





Popis produktu připravujeme.

Počátky vývoje vozu, který se do historie Renaultu zapsal jako "Projet 600", sahají do poloviny 50. let. Bylo to v době, kdy měl prezident společnosti Pierre Dreyfus rozpracované představy o budoucím městském voze. Inovace pro budoucnost, i když se odvrátil od známých a klasických automobilových koncepcí, bylo vydaným heslem. Určujícím slovem pro interní vývojáře bylo slovo "kompaktní", protože to mělo sloužit jako základní hodnota pro testovací vozy. Tato specifikace vycházela z hustšího městského provozu, který se v té době již dostával do povědomí, a s tím souvisejícího hledání alternativních vozů, které nezabírají mnoho místa.
Pod zodpovědnýma rukama Fernanda Picarda a Maurice Hollevilla vznikl zcela nový typ konstrukce vozu vycházející z podvozku standardního modelu Dauphine. Nápadné bylo, že neměl žádnou přední kapotu, a tak se přední sedadla zasouvala přímo nad nápravu předních kol - to dříve znaly jen nákladní a dodávkové vozy.
Samozřejmě okamžitě vyvstaly otázky, kde je umístěn motor. Ten - sériový motor o objemu 845 cm3 - umístili odpovědní vývojáři přímo před zadní nápravu.
V roce 1957 byl koncept dokončen a návrh byl uveden do života jako originální model v italské továrně Ghia. Do sériové výroby se však tento typ nedostal.
Počátky vývoje vozu, který se do historie Renaultu zapsal jako "Projet 600", sahají do poloviny 50. let. Bylo to v době, kdy měl prezident společnosti Pierre Dreyfus rozpracované představy o budoucím městském voze. Inovace pro budoucnost, i když se odvrátil od známých a klasických automobilových koncepcí, bylo vydaným heslem. Určujícím slovem pro interní vývojáře bylo slovo "kompaktní", protože to mělo sloužit jako základní hodnota pro testovací vozy. Tato specifikace vycházela z hustšího městského provozu, který se v té době již dostával do povědomí, a s tím souvisejícího hledání alternativních vozů, které nezabírají mnoho místa.
Pod zodpovědnýma rukama Fernanda Picarda a Maurice Hollevilla vznikl zcela nový typ konstrukce vozu vycházející z podvozku standardního modelu Dauphine. Nápadné bylo, že neměl žádnou přední kapotu, a tak se přední sedadla zasouvala přímo nad nápravu předních kol - to dříve znaly jen nákladní a dodávkové vozy.
Samozřejmě okamžitě vyvstaly otázky, kde je umístěn motor. Ten - sériový motor o objemu 845 cm3 - umístili odpovědní vývojáři přímo před zadní nápravu.
V roce 1957 byl koncept dokončen a návrh byl uveden do života jako originální model v italské továrně Ghia. Do sériové výroby se však tento typ nedostal.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.