












Stavebnice špičkového 2WD buggy závodního podvozku včetně tuningových dílů. Model bez elektroniky a RC soupravy.Zobrazit celý popisek

SWORKz S12-2C Evolution LIMITED (Carpet Edition) 1/10 2WD obsahuje všechny potřebné tuningové díly. Závoďte s vozem přesně jako tovární piloti SWORKz. Sada LIMITED obsahuje následující díly:
SW220039D - SW2200413D - SW220041MF - SW220034A - SW332029 - SW330689 - 2x SW332041
Jedná se o evoluci úspěšného podvozku S12-2C. Nová geometrie podvozku zajišťuje optimalizovanou rychlost v zatáčkách a snadnou ovladatelnost na kobercových tratích a tratích s velmi vysokou přilnavostí.
S12-2CE EVO je vybaven novým systémem převodovky kobercové verze na tvrdě eloxovaném a odlehčeném T7075 hliníkovém šasi. Má uspořádání, které umožňuje až šest různých poloh baterie. Tuhost šasi lze měnit nastavením bočních ochranných krytů.
Model S12-2CE EVO se dodává se zcela nově navrženým systémem SWORKz Pro-Shock System 1/10 (krátká verze). Tlumiče jsou dodávány s novými plastovými krytkami tlumičů Emulsion Precision, písty tlumičů s těsnicími díly. Sada je standardně dodávána s předními držáky/parohy tlumičů ve verzi se 4mm uhlíku a nově navrženými předními C-držáky. Teflonem potažené pístky tlumičů zajišťují plynulé reakce tlumičů. Pružiny Black Line, které jsou nově navrženy s fixními držáky pružin, jsou součástí standardní výbavy podvozku SWORKz S12-2C EVO.
Součástí podvozku S12-2CE EVO je zcela nový 5,5mm systém kulových čepů. Součástí je také nastavitelná deska Ackermann a uhlíkové desky řízení. S12-2C EVO má nová zakřivená spodní ramena, která zajišťují nižší polohu tlumičů, což vede ke snížení těžiště.
Sada je vybavena systémem diferenciálu s rychlým přístupem, který lze namontovat ve 3 různých polohách. Zadní spodní ramena jsou zakřivená a zadní držáky/parohy (kobercová verze) dostaly možnost nastavení výšky. Hmotnost převodovky je optimalizována pro dokonalou rovnováhu mezi kompaktností a pevností.
Zadní držáky/parohy (kobercová verze) modelu S12-2CE EVO je vyrobeny z karbonu. Výšku a úhel držáku křídla lze nastavit. Šířku zadní části modelu S12-2C EVO lze měnit díky novému systému zadních nábojů Synthesis a modulárnosti CVD poloos.
Dvoupodložková kluzná spojka modelu SWORKz S12-2CE EVO je vybavena tvrdě eloxovanými destičkami, kluzné podložky s vysokou tepelnou odolností a ochranou hlavního převodového kola s vyrytým logem SWORKz.
Karoserie S12-2CE EVO má dobrou aerodynamiku. Vývojový tým SWORKz se při konstrukci vozu zaměřil na použití materiálů, které odpovídají nejvyšším standardům kvality. Ve stavebnici S12-2CE EVO najdete pouze 100% kvalitu SWORKz.
SWORKz S12-2C Evolution LIMITED (Carpet Edition) 1/10 2WD obsahuje všechny potřebné tuningové díly. Závoďte s vozem přesně jako tovární piloti SWORKz. Sada LIMITED obsahuje následující díly:
SW220039D - SW2200413D - SW220041MF - SW220034A - SW332029 - SW330689 - 2x SW332041
Jedná se o evoluci úspěšného podvozku S12-2C. Nová geometrie podvozku zajišťuje optimalizovanou rychlost v zatáčkách a snadnou ovladatelnost na kobercových tratích a tratích s velmi vysokou přilnavostí.
S12-2CE EVO je vybaven novým systémem převodovky kobercové verze na tvrdě eloxovaném a odlehčeném T7075 hliníkovém šasi. Má uspořádání, které umožňuje až šest různých poloh baterie. Tuhost šasi lze měnit nastavením bočních ochranných krytů.
Model S12-2CE EVO se dodává se zcela nově navrženým systémem SWORKz Pro-Shock System 1/10 (krátká verze). Tlumiče jsou dodávány s novými plastovými krytkami tlumičů Emulsion Precision, písty tlumičů s těsnicími díly. Sada je standardně dodávána s předními držáky/parohy tlumičů ve verzi se 4mm uhlíku a nově navrženými předními C-držáky. Teflonem potažené pístky tlumičů zajišťují plynulé reakce tlumičů. Pružiny Black Line, které jsou nově navrženy s fixními držáky pružin, jsou součástí standardní výbavy podvozku SWORKz S12-2C EVO.
Součástí podvozku S12-2CE EVO je zcela nový 5,5mm systém kulových čepů. Součástí je také nastavitelná deska Ackermann a uhlíkové desky řízení. S12-2C EVO má nová zakřivená spodní ramena, která zajišťují nižší polohu tlumičů, což vede ke snížení těžiště.
Sada je vybavena systémem diferenciálu s rychlým přístupem, který lze namontovat ve 3 různých polohách. Zadní spodní ramena jsou zakřivená a zadní držáky/parohy (kobercová verze) dostaly možnost nastavení výšky. Hmotnost převodovky je optimalizována pro dokonalou rovnováhu mezi kompaktností a pevností.
Zadní držáky/parohy (kobercová verze) modelu S12-2CE EVO je vyrobeny z karbonu. Výšku a úhel držáku křídla lze nastavit. Šířku zadní části modelu S12-2C EVO lze měnit díky novému systému zadních nábojů Synthesis a modulárnosti CVD poloos.
Dvoupodložková kluzná spojka modelu SWORKz S12-2CE EVO je vybavena tvrdě eloxovanými destičkami, kluzné podložky s vysokou tepelnou odolností a ochranou hlavního převodového kola s vyrytým logem SWORKz.
Karoserie S12-2CE EVO má dobrou aerodynamiku. Vývojový tým SWORKz se při konstrukci vozu zaměřil na použití materiálů, které odpovídají nejvyšším standardům kvality. Ve stavebnici S12-2CE EVO najdete pouze 100% kvalitu SWORKz.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?