





Popis produktu připravujeme.

Carisma Scale Adventure 1/10th 4WD SCA-1E 2.1 Spec 1989 Mitsubishi Pajero XL-W
Dakarský Dominator
Náš nejnovější model je japonská klasika z konce 80. let, která je tak ikonická, jak jen může být. Jeho linie dokonale vystihují danou éru. Díky svému nesmlouvavému přístupu k technice 4x4 a robustní konstrukci se stal oblíbeným modelem mezi terénními nadšenci a připravil půdu pro modely, které přišly po něm. Mitsubishi Pajero skončilo v roce 1984 na třetím místě v Rallye Paříž Dakar a ujelo více než 11 000 km, čímž založilo odkaz modelu Pajero v Rallye Dakar.
Mitsubishi soutěžilo především v kategorii Modified Production Class (T2). Navzdory všeobecnému přesvědčení jsou vozy T2 téměř identické s vozy prodávanými veřejnosti. Vozidla třídy T2 musí být sériové modely a jejich úpravy se řídí přísně regulovanou a na bezpečnost zaměřenou přípravou. V letech 1984 až 2007 dominovalo Mitsubishi na Dakaru s několika prvními, druhými a třetími místy na stupních vítězů. V průběhu let získala společnost Mitsubishi Guinnessův titul "Nejvíce vítězství výrobce na Rallye Dakar". Nyní si představte sami sebe na tratích, při překonávání koryta řeky, při prolézání skal nebo při účasti na Dakaru ve vlastním měřítku. S vozem Carisma Scale Adventure XL-W specifikace 2.1 po vašem boku je možné cokoli.
Ikonický vzhled z konce 80. let je jen polovinou příběhu. Specifikace 2.1, která je standardem u všech nových modelů stavebnic RTR a SCA-1E, nabízí koncovému uživateli uspořádání Gen 2 s uchycením CMS, které nabízí přenos hmotnosti dopředu. Vyřešili jsme také problém kroucení točivého momentu, který se vyskytuje u všech souprav s kardanovým pohonem. Vyvinuli jsme novou převodovku ATT (Anti Torque Twist Transmission), která působí proti tomuto jevu a snižuje ho tím, že přední a zadní centrální hnací ústrojí se otáčejí v opačných směrech a naklánějí zadní diferenciál. Tím vzniká protiběžná síla ve středovém hnacím ústrojí, která výrazně snižuje točivý moment a zvyšuje dostupnou trakci na kolech. Přidejte k tomu plně licencovanou karoserii Mitsubishi z 80. let se vstřikovanými detaily a LED světelnými kryty. 2,4GHz dvoukanálovou vysílačku FHSS, 9kg servo řízení s kovovým převodem, 1400mAh NiMH baterii a bezpečnou USB nabíječku. A rychle zjistíte, že se jedná o kompletní RTR soupravu v každém slova smyslu!
Carisma Scale Adventure 1/10th 4WD SCA-1E 2.1 Spec 1989 Mitsubishi Pajero XL-W
Dakarský Dominator
Náš nejnovější model je japonská klasika z konce 80. let, která je tak ikonická, jak jen může být. Jeho linie dokonale vystihují danou éru. Díky svému nesmlouvavému přístupu k technice 4x4 a robustní konstrukci se stal oblíbeným modelem mezi terénními nadšenci a připravil půdu pro modely, které přišly po něm. Mitsubishi Pajero skončilo v roce 1984 na třetím místě v Rallye Paříž Dakar a ujelo více než 11 000 km, čímž založilo odkaz modelu Pajero v Rallye Dakar.
Mitsubishi soutěžilo především v kategorii Modified Production Class (T2). Navzdory všeobecnému přesvědčení jsou vozy T2 téměř identické s vozy prodávanými veřejnosti. Vozidla třídy T2 musí být sériové modely a jejich úpravy se řídí přísně regulovanou a na bezpečnost zaměřenou přípravou. V letech 1984 až 2007 dominovalo Mitsubishi na Dakaru s několika prvními, druhými a třetími místy na stupních vítězů. V průběhu let získala společnost Mitsubishi Guinnessův titul "Nejvíce vítězství výrobce na Rallye Dakar". Nyní si představte sami sebe na tratích, při překonávání koryta řeky, při prolézání skal nebo při účasti na Dakaru ve vlastním měřítku. S vozem Carisma Scale Adventure XL-W specifikace 2.1 po vašem boku je možné cokoli.
Ikonický vzhled z konce 80. let je jen polovinou příběhu. Specifikace 2.1, která je standardem u všech nových modelů stavebnic RTR a SCA-1E, nabízí koncovému uživateli uspořádání Gen 2 s uchycením CMS, které nabízí přenos hmotnosti dopředu. Vyřešili jsme také problém kroucení točivého momentu, který se vyskytuje u všech souprav s kardanovým pohonem. Vyvinuli jsme novou převodovku ATT (Anti Torque Twist Transmission), která působí proti tomuto jevu a snižuje ho tím, že přední a zadní centrální hnací ústrojí se otáčejí v opačných směrech a naklánějí zadní diferenciál. Tím vzniká protiběžná síla ve středovém hnacím ústrojí, která výrazně snižuje točivý moment a zvyšuje dostupnou trakci na kolech. Přidejte k tomu plně licencovanou karoserii Mitsubishi z 80. let se vstřikovanými detaily a LED světelnými kryty. 2,4GHz dvoukanálovou vysílačku FHSS, 9kg servo řízení s kovovým převodem, 1400mAh NiMH baterii a bezpečnou USB nabíječku. A rychle zjistíte, že se jedná o kompletní RTR soupravu v každém slova smyslu!
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Vyzkoušeli jsme za vás co všechno zvládne RC auto Rock Buster od RMT models. Tento crawler je oblíbený hlavně mezi dětmi, takže jsme tentokrát do našeho testovacího týmu přizvali a testera právě z dětských řad.
Jaká je jízda s RC autem Monster truck XLH 9125 v terénu? Zvládne model různé povrchy a překážky? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Otestovali jsme RC auto SUV Legend 4x4 1:12. Mrkněte na podrobnou recenzi novinky od M N Model - věrnou zmenšeninu legendárního Cherokee.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Co umí a co zvládne RC expediční speciál Traxxas TRX-4M? Vyzkoušeli jsme to za vás a přinášíme vám detailní recenzi.
Jak se jezdí s RC auty Land Rover od RMT models? Co všechno umí a zvládnou? Vyzkoušeli jsme to za vás. Přečtěte si naši recenzi.
Jak se jezdí s prvním dostupným offroad RC kamionem? Nechali jsme obrovský model Traxxas TRX-6 Ultimate RC Hauler 6×6 otestovat zkušeným „jezdcem“. Podívejte se, jaký na něho udělal dojem.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.