






Popis produktu připravujeme.

V říjnu 1967 Mezinárodní federace rozhodla o zvýšení minimálního zdvihového objemu sportovních vozů ze 3 na 5 litrů (výroba minimálně 25 kusů). Toto nařízení mělo vstoupit v platnost 1. ledna 1968. Porsche se rozhodlo v roce 1968 alespoň dočasně pokračovat s třílitrovým modelem 908, ale studie nového pětilitrového modelu 917 byly zahájeny již v červenci téhož roku. Podvozek modelu 908 byl využit v maximální možné míře a byl navržen 4,5litrový dvanáctiválec, tj. o 500 cm3 nižší, než byl maximální objem povolený nařízením, aby bylo možné použít některé komponenty motoru 908. Model 917 byl představen v Ženevě v březnu 1969 a koncem dubna si 25 exemplářů prohlédli techničtí komisaři Mezinárodní sportovní komise. Vůz 917 měl premiéru na závodě 1000 km Spa 1969. První rok byl pro tento vůz učednický a vykazoval značné problémy se stabilitou. V Le Mans 917 s aerodynamickou karoserií prokázal, že je schopen usilovat o úspěch, když se udržel ve vedení po dobu přibližně dvaceti hodin, než musel odstoupit. První vítězství 917 přišlo v závodě 1000 km Zeltweg s vozem s krátkou zádí, který pro Jo Sifferta a Kurta Ahrense přihlásil baron von Wendt. Vývoj modelu 917 pokračoval v zimě 1969-1970 a v sezóně 1970 se vůz jevil jako nesmírně vylepšený a připravený na úspěchy, které z něj udělaly jeden z nejslavnějších modelů v historii značky Porsche.
V závodě 24 hodin Le Mans 1969 byly nasazeny dva oficiální vozy Porsche 917 LH s čísly 12 a 14 a také vůz Johna Woolfa s číslem 10. Čtvrtý vůz, číslo 15, se však testů účastnil jako rezervní vůz. Číslo 15, které se vyznačuje neonově červenou přední částí, doplňuje sbírku vozů Porsche 917 na 24 hodin Le Mans.</p>
V říjnu 1967 Mezinárodní federace rozhodla o zvýšení minimálního zdvihového objemu sportovních vozů ze 3 na 5 litrů (výroba minimálně 25 kusů). Toto nařízení mělo vstoupit v platnost 1. ledna 1968. Porsche se rozhodlo v roce 1968 alespoň dočasně pokračovat s třílitrovým modelem 908, ale studie nového pětilitrového modelu 917 byly zahájeny již v červenci téhož roku. Podvozek modelu 908 byl využit v maximální možné míře a byl navržen 4,5litrový dvanáctiválec, tj. o 500 cm3 nižší, než byl maximální objem povolený nařízením, aby bylo možné použít některé komponenty motoru 908. Model 917 byl představen v Ženevě v březnu 1969 a koncem dubna si 25 exemplářů prohlédli techničtí komisaři Mezinárodní sportovní komise. Vůz 917 měl premiéru na závodě 1000 km Spa 1969. První rok byl pro tento vůz učednický a vykazoval značné problémy se stabilitou. V Le Mans 917 s aerodynamickou karoserií prokázal, že je schopen usilovat o úspěch, když se udržel ve vedení po dobu přibližně dvaceti hodin, než musel odstoupit. První vítězství 917 přišlo v závodě 1000 km Zeltweg s vozem s krátkou zádí, který pro Jo Sifferta a Kurta Ahrense přihlásil baron von Wendt. Vývoj modelu 917 pokračoval v zimě 1969-1970 a v sezóně 1970 se vůz jevil jako nesmírně vylepšený a připravený na úspěchy, které z něj udělaly jeden z nejslavnějších modelů v historii značky Porsche.
V závodě 24 hodin Le Mans 1969 byly nasazeny dva oficiální vozy Porsche 917 LH s čísly 12 a 14 a také vůz Johna Woolfa s číslem 10. Čtvrtý vůz, číslo 15, se však testů účastnil jako rezervní vůz. Číslo 15, které se vyznačuje neonově červenou přední částí, doplňuje sbírku vozů Porsche 917 na 24 hodin Le Mans.</p>
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!