







Pánská mikina v provedení s dlouhým rukávem s potiskem Antonio Live & Fly a motivem AIR SERVICE na zip rozepínatelná po celé délce. Barva je černá ze 100% bavlny, látka 320 g/m2.Zobrazit celý popisek

Pánská mikina v provedení s dlouhým rukávem s potiskem Antonio Live & Fly a motivem AIR SERVICE na zip rozepínatelná po celé délce. Barva je černá ze 100% bavlny, látka 320 g/m2.
Pánská mikina v provedení s dlouhým rukávem s potiskem Antonio Live & Fly a motivem AIR SERVICE na zip rozepínatelná po celé délce. Barva je černá ze 100% bavlny, látka 320 g/m2.
Letecká přeprava osob se po druhé světové válce rozvíjela velmi slibně. Provozoval jsem vlastně taxislužbu v oblacích. Aerotaxi bylo sice poměrně drahé, ale byl to rychlý transport z místa na místo. Lidé s námi cestovali za výnosným obchodem, za poznáním, za láskou… A to prakticky za jakéhokoli počasí. Samozřejmě existovaly výjimky, kdy meteorologická situace byla za hranicí možností jak stroje, tak pilota. Snažili jsme se neriskovat, ale současně maximálně vycházet vstříc požadavkům našich zákazníků.
Zaměstnával jsem v té době několik šikovných pilotů, ale létal jsem i sám, zejména tehdy, když byla cesta něčím zajímavá. Jako třeba přelet na Island, který si u mě zákazník objednal na jaře roku 1948. Island je nádherná země, létal jsem tam velmi rád. Ale je také velmi drsná, proto jsem dlouho před letem pečlivě sledoval vývoj počasí.
Předpověď byla slibná, tedy předpověď pro Anglii. Během cesty se počasí mělo začít kazit, a čím blíže k Islandu, tím mělo být horší. Upozornil jsem na to zákazníka, přesněji zákazníky, protože se jednalo o manželský pár, který se na Island vydal podepsat důležitou obchodní smlouvu. Žena váhala, ale muž, který byl ve vztahu zjevně vedoucí osobností, trval na svém. Ve stanovený den jsme tedy vzlétli
Předpovědi se vyplnily. Zatímco u pobřeží Anglie vládlo příjemné počasí pozdního léta, čím více jsme se blížili k největšímu evropskému ostrovu, tím více se do nás opíral vítr. Husté mraky snížily viditelnost na minimum, z moře se zvedala mlha. Bylo složité rozeznat tu a tam alespoň obrysy ostrova. Mířili jsme na letiště v Reykjavíku, ale začínal jsem mít pochyby, zda se nám tam podaří přistát. Na návrat do Anglie ale v nádrži nebylo dost paliva. Žena začala být hysterická, což atmosféře v kabině rozhodně neprospělo. Chvílemi se modlila, chvílemi hlasitě plakala. Její muž mlčel, ale v obličeji byl bílý jako křída.
Dnes elektronické přístroje umožňují letadlům přistávat za nulové viditelnosti, ale my jsme se v krizových situacích museli spolehnout výhradně na své smysly a letecké umění. Vizuální kontakt s terénem byl podstatnou podmínkou bezpečného přistání, jenže já ho tehdy neměl. Ale přistát jsem musel, šlo o život. Zoufale jsem v husté mlze hledal alespoň nějaký záchytný bod. Očima jsem se pokoušel proniknout šedobílou clonou a už jsem pomalu ztrácel naději, když se mi najednou začalo zdát, že vidím obrysy hornaté krajiny. A opravdu, mlha se začala trhat. Vítr, který rozehnal mlhu, ale způsobil silné turbulence, letoun se houpal, propadal se do vzdušných propastí a zase se zvedal. Do toho se spustil silný déšť, ale hlavně, že jsem viděl! V kabině byl klid, žena zjevně trpěla tak silnou nevolností, že to utišilo její nářky. Se zavřenýma očima se opírala se o rameno svého pobledlého manžela. Na rozdíl od svých pasažérů jsem byl nyní už v pohodě. Věděl jsem, že přistaneme v pořádku v Reykjavíku tak, jak bylo domluveno, což se taky stalo.
Tvrdohlavý zákazník, kterého jsem v průběhu letu mnohokrát v duchu proklel, mě nakonec překvapil. Projevil se jako čestný člověk – přiznal svou chybu a omluvil se, že trval na svém. A k domluvené ceně mi přidal tučný bonus.
