Rychlé, velké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pro Off Road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah G320 32cc. Nová generace auta s přijímačem Spektrum s telemetrií, účinnějšími brzdami a dalšími inovacemi.Zobrazit celý popisek

Rychlé, velké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pro Off Road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah G320 32cc. Nová generace auta s přijímačem Spektrum s telemetrií, účinnějšími brzdami a dalšími inovacemi.
Hotový sestavený model RC auta Losi 5IVE-T® 2.0 BND 4WD SCT s nainstalovanými komponenty: přijímač 6 kan. Spektrum® SR6000T, motor Zenoah™ 32cc s tahovým startérem, servo řízení S900S, servo plynu S901T, klíč na kolo, multifunkční klíč, nástroj na tlumiče, klíč na svíčku, párovací konektor, těsnění výfuku, imgusy 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm, návod.
Rychlé, velké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pro Off Road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah G320 32cc. Nová generace auta s přijímačem Spektrum s telemetrií, účinnějšími brzdami, řízením Ackermann, a dalšími inovacemi. V převodech jsou použita jen přesně obráběná, tepelně zpracovaná ocelová kola. Jedná se o nejodolnější dostupné provedení.
Osvědčený a spolehlivý motor Zenoah G320 32cc byl zkonstruován speciálně pro 5IVE-T 2.0. Díky špičkovému návrhu má vzduchem chlazený motor vysoký výkon s velkým kroutícím momentem, nezbytným pro auto v měřítku 1:5, jako je 5IVE-T 2.0. Má snadný start díky tahovému startéru a jednoduché seřízení. Díky tomu zažijete jízdu, plnou adrenalinu a zážitků u jízdy.
Provedení modelu ve verzi Bind-N-Drive (BND) je dobrá volba pro všechny, kteří vlastní volantový vysílač s technologií Spektrum 2,4 GHz DSMR. Díky tomu lze mít auto za výhodnějších podmínek, protože svůj vysílač pouze spárujete s přijímačem Spektrum SR6000T.
6- kanálový přijímač Spektrum SR6000T DSMR umožňuje měřit napětí, otáčky a teplotu, navíc do konektoru XBUS lze připojit další senzory. Elektronika je chráněna proti vlhkosti speciální vrstvou. Přijímač je kompatibilní s vysílači Spektrum DSMR. Dosah telemetrie je cca 150 m, dosah přijímače je přes 200m.
Díky novému typu řízení Rack a Bell Cranks můžete mít ten nejlepší pocit bezpečí z výborné ovladatelnosti řízení. Systém geometrie řízení přední nápravy Ackermann vám umožní plynule projíždět zatáčky a užívat si pohodovou jízdu. Nový servosaver byl navržen tak, aby byl méně zatížen a mnohem plynuleji reagoval, čímž bylo zajištěno konzistentnější řízení.
Inženýři Losi neúnavně pracovali na dosažení dokonalé rovnováhy přenosu síly na přední a zadní nápravu 5IVE-T 2.0 aby zajistili nejlepší pocit z jízdy.
Kola byla v autu 5IVE-T 2.0 vylepšena tak, aby se zvýšila pevnost a tuhost. Disky mají větší pevnost a tuhost, což je důležité při jízdě v terénu, pneumatiky mají nové složení a vzorek pro vyšší trakci a lepší výkon auta.
Nemusíte se starat o to, jestli v terénu zachytíte o blatníky nebo nárazník. Přední kluzná deska má optimální sklon aby při kontaktu přední části s terénem došlo ke sklouznutí po terénu a auto mohlo bez zdržení potračovat v jízdě. Rovněž blatníky předních kol mají upraven tvar tak, aby nedcházelo k poškození.
Auto 5IVE-T 2.0 má nainstalovány kvalitnější a účinnější kotoučové brzdy, které byly původně vyvinuty pro Team Losi Racing 5IVE-B. Vyztužené ocelové disky brzd v kombinaci s obložením pro vysoké zatížení, poskytují pocit důvěry, díky čemuž mohou závodníci v zatáčkách rychleji brzdit a dříve akcelerovat. Účinnost přední a zadní brzdy může být naladěna pro podmínky na trati.
Na páce serva plynu je táhlo ke karburátoru motoru a k táhlům brzd. Na páce serva je vahadlo, ke kterému jsou připojeny dvě páky které vedou k pákám vaček brzdy předního a zadního náhonu. Účinnost přední a zadní brzdy jde upravit a nastavit odpovídající jízdní vlastnosti vozu.
Obří hliníkové tlumiče mají velké 7 mm pístnice, které jsou plně dimenzovány pro zatížení aut 1:5. Velké množství náplně a možnosti seřízení, zajistí autu bezpečnou jízdu i v těch nejdrsnějších podmínkách. 5IVE-T 2.0 je standardně dodáván s hliníkovými uzávěry se závitem. Šrouby pro odvzdušnění umožňují rychlejší a snadnější montáží a plnění.
Motor má novou konstrukci odlitku krytu spojky a výstupního pastorku. Ten pohání ozubený řemen, který pružněji reaguje při přenosu kroutícího momentu na centrální diferenciál a lépe snáží těžké podmínky provozu.
Pro uvedení do provozu je potřeba doplnit vhodnou 2S Lipol baterii přijímače a vhodný nabíječ, DSMR kompatibilní vysílač Spektrum, 95 oktanový benzín, kvalitní olej pro 2-takty.
