Střídavý elektromotor o hmotnosti 1168g. Otáčky na volt: 190ot., doporučená vrtule: 22x10, 23x10, 24x10, 24x12. Doporučený regulátor min. 160A, baterie 12S 5000mAh - 6000mAh. Pro 3D akrobaty o hmotnosti 7-9kg.Zobrazit celý popisek

Střídavé elektromotory s rotačním pláštěm Extreme Flight jsou konstruovány pro zajištění „hvězdné“ výkonnosti vašeho 3D akrobatického letadla. „Hvězdnou“ výkonností se u Extreme Flight rozumí poměr výkonu motoru 550 W na kilogram hmotnosti modelu nebo vyšší. Při správné volbě, instalaci a řádném nastavení vám motory Extreme Flight tuto výkonnost spolehlivě poskytnou.
Xpwr 60cc je ideální pro pohon 3D akrobatických modelů s letovou hmotností 7200-9100 g, jako třeba modely Extreme Flight s rozpětím 91“ (např. 91“ Yak-54, 91“ Extra).
Xpwr 60cc vyžaduje použití vysokonapěťového (HV) elektronického regulátoru otáček se zatížitelností aspoň 160 A, pro napájení je ideální 12S LiPo akumulátor s kapacitou 5000-6000 mAh se zatížitelností aspoň 40C.
Volba vrtule a provozní teplota: Stejně jako v případě spalovacích motorů je chlazení střídavých elektromotorů kriticky důležité, zvláště pokud létáte v horkém počasí. Do motorového krytu vašeho modelu doporučujeme umístit deflektory směřující proud vzduchu přímo na motor. Zajistěte také výstupní otvory pro chladící vzduch o dostatečném průřezu (nejméně 2-3násobek průřezu vstupních otvorů). Pro maximální využití možností motoru je nezbytně nutné nehádat, ale opravdu měřit – jak proudový odběr, tak provozní teplotu motoru. Maximální povolená provozní teplota elektromotoru je 80°C (měřeno na jeho povrchu) – překračování této hodnoty může rychle způsobit poškození nebo úplné zničení motoru. Zahřívání motoru závisí jeho výkonovém zatížení – čím větší je vrtule a čím delší dobu za letu běží na plný plyn, tím se motor více zahřeje. Doporučené rozměry vrtulí jsou uváděny v určitém rozsahu - největší vrtule je určena pro 3D létání, kde je plný plyn používán krátce a přerušovaně. Pokud létáte sportovním stylem, při němž motor běží na plný plyn nebo vysoký výkon po většinu doby letu (klasická akrobacie, makety warbirdů apod.), volte nejmenší doporučenou vrtuli. Je na vás, abyste nedovolili přehřátí motoru a zvolili vrtuli odpovídající vaší konkrétní aplikaci a způsobu létání. Každopádně, pokud potřebujete snížit teplotu motoru, použijte menší vrtuli.
Doporučené vrtule s 12S LiPo: 22x10“, 23x10“, 24x10“, 24x12“
Počítejte se špičkovým proudem 13 A při 3D létání se špičkovým výkonem cca 6000 W. Pozn.: Toto platí pro 3D létání, kde použití plného plynu je přerušované.
| Napájení LiXX článků | 8 - 12 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 190 |
| Max. výkon (20 s) [W] | 6000 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 14.8 |
| Proud naprázdno (při 8,4 V) [A] | 3 |
| Max. špičkový proud (20 s) [A] | 130 |
| Průměr [mm] | 0 |
| Délka [mm] | 0 |
| Průměr hřídele [mm] | 0 |
| Hmotnost [g] | 1168 |
| Regulátor min. [A] | 160 |
| 3D do hmotnosti [g] | 7200 - 9100 |
Střídavé elektromotory s rotačním pláštěm Extreme Flight jsou konstruovány pro zajištění „hvězdné“ výkonnosti vašeho 3D akrobatického letadla. „Hvězdnou“ výkonností se u Extreme Flight rozumí poměr výkonu motoru 550 W na kilogram hmotnosti modelu nebo vyšší. Při správné volbě, instalaci a řádném nastavení vám motory Extreme Flight tuto výkonnost spolehlivě poskytnou.
Xpwr 60cc je ideální pro pohon 3D akrobatických modelů s letovou hmotností 7200-9100 g, jako třeba modely Extreme Flight s rozpětím 91“ (např. 91“ Yak-54, 91“ Extra).
Xpwr 60cc vyžaduje použití vysokonapěťového (HV) elektronického regulátoru otáček se zatížitelností aspoň 160 A, pro napájení je ideální 12S LiPo akumulátor s kapacitou 5000-6000 mAh se zatížitelností aspoň 40C.
Volba vrtule a provozní teplota: Stejně jako v případě spalovacích motorů je chlazení střídavých elektromotorů kriticky důležité, zvláště pokud létáte v horkém počasí. Do motorového krytu vašeho modelu doporučujeme umístit deflektory směřující proud vzduchu přímo na motor. Zajistěte také výstupní otvory pro chladící vzduch o dostatečném průřezu (nejméně 2-3násobek průřezu vstupních otvorů). Pro maximální využití možností motoru je nezbytně nutné nehádat, ale opravdu měřit – jak proudový odběr, tak provozní teplotu motoru. Maximální povolená provozní teplota elektromotoru je 80°C (měřeno na jeho povrchu) – překračování této hodnoty může rychle způsobit poškození nebo úplné zničení motoru. Zahřívání motoru závisí jeho výkonovém zatížení – čím větší je vrtule a čím delší dobu za letu běží na plný plyn, tím se motor více zahřeje. Doporučené rozměry vrtulí jsou uváděny v určitém rozsahu - největší vrtule je určena pro 3D létání, kde je plný plyn používán krátce a přerušovaně. Pokud létáte sportovním stylem, při němž motor běží na plný plyn nebo vysoký výkon po většinu doby letu (klasická akrobacie, makety warbirdů apod.), volte nejmenší doporučenou vrtuli. Je na vás, abyste nedovolili přehřátí motoru a zvolili vrtuli odpovídající vaší konkrétní aplikaci a způsobu létání. Každopádně, pokud potřebujete snížit teplotu motoru, použijte menší vrtuli.
Doporučené vrtule s 12S LiPo: 22x10“, 23x10“, 24x10“, 24x12“
Počítejte se špičkovým proudem 13 A při 3D létání se špičkovým výkonem cca 6000 W. Pozn.: Toto platí pro 3D létání, kde použití plného plynu je přerušované.
| Napájení LiXX článků | 8 - 12 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 190 |
| Max. výkon (20 s) [W] | 6000 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 14.8 |
| Proud naprázdno (při 8,4 V) [A] | 3 |
| Max. špičkový proud (20 s) [A] | 130 |
| Průměr [mm] | 0 |
| Délka [mm] | 0 |
| Průměr hřídele [mm] | 0 |
| Hmotnost [g] | 1168 |
| Regulátor min. [A] | 160 |
| 3D do hmotnosti [g] | 7200 - 9100 |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.