Rozměry balení: 31,5x31,5x4 cm Věk: 5+ Materiál: kartón, dřevo Design Ingela P. ArrheniusZobrazit celý popisek

Žlutý trpaslík (Nain Jaune), také známá jako Lindor, je klasická francouzská karetní hra oblíbená pro svou přístupnost zejména jako rodinná zábava. Nechte se okouzlit provedením s díly z masivního dřeva a atraktivními ilustracemi Ingely P. Arrhenius. Sada obsahuje standardní balíček whistových (pokerových) karet, který můžete spolu s žetony využít k mnoha dalším karetním hrám.
Na začátku jsou mezi hráče rozděleny ve stejném počtu žetony tří hodnot (desetibodové, pětibodové a jednobodové) v závislosti na tom, kolik hráčů hraje a kolik kol chcete odehrát (více žetonů znamená více kol a delší hru). Poté, na počátku každého z kol, hráči rozdělí 15 svých žetonů do škatulek, ke ♦10 náleží žeton za každého hráče, ♣J 2 žetony, ♠Q 3 žetony, ♥K 4 žetony a 5 žetonů na ♦7 (žlutého trpaslíka). Žetony, které ve škatulkách zůstaly z předchozích kol, se ponechají a přičítají do dalšího kola hry. V dalším kroku a na začátku každého kola vyberete (vylosujete) rozdávajícího, který mezi hráče rozdá celý balíček karet (zpravidla po třech).
Proti směru hodinových ručiček, po pravici rozdávajícího, začíná první hráč odložením libovolné karty na hrací plochu (například 5) a pokračuje odkládáním ve vzestupné číselné řadě bez ohledu na barvu karet (6, 7, …), dokud mu nechybí další karta v posloupnosti – její hodnotu oznámí ostatním hráčům. Další hráč v pořadí se poté snaží na číselnou řadu navázat a pokračovat v posloupném odkládání karet. Hráč, který posloupnost završí odložením krále, začíná novou řadu kartou dle vlastního výběru. Není-li schopen žádný z hráčů dokončit číselnou řadu, začíná novou řadu s kartou dle vlastního výběru ten, kdo odložil poslední kartu.
Pokud má hráč aktuálně v pořadí k odložení kartu, která je zastoupena v pětici škatulek na hrací ploše (♦10, ♣J, ♠Q, ♥K♦7), a hodlá jí využít, nahlásí tuto skutečnost ostatním hráčům (předem smluveným zvoláním) a s odložením karty mu připadnou na ni vsazené žetony. Pokud nemá hráč v úmyslu takovou kartu využít, nebo to zapomene nahlásit, sázka propadá a zůstává ve škatulce do dalšího kola hry. Hráč, který po skončení kola stále drží některou z pětice uvedených karet, musí (mimo jiné) do příslušné škatulky přisadit tolik žetonů, kolik se v ní aktuálně nachází.
Vítězem kola se stává hráč, který jako první odloží všechny své karty. Ostatní mu musí vyplatit množství žetonů odpovídající hodnotě karet, které jim zůstaly v rukou (figura 10 bodů, eso 1 bod, ostatní karty dle hodnoty). Pokud se některému z hráčů podaří odložit posloupně všechny karty najednou (tzv. „opera“), získává krom žetonů od ostatních hráčů také všechny žetony ze škatulí hrací plochy.
Hráč, který není schopen na začátku kola vsadit příslušný počet žetonů do škatulek (celková suma jeho žetonů klesla pod 15), je vyřazen ze hry. Vítězem se nakonec stává hráč s největším počtem žetonů.
Švédská umělkyně Ingela Peterson Arrhenius se narodila v roce 1967. Umění a design měly vždy místo v jejím životě a než začala její kariéra ilustrátorky, Ingela pracovala jako umělecká vedoucí ve Stockholmu. Poté studovala reklamní a grafický design na umělecké škole také ve Stockholmu. V roce 1992 začala podnikat jako ilustrátorka na volné noze a pracovala mezinárodně napříč reklamou, designem, nakladatelstvím… V minulosti vytvářela tiskové vzory pro tkaniny, tapety, papírnictví, také pracovala na obalech, produktovém designu, bytových doplňcích a hračkách. Její plakáty a designové hračky najdete po celém světě. Má vášeň pro retro styl, což je jasně vidět na jejich dílech a také v jejím nadšení pro typografii a barvy. Nyní žije ve Stockholmu s manželem a dvěma syny.
| Parametry | |
|---|---|
| Materiál: | dřevo |
| Barva: | mix barev |
| Pohlaví: | univerzální |
| Věk: | 5+ |
| Design: | Ingela P. Arrhenius |
Žlutý trpaslík (Nain Jaune), také známá jako Lindor, je klasická francouzská karetní hra oblíbená pro svou přístupnost zejména jako rodinná zábava. Nechte se okouzlit provedením s díly z masivního dřeva a atraktivními ilustracemi Ingely P. Arrhenius. Sada obsahuje standardní balíček whistových (pokerových) karet, který můžete spolu s žetony využít k mnoha dalším karetním hrám.
