Kovový model auta 1:24 Bburago 18-26581 Ferrari GTO 250 nejen pro sběratele. Model je ve špičkové kvalitě. Barva modelu je modrá a je přibližně 18 cm velký. V provedení KIT.Zobrazit celý popisek

Kovový model auta 1:24 Bburago 18-26581 Ferrari GTO 250 nejen pro sběratele. Model je ve špičkové kvalitě. Barva modelu je modrá a je přibližně 18 cm velký. V provedení KIT.
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Bburago jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta 1:24 Bburago 18-26581 Ferrari GTO 250 nejen pro sběratele. Model je ve špičkové kvalitě. Barva modelu je modrá a je přibližně 18 cm velký. V provedení KIT.
Sběratelské modely aut Bburago patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, výběru typů aut, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena ze zinkohliníkové slitiny, která je kombinovaná s plastovými díly. Model obsahuje velké množství detailů interiéru, exteriéru, motoru a získá si Vás jedinečným provedením.
Ferrari 250 GTO je grand tourer vyráběný automobilkou Ferrari v letech 1962 až 1964 pro homologaci v kategorii Grand Touring Group 3 FIA. Byl poháněn motorem Ferrari Tipo 168/62 Colombo V12. Písmeno „250“ v jeho názvu označuje zdvihový objem každého z válců v kubických centimetrech; „GTO“ znamená Gran Turismo Omologato, italsky „Grand Touring Homologated“.
V letech 1962 až 1964 bylo vyrobeno pouze 36 vozů 250 GTO. Z toho 33 vozů s karoserií z let 1962-63 (série I) a tři vozy s karoserií z roku 1964 (série II) podobnou modelu Ferrari 250 LM. Čtyři ze starších vozů z let 1962-1963 (Series I) byly v roce 1964 modernizovány karoseriemi Series II.
Jako nový stál 250 GTO ve Spojených státech 18 000 dolarů a kupce osobně schvaloval Enzo Ferrari a jeho dealer pro Severní Ameriku Luigi Chinetti. Od té doby se tento model stal velmi žádaným mezi automobilovými sběrateli a jeho prodeje opakovaně zaznamenaly cenové rekordy. Současný rekord nejdražšího Ferrari na světě byl stanoven v červnu 2018, kdy byl model 250 GTO z roku 1963 (podvozek 4153GT) prodán v soukromé aukci za 70 milionů dolarů.
V roce 2004 zařadil časopis Sports Car International model 250 GTO na osmé místo v žebříčku nejlepších sportovních vozů 60. let a označil jej za nejlepší sportovní vůz všech dob. Podobně časopis Motor Trend Classic umístil model 250 GTO na první místo v seznamu „Nejlepších Ferrari všech dob“. Časopis Popular Mechanics jej označil za „Nejžhavější auto všech dob“.
Řada Bburago Ferrari nabízí detailní provedení tamponového tisku, podrobně vytvořené vnitřní detaily modelu (např. přístrojová deska). Modely značky Ferrari jsou baleny v trdičním balení Bburago bez plastového podstavce.
Kovový model auta 1:24 Bburago 18-26581 Ferrari GTO 250 nejen pro sběratele. Model je ve špičkové kvalitě. Barva modelu je modrá a je přibližně 18 cm velký. V provedení KIT.
Jste vášnivý sběratel kovových modelů aut? Nebo jen chcete udělat radost svému dítěti, přátelům nebo známým? Kovové modely autíček Bburago jsou pro tyto účely přímo dělané!
Kovový model auta 1:24 Bburago 18-26581 Ferrari GTO 250 nejen pro sběratele. Model je ve špičkové kvalitě. Barva modelu je modrá a je přibližně 18 cm velký. V provedení KIT.
Sběratelské modely aut Bburago patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému zpracování, výběru typů aut, ale také přívětivé ceně. Karosérie modelů je vyrobena ze zinkohliníkové slitiny, která je kombinovaná s plastovými díly. Model obsahuje velké množství detailů interiéru, exteriéru, motoru a získá si Vás jedinečným provedením.
Ferrari 250 GTO je grand tourer vyráběný automobilkou Ferrari v letech 1962 až 1964 pro homologaci v kategorii Grand Touring Group 3 FIA. Byl poháněn motorem Ferrari Tipo 168/62 Colombo V12. Písmeno „250“ v jeho názvu označuje zdvihový objem každého z válců v kubických centimetrech; „GTO“ znamená Gran Turismo Omologato, italsky „Grand Touring Homologated“.
V letech 1962 až 1964 bylo vyrobeno pouze 36 vozů 250 GTO. Z toho 33 vozů s karoserií z let 1962-63 (série I) a tři vozy s karoserií z roku 1964 (série II) podobnou modelu Ferrari 250 LM. Čtyři ze starších vozů z let 1962-1963 (Series I) byly v roce 1964 modernizovány karoseriemi Series II.
Jako nový stál 250 GTO ve Spojených státech 18 000 dolarů a kupce osobně schvaloval Enzo Ferrari a jeho dealer pro Severní Ameriku Luigi Chinetti. Od té doby se tento model stal velmi žádaným mezi automobilovými sběrateli a jeho prodeje opakovaně zaznamenaly cenové rekordy. Současný rekord nejdražšího Ferrari na světě byl stanoven v červnu 2018, kdy byl model 250 GTO z roku 1963 (podvozek 4153GT) prodán v soukromé aukci za 70 milionů dolarů.
V roce 2004 zařadil časopis Sports Car International model 250 GTO na osmé místo v žebříčku nejlepších sportovních vozů 60. let a označil jej za nejlepší sportovní vůz všech dob. Podobně časopis Motor Trend Classic umístil model 250 GTO na první místo v seznamu „Nejlepších Ferrari všech dob“. Časopis Popular Mechanics jej označil za „Nejžhavější auto všech dob“.
Řada Bburago Ferrari nabízí detailní provedení tamponového tisku, podrobně vytvořené vnitřní detaily modelu (např. přístrojová deska). Modely značky Ferrari jsou baleny v trdičním balení Bburago bez plastového podstavce.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!