Prakticky hotový model výkonného motorového větroně o rozpětí 2400 mm z extrudovaného pěnového polyolefinu (EPO). Osazen střídavým motorem RAY C3836-850 s regulátorem RAY G2 R-50SB a 6 servy. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka, klapky a otáčky motoru.Zobrazit celý popisek

Naše oblíbená GAMA 2100 a ALPHA 1500 dostaly dospělého bratříčka! Nový BRAVUS má důkladnou konstrukci z pěnového EPO důmyslně zpevněnou výztuhami z uhlíkových trubek a pásnic; elegantní tvary moderního větroně a křídlo o rozpětí nádherných 2400 mm s „plnou mechanizací“ – s ovládanými klapkami a křidélky. BRAVUS 2400 je díky tomu výborný pokračovací model vhodný pro rekreační létání v termice i za mírnějších podmínek na svahu – a je prakticky hotový! Stačí nasadit poloviny křídla, dvěma šrouby přišroubovat vodorovnou ocasní plochu, připojit přijímač a pohonný akumulátor – a můžete letět!
Klíčové vlastnosti
Zachovány samozřejmě zůstávají osvědčené přednosti Gamy: křídlo s velkou nosnou plochou, ovládaná křidélka, klapky, směrovka i výškovka, pohon výkonným střídavým motorem. Robustní - a přitom velmi lehká - konstrukce z pěnového EPO s uhlíkovými výztuhami zaručuje vynikající odolnost proti poškození při havárii nebo aspoň velmi snadnou opravitelnost, pokud už k nějaké škodě dojde. Pro ovládání vám v zásadě stačí i ta nejobyčejnější šestikanálová RC souprava - samozřejmě, pro plné využití možností modelu je dobré použít aspoň sedmikanálový počítačový vysílač s mixy pro větroň se 4 servy v křídle. Napájení zajistí běžný Li-Po tříčlánek 2600-3000 mAh - opět nic náročného, to má dnes každý.
BRAVUS 2400 je výkonný motorový větroň z vysoce odolného extrudovaného polyolefinu EPO poháněný střídavým motorem. Trup s namontovaným motorem (s rotačním pláštěm, C2836-850 ot./min na V), regulátorem RAY G2 R-50SB s výkonným spínaným BEC stabilizátorem pro bezpečné napájení 6 serv a servy směrovky a výškovky nainstalovanými v kýlovce je vylisován z pěnového EPO; pevnou "páteř" trupu tvoří uhlíková trubka. Kryt kabiny je odnímací s magnetickými uzávěry. Regulátor otáček je jednoduše programovatelný s pomocí vysílače nebo programovací karty RAY G2, napájet jej můžete z LiPo, LiFe i NiMH akumulátorů. Vrtule 9x7“ je sklopná, s turbokuželem s otvorem pro vstup chladícího vzduch ve středu. Chlazení motoru, regulátoru a akumulátoru napomáhají další vstupy chladícího vzduchu na bocích přídě, nezbytné výstupní otvory pro ohřátý vzduch jsou na bocích trupu v prostoru pod křídlem.
Dvoudílné křídlo s osvědčeným "plachtařským" profilem je rovněž vylisováno z EPO, křidélka a klapky vyztužené uhlíkovými pásnicemi jsou ovládány 2 páry serv uloženými v křídle s krátkými přímými drátovými táhly. Poloviny křídla se spojují dvěma uhlíkovými trubkovými spojkami; uvolnění polovin křídla za letu brání pojistné šrouby na spodní straně křídla. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPO, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Výškovka je opět vyztužena uhlíkovou pásnicí.
Příprava k letu modelu v základním provedení zahrnuje pouze upevnění ocasních ploch (přilepením středním vteřinovým lepidlem), nasazení polovin křídla a připojení pohonného akumulátoru. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru.
