Kompletně sestavený model expedičního speciálu se stejnosměrným motorem, voděodolným regulátorem a servem s kovovými převody. Model včetně RC soupravy.Zobrazit celý popisek

VÝKONNÁ SESTAVA, KTERÁ VYDRŽÍ. Když se vydáváte na cestu, chcete ji absolvovat s výkonem, jistotou a dobře vypadat.
Nový model Enduro Ecto Trail Truck RTR, který je určen pro vážné zájemce o RC modely projíždějící po skalách, je nabitý výkonnostními prvky, které na vás určitě zapůsobí.
Čím je Enduro Ecto Trail Truck výjimečný? Balíček odpružení Gatekeeper (GKSTM)! Balíček GKSTM se skládá ze zadních vlečných ramen, která posouvají tlumiče dopředu, což umožňuje větší okno pro ladění tlumičů a zajišťuje lepší rozložení hmotnosti. Vlečná ramena jsou spojena se zadní protiprokluzovou tyčí pro stabilnější a konzistentnější odpružení při plazení po skalách. Nastavitelný hliníkový držák pásové tyče pevně přišroubovaný k liště podvozku poskytuje modelu Enduro Ecto spolehlivější a citlivější řízení bez prohýbání. Naše vložky pro uchycení tlumičů s několika montážními pozicemi umožňují přesné vyladění odpružení, ať už se jedná o posunutí tlumičů nahoru, dolů, dopředu nebo dozadu.
Tím však výkonnost nekončí. Trail Truck Enduro Ecto je postaven na našem osvědčeném podvozku Enduro s lisovanými ocelovými C-kanály a zachovává si stejně úžasné vlastnosti jako dříve.
Článkové řízení za nápravou (BTA) výrazně zlepšuje nájezdový úhel a světlou výšku přední části, takže se s nerovným terénem mnohem lépe manipuluje. Model Stealth (R) X nabízí možnost nastavení poměru zadního náhonu nezávisle na předním náhonu ve třech úrovních: sériová výbava přetáčí předek o 5,7 % (instaluje se do RTR), volitelná varianta 1 poskytuje poměr náhonu předek-zadek jedna ku jedné (k dispozici samostatně) a volitelná varianta 2 přetáčí předek o 11,83 % (součástí RTR).
O přenos výkonu na pneumatiky se starají třídílné teleskopické hnací hřídele s extrudovanou hliníkovou středovou částí, univerzální přední hnací nápravy a převody s kroužkem a pastorkem z tvrzené oceli. S hnacím ústrojím Enduro nebude dodávání užitečného a spolehlivého výkonu problém.
Vlastnosti podvozku
Nová karoserie Ecto Trail Truck je vybavena vstřikovanými zrcátky, závěsy, klikami dveří, palivovým článkem a rolovací lištou s poznávacími značkami. Součástí balení je také podrobný arch obtisků se spoustou doplňků, díky nimž si Ecto Trail Truck můžeš upravit podle svých představ.
OFICIÁLNĚ LICENCOVANÉ PNEUMATIKY: Na trati se pohybuje sada oficiálně licencovaných pneumatik General Grabber TM X3, které jsou vylisovány z vysoce výkonné měkké pryže. Pneumatiky General Grabber TM X3 jsou namontovány na diskách Ocho beadlock. Už se nemusíte bát, jestli se vaše pneumatiky RTR rozlepí.
Další vlastnosti karoserie
VÝKONNÁ SESTAVA, KTERÁ VYDRŽÍ. Když se vydáváte na cestu, chcete ji absolvovat s výkonem, jistotou a dobře vypadat.
Nový model Enduro Ecto Trail Truck RTR, který je určen pro vážné zájemce o RC modely projíždějící po skalách, je nabitý výkonnostními prvky, které na vás určitě zapůsobí.
Čím je Enduro Ecto Trail Truck výjimečný? Balíček odpružení Gatekeeper (GKSTM)! Balíček GKSTM se skládá ze zadních vlečných ramen, která posouvají tlumiče dopředu, což umožňuje větší okno pro ladění tlumičů a zajišťuje lepší rozložení hmotnosti. Vlečná ramena jsou spojena se zadní protiprokluzovou tyčí pro stabilnější a konzistentnější odpružení při plazení po skalách. Nastavitelný hliníkový držák pásové tyče pevně přišroubovaný k liště podvozku poskytuje modelu Enduro Ecto spolehlivější a citlivější řízení bez prohýbání. Naše vložky pro uchycení tlumičů s několika montážními pozicemi umožňují přesné vyladění odpružení, ať už se jedná o posunutí tlumičů nahoru, dolů, dopředu nebo dozadu.
Tím však výkonnost nekončí. Trail Truck Enduro Ecto je postaven na našem osvědčeném podvozku Enduro s lisovanými ocelovými C-kanály a zachovává si stejně úžasné vlastnosti jako dříve.
Článkové řízení za nápravou (BTA) výrazně zlepšuje nájezdový úhel a světlou výšku přední části, takže se s nerovným terénem mnohem lépe manipuluje. Model Stealth (R) X nabízí možnost nastavení poměru zadního náhonu nezávisle na předním náhonu ve třech úrovních: sériová výbava přetáčí předek o 5,7 % (instaluje se do RTR), volitelná varianta 1 poskytuje poměr náhonu předek-zadek jedna ku jedné (k dispozici samostatně) a volitelná varianta 2 přetáčí předek o 11,83 % (součástí RTR).
O přenos výkonu na pneumatiky se starají třídílné teleskopické hnací hřídele s extrudovanou hliníkovou středovou částí, univerzální přední hnací nápravy a převody s kroužkem a pastorkem z tvrzené oceli. S hnacím ústrojím Enduro nebude dodávání užitečného a spolehlivého výkonu problém.
Vlastnosti podvozku
Nová karoserie Ecto Trail Truck je vybavena vstřikovanými zrcátky, závěsy, klikami dveří, palivovým článkem a rolovací lištou s poznávacími značkami. Součástí balení je také podrobný arch obtisků se spoustou doplňků, díky nimž si Ecto Trail Truck můžeš upravit podle svých představ.
OFICIÁLNĚ LICENCOVANÉ PNEUMATIKY: Na trati se pohybuje sada oficiálně licencovaných pneumatik General Grabber TM X3, které jsou vylisovány z vysoce výkonné měkké pryže. Pneumatiky General Grabber TM X3 jsou namontovány na diskách Ocho beadlock. Už se nemusíte bát, jestli se vaše pneumatiky RTR rozlepí.
Další vlastnosti karoserie
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.