Miniaturní vypínač motoru v přednastavené výšce (80-200m) pro soutěže elektrovětroňů (ERES) a výškoměr/variometr s rozlišením 0,1m kompatibilní s telemetrickými systémy JETI Duplex EX, Multiplex MSB, Graupner HoTT, Futaba S.BUS2. Rozměry 32x12x5mm, hmotnost 7g, napájení 3,5-12V. Zapojuje se mezi přijímač a regulátor, nastavitelný s pomocí Jetiboxu nebo vysílače.Zobrazit celý popisek

RESitch je výškový spínač/limiter speciálně vyvinutý pro kategorii motorových větroňů ERES, který zajistí vypnutí motoru, jakmile model dosáhne předem nastavené výšky (80-200 m). Může být ale použit i v jiných soutěžních kategoriích, kde je důležitá stejná výchozí výška pro všechny modely; a může pracovat jako normální telemetrický výškoměr/variometr. RESitch obsahuje velmi citlivý výškoměr/variometr, jenž používá komponenty vyrobené nejnovější technologií MEMS pro dosažení vysoké přesnosti při zachování miniaturních rozměrů. Senzor je schopen detekovat drobné změny v atmosférickém tlaku, a díky tomu indikovat rychlost stoupání/klesání.
FUNKCE
RESitch se zapojuje mezi přijímač (kanál plynu) a elektronický regulátor otáček. Při propojení datového výstupu s portem telemetrie na přijímači může fungovat také jako běžný výškoměr/variometr kompatibilní s telemetrickými systémy Futaba S.BUS2, Graupner HoTT, Multiplex MSB, a JETI Duplex EX. Aby bylo možné jeho používání na soutěžích, kde není povolen přenos telemetrie, může RESitch pracovat ve třech režimech:
Nastavování RESitche s JETIBOXem
Po připojení k JETIBOXu můžete zobrazovat aktuální měřené hodnoty (tyto parametry jsou rovněž součástí rozšířeného menu u RC souprav Graupner HoTT a JETI):
A nastavovat další parametry:
Použití RESitche při soutěži
Po nastavení vypínací výšky s pomocí vysílače nebo JETIBOXu model vypnete. Po opětovném zapnutí a cca 3 s inicializaci RESitche jste připraveni k letu. Jakmile zapnete motor (signálem v kanálu plynu se šířkou řídících impulsů větší než 1,2 ms), spustí se odpočítávání času a motor se vypne při splnění kterékoliv z následujících podmínek:
Za letu není možno motor opětovně zapnout; nový motorový let lze absolvovat až po přistání a vypnutí a opětovném zapnutí RESitche. Vypínací výšku použitou při posledním letu je možno dodatečně kontrolovat i po přistání s připojeným JETIBOXem dokonce i v případě, že bylo napájení RESitche mezitím vypnuto.
FOXY RESitch byl zkonstruován a vyrábí se v České republice.
| Rozměry | 35x12x5 mm |
| Hmotnost | 7 g (s kabely) |
| Připojení | Standard JR 2×O0,5mm2 |
| Rozsah měření tlaku | 300÷1200hPa |
| Rozlišení výšky | 0.1m |
| Typický šum variometru | ± 0.02m/s |
| Pracovní proud | 15mA |
| Trvalý proud | 10A |
| Pracovní teplota | -20 – +85°C |
| Napájecí napětí | 3.5 – 12V |
| Telemetrie | Duplex EX, Graupner HoTT, Multiplex MSB, Futaba S.BUS2 |
RESitch je výškový spínač/limiter speciálně vyvinutý pro kategorii motorových větroňů ERES, který zajistí vypnutí motoru, jakmile model dosáhne předem nastavené výšky (80-200 m). Může být ale použit i v jiných soutěžních kategoriích, kde je důležitá stejná výchozí výška pro všechny modely; a může pracovat jako normální telemetrický výškoměr/variometr. RESitch obsahuje velmi citlivý výškoměr/variometr, jenž používá komponenty vyrobené nejnovější technologií MEMS pro dosažení vysoké přesnosti při zachování miniaturních rozměrů. Senzor je schopen detekovat drobné změny v atmosférickém tlaku, a díky tomu indikovat rychlost stoupání/klesání.
FUNKCE
RESitch se zapojuje mezi přijímač (kanál plynu) a elektronický regulátor otáček. Při propojení datového výstupu s portem telemetrie na přijímači může fungovat také jako běžný výškoměr/variometr kompatibilní s telemetrickými systémy Futaba S.BUS2, Graupner HoTT, Multiplex MSB, a JETI Duplex EX. Aby bylo možné jeho používání na soutěžích, kde není povolen přenos telemetrie, může RESitch pracovat ve třech režimech:
Nastavování RESitche s JETIBOXem
Po připojení k JETIBOXu můžete zobrazovat aktuální měřené hodnoty (tyto parametry jsou rovněž součástí rozšířeného menu u RC souprav Graupner HoTT a JETI):
A nastavovat další parametry:
Použití RESitche při soutěži
Po nastavení vypínací výšky s pomocí vysílače nebo JETIBOXu model vypnete. Po opětovném zapnutí a cca 3 s inicializaci RESitche jste připraveni k letu. Jakmile zapnete motor (signálem v kanálu plynu se šířkou řídících impulsů větší než 1,2 ms), spustí se odpočítávání času a motor se vypne při splnění kterékoliv z následujících podmínek:
Za letu není možno motor opětovně zapnout; nový motorový let lze absolvovat až po přistání a vypnutí a opětovném zapnutí RESitche. Vypínací výšku použitou při posledním letu je možno dodatečně kontrolovat i po přistání s připojeným JETIBOXem dokonce i v případě, že bylo napájení RESitche mezitím vypnuto.
FOXY RESitch byl zkonstruován a vyrábí se v České republice.
| Rozměry | 35x12x5 mm |
| Hmotnost | 7 g (s kabely) |
| Připojení | Standard JR 2×O0,5mm2 |
| Rozsah měření tlaku | 300÷1200hPa |
| Rozlišení výšky | 0.1m |
| Typický šum variometru | ± 0.02m/s |
| Pracovní proud | 15mA |
| Trvalý proud | 10A |
| Pracovní teplota | -20 – +85°C |
| Napájecí napětí | 3.5 – 12V |
| Telemetrie | Duplex EX, Graupner HoTT, Multiplex MSB, Futaba S.BUS2 |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.