K ovládání modelu budete potřebovat nejméně čtyřkanálovou RC soupravu (pokud se spokojíte s jen s ovládáním křidélek, směrovky a výškovky), ale pro plné využití možností modelu je vhodné použít aspoň šestikanálovou počítačovou RC soupravu (v tom případě se serva klapek zapojují pomocí Y-kabelu do jednoho kanálu přijímače) nebo ještě raději aspoň sedmikanálovou umožňující zapojit a nastavit všechna serva samostatně.
Pro napájení Bravusu 2400 budete potřebovat tříčlánkový LiPo akumulátor 11,1 V s kapacitou aspoň 2600 mAh. Model bez problémů „uveze" tříčlánky až do cca 3300 mAh.
BRAVUS 2400 je určen pro mírně pokročilé piloty - pro každého, kdo si chce jen tak hezky rekreačně polétat s výkonným termickým větroněm. Návod obsahuje důkladnou tabulku s doporučenými výchylkami všech kormidel, takže se budete moci důvěrně seznámit s pokročilým nastavováním větroně s křidélky a klapkami, naučíte se, k čemu jsou dobré letové režimy poskytující vyšší vztlak pro kroužení v termice nebo naopak zvýšenou pronikavost pro rychlé vyhledání dalšího stoupavého proudu. Výkon motoru je dostatečný pro setrvalé stoupání pod úhlem cca 30-40°, takže nastoupání do dostatečné výšky pro lov termiky nebude nijak dlouhé! BRAVUS 2400 citlivě reaguje i na slabou termiku a neztratí se ani za mírnějších podmínek na svahu. A s ovládanými vztlakovými klapkami, letovými režimy a butterfly brzdou to bude úplně jiná pohádka!
ARF set obsahuje: trup vylisovaný z EPO s namontovaným střídavým motorem, sklopnou vrtulí 9x7", regulátorem otáček 50A, a 2 servy, křídlo vylisované z EPO s instalovanými 4 servy, ocasní plochy z EPO, 2 uhlíkové trubkové spojky křídla, a návod ke stavbě a létání.
Upozornění
Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů
Technické informace:
Pohon a RC vybavení:
Naše oblíbená GAMA 2100 a ALPHA 1500 dostaly dospělého bratříčka! Nový BRAVUS má důkladnou konstrukci z pěnového EPO důmyslně zpevněnou výztuhami z uhlíkových trubek a pásnic; elegantní tvary moderního větroně a křídlo o rozpětí nádherných 2400 mm s „plnou mechanizací“ – s ovládanými klapkami a křidélky. BRAVUS 2400 je díky tomu výborný pokračovací model vhodný pro rekreační létání v termice i za mírnějších podmínek na svahu – a je prakticky hotový! Stačí nasadit poloviny křídla, dvěma šrouby přišroubovat vodorovnou ocasní plochu, připojit přijímač a pohonný akumulátor – a můžete letět!
Klíčové vlastnosti
Zachovány samozřejmě zůstávají osvědčené přednosti Gamy: křídlo s velkou nosnou plochou, ovládaná křidélka, klapky, směrovka i výškovka, pohon výkonným střídavým motorem. Robustní - a přitom velmi lehká - konstrukce z pěnového EPO s uhlíkovými výztuhami zaručuje vynikající odolnost proti poškození při havárii nebo aspoň velmi snadnou opravitelnost, pokud už k nějaké škodě dojde. Pro ovládání vám v zásadě stačí i ta nejobyčejnější šestikanálová RC souprava - samozřejmě, pro plné využití možností modelu je dobré použít aspoň sedmikanálový počítačový vysílač s mixy pro větroň se 4 servy v křídle. Napájení zajistí běžný Li-Po tříčlánek 2600-3000 mAh - opět nic náročného, to má dnes každý.
