Kovový model auta Bburaga Signature 18-36302 Ferrari 312 P 1972 v měřítku 1:43 nejen pro sběratele. Auto je v detailním provedení, skvělá úroveň zpracování. Barva modelu je červená a je přibližně 10 cm velký.Zobrazit celý popisek

Kovový model auta Bburaga Signature 18-36302 Ferrari 312 P 1972 v měřítku 1:43 nejen pro sběratele. Auto je v detailním provedení, skvělá úroveň zpracování. Barva modelu je červená a je přibližně 10 cm velký.
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Bburago jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta Bburaga Signature 18-36302 Ferrari 312 P 1972 v měřítku 1:43 je dodáván v průhledné plastikové krabičce. Barva modelu je červená v detailním provedení.
Sběratelské modely aut Bburago patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Ferrari 312 P byla skupina 6 Prototype-Sports Car použity pro závodění v roce 1969 a 1970. Nová verze 1971 sportovního prototypu přišel s motorem flat-12, často označované jako boxer motor. Mnoho publikací přidalo písmeno B za P svého názvu, aby označilo typ motoru, ale tato varianta nebyla nikdy oficiálně schválena společností Ferrari, která ji jednoduše nazvala 1971 312P.
Ferrari postavil prototyp v roce 1969. Obsah motoru byl sotva více než 3 litrové F1 Ferrari 312, která byla otevřenou Barchettou a později uzavřenou špičkou Berlinetta.
První registrovaný závod byl na 12 hodin Sebringu v roce 1969. Díky nedostatku peněz odstartovala pouze jedna 312 P ( podvozek č. 0868 ). Řidiča Mario Andretti a Chrisem Amonem získali pozici a díky tomu se jim podařilo dojet jako druzí. To vyvolalo naději na budoucí vítězství Ferrari. Dvě 312 P závodili v roce 1969 24 hodin Le Mans, nyní jako Berlinettas s nízkým odporem. Byli pátí a šestí na startovním roštu, ale závod nedokončili.
Ferrari 312 P měla maximální rychlost 320 km / h. Motor byl zadní, podélný V12 s maximálním výkonem 331 kW ( 450 k ). Rám tvořila trubková ocel. Přední a zadní zavěšení byla tvořena nezávislými trojúhelníkovými rameny, vinutými pružinami, teleskopickými tlumiči a stabilizátorem. Převodovka byla 5 stupňová + zpátečka.
Bburago Signature je označení nejvyšší kvality provedení modelu do nejpodrobnějších detailů. Je kladen důraz na špičkovou kvalitu nástřiku barvy, dále detailní zpracování makety motoru, maketové zpracování kol, vysoce detailní šasi a výfukové potrubí, krásně zpracovaný interiér. To vše podtrhuje výjimečný luxusní sběratelský obal.
Kovový model auta Bburaga Signature 18-36302 Ferrari 312 P 1972 v měřítku 1:43 nejen pro sběratele. Auto je v detailním provedení, skvělá úroveň zpracování. Barva modelu je červená a je přibližně 10 cm velký.
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Bburago jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta Bburaga Signature 18-36302 Ferrari 312 P 1972 v měřítku 1:43 je dodáván v průhledné plastikové krabičce. Barva modelu je červená v detailním provedení.
Sběratelské modely aut Bburago patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena z kovu a obsahuje velké množství detailů.
Ferrari 312 P byla skupina 6 Prototype-Sports Car použity pro závodění v roce 1969 a 1970. Nová verze 1971 sportovního prototypu přišel s motorem flat-12, často označované jako boxer motor. Mnoho publikací přidalo písmeno B za P svého názvu, aby označilo typ motoru, ale tato varianta nebyla nikdy oficiálně schválena společností Ferrari, která ji jednoduše nazvala 1971 312P.
Ferrari postavil prototyp v roce 1969. Obsah motoru byl sotva více než 3 litrové F1 Ferrari 312, která byla otevřenou Barchettou a později uzavřenou špičkou Berlinetta.
První registrovaný závod byl na 12 hodin Sebringu v roce 1969. Díky nedostatku peněz odstartovala pouze jedna 312 P ( podvozek č. 0868 ). Řidiča Mario Andretti a Chrisem Amonem získali pozici a díky tomu se jim podařilo dojet jako druzí. To vyvolalo naději na budoucí vítězství Ferrari. Dvě 312 P závodili v roce 1969 24 hodin Le Mans, nyní jako Berlinettas s nízkým odporem. Byli pátí a šestí na startovním roštu, ale závod nedokončili.
Ferrari 312 P měla maximální rychlost 320 km / h. Motor byl zadní, podélný V12 s maximálním výkonem 331 kW ( 450 k ). Rám tvořila trubková ocel. Přední a zadní zavěšení byla tvořena nezávislými trojúhelníkovými rameny, vinutými pružinami, teleskopickými tlumiči a stabilizátorem. Převodovka byla 5 stupňová + zpátečka.
Bburago Signature je označení nejvyšší kvality provedení modelu do nejpodrobnějších detailů. Je kladen důraz na špičkovou kvalitu nástřiku barvy, dále detailní zpracování makety motoru, maketové zpracování kol, vysoce detailní šasi a výfukové potrubí, krásně zpracovaný interiér. To vše podtrhuje výjimečný luxusní sběratelský obal.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.