Pánská mikina v provedení s dlouhým rukávem s potiskem Antonio Live & Fly a motivem AIR SERVICE na zip rozepínatelná po celé délce. Barva je černá ze 100% bavlny, látka 320 g/m2.
Pánská mikina v provedení s dlouhým rukávem s potiskem Antonio Live & Fly a motivem AIR SERVICE na zip rozepínatelná po celé délce. Barva je černá ze 100% bavlny, látka 320 g/m2.
Letecká přeprava osob se po druhé světové válce rozvíjela velmi slibně. Provozoval jsem vlastně taxislužbu v oblacích. Aerotaxi bylo sice poměrně drahé, ale byl to rychlý transport z místa na místo. Lidé s námi cestovali za výnosným obchodem, za poznáním, za láskou… A to prakticky za jakéhokoli počasí. Samozřejmě existovaly výjimky, kdy meteorologická situace byla za hranicí možností jak stroje, tak pilota. Snažili jsme se neriskovat, ale současně maximálně vycházet vstříc požadavkům našich zákazníků.
Zaměstnával jsem v té době několik šikovných pilotů, ale létal jsem i sám, zejména tehdy, když byla cesta něčím zajímavá. Jako třeba přelet na Island, který si u mě zákazník objednal na jaře roku 1948. Island je nádherná země, létal jsem tam velmi rád. Ale je také velmi drsná, proto jsem dlouho před letem pečlivě sledoval vývoj počasí.
Předpověď byla slibná, tedy předpověď pro Anglii. Během cesty se počasí mělo začít kazit, a čím blíže k Islandu, tím mělo být horší. Upozornil jsem na to zákazníka, přesněji zákazníky, protože se jednalo o manželský pár, který se na Island vydal podepsat důležitou obchodní smlouvu. Žena váhala, ale muž, který byl ve vztahu zjevně vedoucí osobností, trval na svém. Ve stanovený den jsme tedy vzlétli
Předpovědi se vyplnily. Zatímco u pobřeží Anglie vládlo příjemné počasí pozdního léta, čím více jsme se blížili k největšímu evropskému ostrovu, tím více se do nás opíral vítr. Husté mraky snížily viditelnost na minimum, z moře se zvedala mlha. Bylo složité rozeznat tu a tam alespoň obrysy ostrova. Mířili jsme na letiště v Reykjavíku, ale začínal jsem mít pochyby, zda se nám tam podaří přistát. Na návrat do Anglie ale v nádrži nebylo dost paliva. Žena začala být hysterická, což atmosféře v kabině rozhodně neprospělo. Chvílemi se modlila, chvílemi hlasitě plakala. Její muž mlčel, ale v obličeji byl bílý jako křída.
Dnes elektronické přístroje umožňují letadlům přistávat za nulové viditelnosti, ale my jsme se v krizových situacích museli spolehnout výhradně na své smysly a letecké umění. Vizuální kontakt s terénem byl podstatnou podmínkou bezpečného přistání, jenže já ho tehdy neměl. Ale přistát jsem musel, šlo o život. Zoufale jsem v husté mlze hledal alespoň nějaký záchytný bod. Očima jsem se pokoušel proniknout šedobílou clonou a už jsem pomalu ztrácel naději, když se mi najednou začalo zdát, že vidím obrysy hornaté krajiny. A opravdu, mlha se začala trhat. Vítr, který rozehnal mlhu, ale způsobil silné turbulence, letoun se houpal, propadal se do vzdušných propastí a zase se zvedal. Do toho se spustil silný déšť, ale hlavně, že jsem viděl! V kabině byl klid, žena zjevně trpěla tak silnou nevolností, že to utišilo její nářky. Se zavřenýma očima se opírala se o rameno svého pobledlého manžela. Na rozdíl od svých pasažérů jsem byl nyní už v pohodě. Věděl jsem, že přistaneme v pořádku v Reykjavíku tak, jak bylo domluveno, což se taky stalo.
Tvrdohlavý zákazník, kterého jsem v průběhu letu mnohokrát v duchu proklel, mě nakonec překvapil. Projevil se jako čestný člověk – přiznal svou chybu a omluvil se, že trval na svém. A k domluvené ceně mi přidal tučný bonus.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.