BRAVUS 2400 je výkonný motorový větroň z vysoce odolného extrudovaného polyolefinu EPO poháněný střídavým motorem. Trup s namontovaným motorem (s rotačním pláštěm, C2836-850 ot./min na V), regulátorem RAY G2 R-50SB s výkonným spínaným BEC stabilizátorem pro bezpečné napájení 6 serv a servy směrovky a výškovky nainstalovanými v kýlovce je vylisován z pěnového EPO; pevnou "páteř" trupu tvoří uhlíková trubka. Kryt kabiny je odnímací s magnetickými uzávěry. Regulátor otáček je jednoduše programovatelný s pomocí vysílače nebo programovací karty RAY G2, napájet jej můžete z LiPo, LiFe i NiMH akumulátorů. Vrtule 9x7“ je sklopná, s turbokuželem s otvorem pro vstup chladícího vzduch ve středu. Chlazení motoru, regulátoru a akumulátoru napomáhají další vstupy chladícího vzduchu na bocích přídě, nezbytné výstupní otvory pro ohřátý vzduch jsou na bocích trupu v prostoru pod křídlem.
Dvoudílné křídlo s osvědčeným "plachtařským" profilem je rovněž vylisováno z EPO, křidélka a klapky vyztužené uhlíkovými pásnicemi jsou ovládány 2 páry serv uloženými v křídle s krátkými přímými drátovými táhly. Poloviny křídla se spojují dvěma uhlíkovými trubkovými spojkami; uvolnění polovin křídla za letu brání pojistné šrouby na spodní straně křídla. Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou vylisovány z EPO, jsou ovládány pomocí drátových lanovodů. Výškovka je opět vyztužena uhlíkovou pásnicí.
Příprava k letu modelu v základním provedení zahrnuje pouze upevnění ocasních ploch (přilepením středním vteřinovým lepidlem), nasazení polovin křídla a připojení pohonného akumulátoru. Ovládána jsou křidélka, směrovka, výškovka a otáčky motoru.
K ovládání modelu budete potřebovat nejméně čtyřkanálovou RC soupravu (pokud se spokojíte s jen s ovládáním křidélek, směrovky a výškovky), ale pro plné využití možností modelu je vhodné použít aspoň šestikanálovou počítačovou RC soupravu (v tom případě se serva klapek zapojují pomocí Y-kabelu do jednoho kanálu přijímače) nebo ještě raději aspoň sedmikanálovou umožňující zapojit a nastavit všechna serva samostatně.
Pro napájení Bravusu 2400 budete potřebovat tříčlánkový LiPo akumulátor 11,1 V s kapacitou aspoň 2600 mAh. Model bez problémů „uveze" tříčlánky až do cca 3300 mAh.
BRAVUS 2400 je určen pro mírně pokročilé piloty - pro každého, kdo si chce jen tak hezky rekreačně polétat s výkonným termickým větroněm. Návod obsahuje důkladnou tabulku s doporučenými výchylkami všech kormidel, takže se budete moci důvěrně seznámit s pokročilým nastavováním větroně s křidélky a klapkami, naučíte se, k čemu jsou dobré letové režimy poskytující vyšší vztlak pro kroužení v termice nebo naopak zvýšenou pronikavost pro rychlé vyhledání dalšího stoupavého proudu. Výkon motoru je dostatečný pro setrvalé stoupání pod úhlem cca 30-40°, takže nastoupání do dostatečné výšky pro lov termiky nebude nijak dlouhé! BRAVUS 2400 citlivě reaguje i na slabou termiku a neztratí se ani za mírnějších podmínek na svahu. A s ovládanými vztlakovými klapkami, letovými režimy a butterfly brzdou to bude úplně jiná pohádka!
ARF set obsahuje: trup vylisovaný z EPO s namontovaným střídavým motorem, sklopnou vrtulí 9x7", regulátorem otáček 50A, a 2 servy, křídlo vylisované z EPO s instalovanými 4 servy, ocasní plochy z EPO, 2 uhlíkové trubkové spojky křídla, a návod ke stavbě a létání.
Upozornění
Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů
Technické informace:
Pohon a RC vybavení:
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.