Rychlé, velké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pro Off Road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah G320 32cc. Nová generace auta s přijímačem Spektrum s telemetrií, účinnějšími brzdami a dalšími inovacemi.
Hotový sestavený model RC auta Losi 5IVE-T® 2.0 BND 4WD SCT s nainstalovanými komponenty: přijímač 6 kan. Spektrum® SR6000T, motor Zenoah™ 32cc s tahovým startérem, servo řízení S900S, servo plynu S901T, klíč na kolo, multifunkční klíč, nástroj na tlumiče, klíč na svíčku, párovací konektor, těsnění výfuku, imgusy 2,0 mm, 2,5 mm, 3,0 mm, 4,0 mm, návod.
Rychlé, velké, výkonné a zábavné je benzínové auto Short Course Losi 5ive-T 2.0 pro Off Road závody 1:5 nebo pro rekreační ježdění na venkovních tratích. Užívejte si vysokého výkonu motoru Zenoah G320 32cc. Nová generace auta s přijímačem Spektrum s telemetrií, účinnějšími brzdami, řízením Ackermann, a dalšími inovacemi. V převodech jsou použita jen přesně obráběná, tepelně zpracovaná ocelová kola. Jedná se o nejodolnější dostupné provedení.
Osvědčený a spolehlivý motor Zenoah G320 32cc byl zkonstruován speciálně pro 5IVE-T 2.0. Díky špičkovému návrhu má vzduchem chlazený motor vysoký výkon s velkým kroutícím momentem, nezbytným pro auto v měřítku 1:5, jako je 5IVE-T 2.0. Má snadný start díky tahovému startéru a jednoduché seřízení. Díky tomu zažijete jízdu, plnou adrenalinu a zážitků u jízdy.
Provedení modelu ve verzi Bind-N-Drive (BND) je dobrá volba pro všechny, kteří vlastní volantový vysílač s technologií Spektrum 2,4 GHz DSMR. Díky tomu lze mít auto za výhodnějších podmínek, protože svůj vysílač pouze spárujete s přijímačem Spektrum SR6000T.
6- kanálový přijímač Spektrum SR6000T DSMR umožňuje měřit napětí, otáčky a teplotu, navíc do konektoru XBUS lze připojit další senzory. Elektronika je chráněna proti vlhkosti speciální vrstvou. Přijímač je kompatibilní s vysílači Spektrum DSMR. Dosah telemetrie je cca 150 m, dosah přijímače je přes 200m.
Díky novému typu řízení Rack a Bell Cranks můžete mít ten nejlepší pocit bezpečí z výborné ovladatelnosti řízení. Systém geometrie řízení přední nápravy Ackermann vám umožní plynule projíždět zatáčky a užívat si pohodovou jízdu. Nový servosaver byl navržen tak, aby byl méně zatížen a mnohem plynuleji reagoval, čímž bylo zajištěno konzistentnější řízení.
Inženýři Losi neúnavně pracovali na dosažení dokonalé rovnováhy přenosu síly na přední a zadní nápravu 5IVE-T 2.0 aby zajistili nejlepší pocit z jízdy.
Kola byla v autu 5IVE-T 2.0 vylepšena tak, aby se zvýšila pevnost a tuhost. Disky mají větší pevnost a tuhost, což je důležité při jízdě v terénu, pneumatiky mají nové složení a vzorek pro vyšší trakci a lepší výkon auta.
Nemusíte se starat o to, jestli v terénu zachytíte o blatníky nebo nárazník. Přední kluzná deska má optimální sklon aby při kontaktu přední části s terénem došlo ke sklouznutí po terénu a auto mohlo bez zdržení potračovat v jízdě. Rovněž blatníky předních kol mají upraven tvar tak, aby nedcházelo k poškození.
Auto 5IVE-T 2.0 má nainstalovány kvalitnější a účinnější kotoučové brzdy, které byly původně vyvinuty pro Team Losi Racing 5IVE-B. Vyztužené ocelové disky brzd v kombinaci s obložením pro vysoké zatížení, poskytují pocit důvěry, díky čemuž mohou závodníci v zatáčkách rychleji brzdit a dříve akcelerovat. Účinnost přední a zadní brzdy může být naladěna pro podmínky na trati.
Na páce serva plynu je táhlo ke karburátoru motoru a k táhlům brzd. Na páce serva je vahadlo, ke kterému jsou připojeny dvě páky které vedou k pákám vaček brzdy předního a zadního náhonu. Účinnost přední a zadní brzdy jde upravit a nastavit odpovídající jízdní vlastnosti vozu.
Obří hliníkové tlumiče mají velké 7 mm pístnice, které jsou plně dimenzovány pro zatížení aut 1:5. Velké množství náplně a možnosti seřízení, zajistí autu bezpečnou jízdu i v těch nejdrsnějších podmínkách. 5IVE-T 2.0 je standardně dodáván s hliníkovými uzávěry se závitem. Šrouby pro odvzdušnění umožňují rychlejší a snadnější montáží a plnění.
Motor má novou konstrukci odlitku krytu spojky a výstupního pastorku. Ten pohání ozubený řemen, který pružněji reaguje při přenosu kroutícího momentu na centrální diferenciál a lépe snáží těžké podmínky provozu.
Pro uvedení do provozu je potřeba doplnit vhodnou 2S Lipol baterii přijímače a vhodný nabíječ, DSMR kompatibilní vysílač Spektrum, 95 oktanový benzín, kvalitní olej pro 2-takty.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.