Na začátku jsou mezi hráče rozděleny ve stejném počtu žetony tří hodnot (desetibodové, pětibodové a jednobodové) v závislosti na tom, kolik hráčů hraje a kolik kol chcete odehrát (více žetonů znamená více kol a delší hru). Poté, na počátku každého z kol, hráči rozdělí 15 svých žetonů do škatulek, ke ♦10 náleží žeton za každého hráče, ♣J 2 žetony, ♠Q 3 žetony, ♥K 4 žetony a 5 žetonů na ♦7 (žlutého trpaslíka). Žetony, které ve škatulkách zůstaly z předchozích kol, se ponechají a přičítají do dalšího kola hry. V dalším kroku a na začátku každého kola vyberete (vylosujete) rozdávajícího, který mezi hráče rozdá celý balíček karet (zpravidla po třech).
Proti směru hodinových ručiček, po pravici rozdávajícího, začíná první hráč odložením libovolné karty na hrací plochu (například 5) a pokračuje odkládáním ve vzestupné číselné řadě bez ohledu na barvu karet (6, 7, …), dokud mu nechybí další karta v posloupnosti – její hodnotu oznámí ostatním hráčům. Další hráč v pořadí se poté snaží na číselnou řadu navázat a pokračovat v posloupném odkládání karet. Hráč, který posloupnost završí odložením krále, začíná novou řadu kartou dle vlastního výběru. Není-li schopen žádný z hráčů dokončit číselnou řadu, začíná novou řadu s kartou dle vlastního výběru ten, kdo odložil poslední kartu.
Pokud má hráč aktuálně v pořadí k odložení kartu, která je zastoupena v pětici škatulek na hrací ploše (♦10, ♣J, ♠Q, ♥K♦7), a hodlá jí využít, nahlásí tuto skutečnost ostatním hráčům (předem smluveným zvoláním) a s odložením karty mu připadnou na ni vsazené žetony. Pokud nemá hráč v úmyslu takovou kartu využít, nebo to zapomene nahlásit, sázka propadá a zůstává ve škatulce do dalšího kola hry. Hráč, který po skončení kola stále drží některou z pětice uvedených karet, musí (mimo jiné) do příslušné škatulky přisadit tolik žetonů, kolik se v ní aktuálně nachází.
Vítězem kola se stává hráč, který jako první odloží všechny své karty. Ostatní mu musí vyplatit množství žetonů odpovídající hodnotě karet, které jim zůstaly v rukou (figura 10 bodů, eso 1 bod, ostatní karty dle hodnoty). Pokud se některému z hráčů podaří odložit posloupně všechny karty najednou (tzv. „opera“), získává krom žetonů od ostatních hráčů také všechny žetony ze škatulí hrací plochy.
Hráč, který není schopen na začátku kola vsadit příslušný počet žetonů do škatulek (celková suma jeho žetonů klesla pod 15), je vyřazen ze hry. Vítězem se nakonec stává hráč s největším počtem žetonů.
Švédská umělkyně Ingela Peterson Arrhenius se narodila v roce 1967. Umění a design měly vždy místo v jejím životě a než začala její kariéra ilustrátorky, Ingela pracovala jako umělecká vedoucí ve Stockholmu. Poté studovala reklamní a grafický design na umělecké škole také ve Stockholmu. V roce 1992 začala podnikat jako ilustrátorka na volné noze a pracovala mezinárodně napříč reklamou, designem, nakladatelstvím… V minulosti vytvářela tiskové vzory pro tkaniny, tapety, papírnictví, také pracovala na obalech, produktovém designu, bytových doplňcích a hračkách. Její plakáty a designové hračky najdete po celém světě. Má vášeň pro retro styl, což je jasně vidět na jejich dílech a také v jejím nadšení pro typografii a barvy. Nyní žije ve Stockholmu s manželem a dvěma syny.
| Parametry | |
|---|---|
| Materiál: | dřevo |
| Barva: | mix barev |
| Pohlaví: | univerzální |
| Věk: | 5+ |
| Design: | Ingela P. Arrhenius |
Chcete si pořídit autodráhu Carrera a nejste si jistí, jakou zvolit? Sepsali jsme vám přehled nejdůležitějších parametrů, který vám určitě pomůže vybrat tu nejlepší autodráhu Carrera.
Chcete si vybrat autodráhu a nejste si jistí jakou vybrat velikost, jaký materiál nebo jaké příslušenství? Možností je mnoho a my vám přinášíme přehled nejdůležitějších parametrů, které vám s výběrem pomohou.
Když se listí zbarvuje a vítr sílí, nastává ideální čas pro létající draky. Poradíme vám, jaké rozdíly jsou mezi jednotlivými typy draků a jak vybrat toho nejvhodnějšího.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.