferenciálech. Běžným provozem dochází jen k nepatrným únikům silikonového oleje po pístnicích tlumiče. V případě, že povrch pístnic tlumičů nebo stav těsnění je ve špatné stavu, únik oleje může být velký. Pro tyto případy se dodávají opravné sady či jednotlivé díly. Z naší nabídky silikonových olejů doporučujeme silikonové oleje TLR (Team Losi Racing), viz doporučené příslušenství.
Pro běžnou údržbu je potřeba lepidlo na šrouby. Šrouby zašroubované v kovovém materiálu (např. šrouby v motoru, stavěcí šroub v pastorku) musí být proti povolení tímto lepidlem zajištěny.
Ochranné obaly jsou určeny k omezení rizika spojeného s přepravou a nabíjením akumulátorů. LiPo akumulátory dokáží, při zachování malých rozměrů a nízké hmotnosti, poskytnou vysoké vybíjecí proudy a disponují velkou kapacitou pro dlouhý jízdní čas. Naopak LiPo akumulátor je náchylný především na mechanické poškození.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.