





Popis produktu připravujeme.

Ferrari 126 C4, představené na začátku roku 1984, bylo evolucí modelu 126 C3, který debutoval v polovině předchozí sezóny. Tvarově štíhlejší, s celkovým zjemněním linií, skořepina z kompozitních materiálů byla prakticky stejná, tvořená dvěma plášti (jedním spodním a druhým horním). Kapota byla velmi nízká a integrovala dva vstupy vzduchu NACA pro chlazení, přičemž "velbloudí hrb" u vozu z roku 1983 byl odstraněn. Zadní křídlo, které Ferrari poprvé použilo na voze 126 C2, bylo okopírováno od mnoha dalších týmů, v čele s Brabhamem, Lotusem, McLarenem, Renaultem a Williamsem. S tímto vozem získal Michele Alboreto pole position a vítězství v Zolderu (první, které získal za volantem Ferrari), čímž uctil památku Gillese Villeneuva, který na stejném okruhu přišel o život o dva roky dříve. Během této sezóny se milánský jezdec ještě třikrát umístil mezi prvními třemi. Čtyřikrát se na stupních vítězů umístil také jeho týmový kolega René Arnoux.
Vedle standardních modelů vznikla edice pouhých 200 exemplářů (art. S24/01), která reprodukuje model 126 C4 u příležitosti novinářské prezentace, která se konala na začátku každé sezóny ve Fioranu, kde se poté prováděly testy na trati. Kuriózní je snaha Mezinárodní federace o "racionalizaci" přidělování závodních čísel, která měla mít logický řád: 1 a 2 týmu mistra světa, 3 a 4 vítěznému týmu šampionátu konstruktérů, který Ferrari vyhrálo v roce 1983. Vzpomínám si, že když se tato zpráva objevila, snažil se Autosprint přimět fanoušky, aby ji strávili, tím, že vyhrabal ty (vzácné) případy, kdy Ferrari vyhrálo ve Formuli 1 s opravdu nevzrušivými čísly 3 a 4. To se však nestalo. Nápad už tolik nepřesvědčil a před začátkem šampionátu se vrátili k tradičním číslům, přičemž Ferrari znovu získalo 27 a 28, která se nyní dostala do představ fanoušků už od dob Villeneuva.</p>
Ferrari 126 C4, představené na začátku roku 1984, bylo evolucí modelu 126 C3, který debutoval v polovině předchozí sezóny. Tvarově štíhlejší, s celkovým zjemněním linií, skořepina z kompozitních materiálů byla prakticky stejná, tvořená dvěma plášti (jedním spodním a druhým horním). Kapota byla velmi nízká a integrovala dva vstupy vzduchu NACA pro chlazení, přičemž "velbloudí hrb" u vozu z roku 1983 byl odstraněn. Zadní křídlo, které Ferrari poprvé použilo na voze 126 C2, bylo okopírováno od mnoha dalších týmů, v čele s Brabhamem, Lotusem, McLarenem, Renaultem a Williamsem. S tímto vozem získal Michele Alboreto pole position a vítězství v Zolderu (první, které získal za volantem Ferrari), čímž uctil památku Gillese Villeneuva, který na stejném okruhu přišel o život o dva roky dříve. Během této sezóny se milánský jezdec ještě třikrát umístil mezi prvními třemi. Čtyřikrát se na stupních vítězů umístil také jeho týmový kolega René Arnoux.
Vedle standardních modelů vznikla edice pouhých 200 exemplářů (art. S24/01), která reprodukuje model 126 C4 u příležitosti novinářské prezentace, která se konala na začátku každé sezóny ve Fioranu, kde se poté prováděly testy na trati. Kuriózní je snaha Mezinárodní federace o "racionalizaci" přidělování závodních čísel, která měla mít logický řád: 1 a 2 týmu mistra světa, 3 a 4 vítěznému týmu šampionátu konstruktérů, který Ferrari vyhrálo v roce 1983. Vzpomínám si, že když se tato zpráva objevila, snažil se Autosprint přimět fanoušky, aby ji strávili, tím, že vyhrabal ty (vzácné) případy, kdy Ferrari vyhrálo ve Formuli 1 s opravdu nevzrušivými čísly 3 a 4. To se však nestalo. Nápad už tolik nepřesvědčil a před začátkem šampionátu se vrátili k tradičním číslům, přičemž Ferrari znovu získalo 27 a 28, která se nyní dostala do představ fanoušků už od dob Villeneuva.</p>
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.