






Popis produktu připravujeme.

Ferrari SF90 XX Stradale je spolu s modelem SF90 XX Spider speciální verzí vycházející z modelu SF90 Stradale. Oba vozy s motorem V8 PHEV byly vyrobeny v limitované sérii 799, resp. 599 kusů a představují nejinovativnější a nejextrémnější verzi konceptu "speciálních verzí", tedy těch verzí Ferrari, jejichž cílem je přehnaně zvýšit výkon některých modelových řad. Za posledních dvacet let byla tato koncepce zdokonalena do té míry, že řada těchto Ferrari patří k nejoblíbenějším v novodobé historii Prancing Horse, stačí vzpomenout na 488 Pista nebo 812 Competizione. Ve stejném období Ferrari vyvinulo "Program XX", jehož cílem bylo udělat z malé skupiny zákazníků skutečné řidiče, kteří na okruhu na hranici svých možností řídili vozy neschválené pro silniční provoz. Tento projekt se ukázal jako velmi úspěšný pro všechny vyvinuté modely, z nichž nejnovějším je FXX-K EVO. Výkonnost je zvýšena díky výkonu 1030 koní (o 30 koní více než u modelu SF90 Stradale), specifické softwarové logice a použití převratných aerodynamických řešení, jako je pevné zadní křídlo, které se na silniční Ferrari vrací od dob modelu F50 a které umožňuje dosáhnout bezkonkurenční hodnoty 530 kg aerodynamického zatížení při rychlosti 250 km/h. SF90 XX Stradale zdědil uspořádání PHEV typické pro modely SF90 Stradale a SF90 Spider, v němž je spalovací motor V8 integrován se třemi elektromotory, dvěma nezávislými na přední nápravě a jedním vzadu mezi motorem a převodovkou. Tato konfigurace umožňuje vozu dosáhnout výkonu 1030 k (+30 k ve srovnání s modelem SF90 Stradale), čímž se vůz staví do pozice nové reference z hlediska výkonu.
Ferrari SF90 XX Stradale je spolu s modelem SF90 XX Spider speciální verzí vycházející z modelu SF90 Stradale. Oba vozy s motorem V8 PHEV byly vyrobeny v limitované sérii 799, resp. 599 kusů a představují nejinovativnější a nejextrémnější verzi konceptu "speciálních verzí", tedy těch verzí Ferrari, jejichž cílem je přehnaně zvýšit výkon některých modelových řad. Za posledních dvacet let byla tato koncepce zdokonalena do té míry, že řada těchto Ferrari patří k nejoblíbenějším v novodobé historii Prancing Horse, stačí vzpomenout na 488 Pista nebo 812 Competizione. Ve stejném období Ferrari vyvinulo "Program XX", jehož cílem bylo udělat z malé skupiny zákazníků skutečné řidiče, kteří na okruhu na hranici svých možností řídili vozy neschválené pro silniční provoz. Tento projekt se ukázal jako velmi úspěšný pro všechny vyvinuté modely, z nichž nejnovějším je FXX-K EVO. Výkonnost je zvýšena díky výkonu 1030 koní (o 30 koní více než u modelu SF90 Stradale), specifické softwarové logice a použití převratných aerodynamických řešení, jako je pevné zadní křídlo, které se na silniční Ferrari vrací od dob modelu F50 a které umožňuje dosáhnout bezkonkurenční hodnoty 530 kg aerodynamického zatížení při rychlosti 250 km/h. SF90 XX Stradale zdědil uspořádání PHEV typické pro modely SF90 Stradale a SF90 Spider, v němž je spalovací motor V8 integrován se třemi elektromotory, dvěma nezávislými na přední nápravě a jedním vzadu mezi motorem a převodovkou. Tato konfigurace umožňuje vozu dosáhnout výkonu 1030 k (+30 k ve srovnání s modelem SF90 Stradale), čímž se vůz staví do pozice nové reference z hlediska výkonu.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.