Popis produktu připravujeme.

V roce 1956 - v Německu nebyl profesní profil designéra nikterak známý - byl na prvním místě seznamu syna Ferdinanda Porscheho, Ferryho Porscheho, jeden muž, který navrhl nový tvar karoserie: Albrecht Graf Goertz. Jeho nedávno navržený tvar legendárního BMW 507 nadchl téměř každého a působil i nadále.
Ačkoli žil v USA, 43letý aristokratický designér na volné noze dojížděl mezi New Yorkem a svou rodnou zemí. Muselo to být někdy v podzimních měsících roku 1956, kdy Porsche aristokrata kontaktoval a požádal ho o návrh budoucího Porsche. Švábský výrobce nebyl v té době v žádném případě zavedenou značkou, jako byl Goertzův poslední zaměstnavatel BMW, a přesto byl hrabě nabídce otevřený. Pravděpodobně mu byly předloženy interní úvahy společnosti Porsche, než se v New Yorku začal věnovat projektu. Velmi sportovní a nezávislý vzhled musel být na prvním místě seznamu. Po několika návštěvách švábské továrny realizoval své myšlenky v hliněném modelu skutečné velikosti a v červenci 1957 jej představil odpovědným osobám u Porsche.
Všichni přítomní si prohlédli kompaktní vůz, jehož poznávacím znamením byly dva kulaté světlomety vpředu, mezi nimiž přední kapota ústila přímo do předního nárazníku. Vzadu hrabě Goertz umístil na každou stranu tři malá zadní světla. Koneckonců právě prodloužená zadní část vedla k zaznamenanému rozsudku Ferryho Porsche: "...krásný Goertz, ale ne Porsche...". Zjednodušeně přeloženo to znamenalo, že design byl "příliš americký". Albrecht Graf Goertz nakonec dokončil a představil druhý návrh, ale ani ten se nelíbil Porscheho vůdci.
V roce 1956 - v Německu nebyl profesní profil designéra nikterak známý - byl na prvním místě seznamu syna Ferdinanda Porscheho, Ferryho Porscheho, jeden muž, který navrhl nový tvar karoserie: Albrecht Graf Goertz. Jeho nedávno navržený tvar legendárního BMW 507 nadchl téměř každého a působil i nadále.
Ačkoli žil v USA, 43letý aristokratický designér na volné noze dojížděl mezi New Yorkem a svou rodnou zemí. Muselo to být někdy v podzimních měsících roku 1956, kdy Porsche aristokrata kontaktoval a požádal ho o návrh budoucího Porsche. Švábský výrobce nebyl v té době v žádném případě zavedenou značkou, jako byl Goertzův poslední zaměstnavatel BMW, a přesto byl hrabě nabídce otevřený. Pravděpodobně mu byly předloženy interní úvahy společnosti Porsche, než se v New Yorku začal věnovat projektu. Velmi sportovní a nezávislý vzhled musel být na prvním místě seznamu. Po několika návštěvách švábské továrny realizoval své myšlenky v hliněném modelu skutečné velikosti a v červenci 1957 jej představil odpovědným osobám u Porsche.
Všichni přítomní si prohlédli kompaktní vůz, jehož poznávacím znamením byly dva kulaté světlomety vpředu, mezi nimiž přední kapota ústila přímo do předního nárazníku. Vzadu hrabě Goertz umístil na každou stranu tři malá zadní světla. Koneckonců právě prodloužená zadní část vedla k zaznamenanému rozsudku Ferryho Porsche: "...krásný Goertz, ale ne Porsche...". Zjednodušeně přeloženo to znamenalo, že design byl "příliš americký". Albrecht Graf Goertz nakonec dokončil a představil druhý návrh, ale ani ten se nelíbil Porscheho vůdci.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!