









Model ruského stíhacího letounu 1420mm s konstrukčním trupem a nosnými plochami pro dvě dmychadla 90mm. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka.Zobrazit celý popisek

Dvoumotorový stíhací letoun MiG-29 vznikl spolu se Su-27 v 70. letech jako protiváha strojů „pro vybojování vzdušné převahy“ McDonnell Douglas F-15 Eagle a lehčích víceúčelových strojů General Dynamics F-16 Fighting Falcon. Do služby sovětského letectva a „spřátelených zemí“ začal vstupovat od roku 1982. Po technické stránce šlo o zdařilý stroj s výbornými letovými vlastnostmi, jehož účinnost v bojových podmínkách byla ale značně snižována zaostáváním „východního bloku“ v oblasti elektroniky a celkové propracovanosti a komplexnosti avioniky, zbraňových a informačních systémů. MiGy-29 se tak nad Irákem nebo Srbskem stávaly celkem snadnou kořistí amerických F-15 a F-16 a jejich raket odpalovaných na velké vzdálenosti.
Polomaketa sovětského/ruského proudového stíhacího letounu pro pohon dvěma dmychadly o průměru 90 mm se střídavými motory a 8s Li-poly akumulátory pro zkušené piloty "jetů".
Trup modelu je klasické konstrukce s celobalsovým tuhým potahem s maketově vybavenou kabinou a odnímatelnými kryty na spodní a horní straně trupu umožňující přístup k dmychadlu, pohonným akumulátorům a elektronice. Výstupní „roury“ od dmychadla a výstupní trysky jsou laminátové. Pro snadnější přepravu je možné demontovat celou přední část trupu (od zadního okraje krytu kabiny dopředu).
Křídlo s polosouměrným profilem je dvoudílné s klasickou celobalsovou konstrukcí s tuhým potahem. Poloviny křídla se nasouvají z boku na duralové trubkové spojky a zajišťují šrouby. Křidélka, klapky a sklopné náběžné hrany jsou ovládány mikroservy uloženými v křídle pomocí krátkých přímých táhel.
Ocasní plochy jsou celobalsové; serva pro ovládání směrových kormidel jsou umístěna ve kýlovkách; serva ovládající poloviny plovoucí výškovky jsou uložena v trupu.
Přistávací zařízení tvoří tříkolový zatahovací podvozek – stavebnice předpokládá použití elektrických jednotek (nejsou součástí stavebnice); odpružené nohy s koly jsou obsaženy.
Celý povrch modelu je potažen polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách.
Pro pohon budete potřebovat dvě 90 mm dmychadla s výkonným střídavým motorem a regulátorem a 8s Li-poly akumulátor.
Stavebnice obsahuje: postavený a potažený konstrukční trup, křídlo a ocasní plochy, odpružené podvozkové nohy s koly (bez zatahovacího mechanismu), sadu drobného příslušenství a obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 1420 |
| Délka [mm] | 2030 |
| Plocha křídla [dm2] | 60 |
| Hmotnost [g] | 7800 |
| Ovládané funkce | S(2),V(2),K(2),M,P(3),příďová noha,F(4) |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P4 |
Dvoumotorový stíhací letoun MiG-29 vznikl spolu se Su-27 v 70. letech jako protiváha strojů „pro vybojování vzdušné převahy“ McDonnell Douglas F-15 Eagle a lehčích víceúčelových strojů General Dynamics F-16 Fighting Falcon. Do služby sovětského letectva a „spřátelených zemí“ začal vstupovat od roku 1982. Po technické stránce šlo o zdařilý stroj s výbornými letovými vlastnostmi, jehož účinnost v bojových podmínkách byla ale značně snižována zaostáváním „východního bloku“ v oblasti elektroniky a celkové propracovanosti a komplexnosti avioniky, zbraňových a informačních systémů. MiGy-29 se tak nad Irákem nebo Srbskem stávaly celkem snadnou kořistí amerických F-15 a F-16 a jejich raket odpalovaných na velké vzdálenosti.
Polomaketa sovětského/ruského proudového stíhacího letounu pro pohon dvěma dmychadly o průměru 90 mm se střídavými motory a 8s Li-poly akumulátory pro zkušené piloty "jetů".
Trup modelu je klasické konstrukce s celobalsovým tuhým potahem s maketově vybavenou kabinou a odnímatelnými kryty na spodní a horní straně trupu umožňující přístup k dmychadlu, pohonným akumulátorům a elektronice. Výstupní „roury“ od dmychadla a výstupní trysky jsou laminátové. Pro snadnější přepravu je možné demontovat celou přední část trupu (od zadního okraje krytu kabiny dopředu).
Křídlo s polosouměrným profilem je dvoudílné s klasickou celobalsovou konstrukcí s tuhým potahem. Poloviny křídla se nasouvají z boku na duralové trubkové spojky a zajišťují šrouby. Křidélka, klapky a sklopné náběžné hrany jsou ovládány mikroservy uloženými v křídle pomocí krátkých přímých táhel.
Ocasní plochy jsou celobalsové; serva pro ovládání směrových kormidel jsou umístěna ve kýlovkách; serva ovládající poloviny plovoucí výškovky jsou uložena v trupu.
Přistávací zařízení tvoří tříkolový zatahovací podvozek – stavebnice předpokládá použití elektrických jednotek (nejsou součástí stavebnice); odpružené nohy s koly jsou obsaženy.
Celý povrch modelu je potažen polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách.
Pro pohon budete potřebovat dvě 90 mm dmychadla s výkonným střídavým motorem a regulátorem a 8s Li-poly akumulátor.
Stavebnice obsahuje: postavený a potažený konstrukční trup, křídlo a ocasní plochy, odpružené podvozkové nohy s koly (bez zatahovacího mechanismu), sadu drobného příslušenství a obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 1420 |
| Délka [mm] | 2030 |
| Plocha křídla [dm2] | 60 |
| Hmotnost [g] | 7800 |
| Ovládané funkce | S(2),V(2),K(2),M,P(3),příďová noha,F(4) |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P4 |
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.