



Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro snadnou montáž do větroňů. Pro větroně do 1900g, napájení Lixx 2-4s, hřídel 5 mm, regulátor 30-40A.Zobrazit celý popisek

Nová generace motorů AXI V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o 20%. Speciální verze „Long“ je opatřena prodlouženým kónickým předním čelem pro snadnou montáž do trupů větroňů o malém průměru přídě.
Robustní a spolehlivé vysokovýkonné střídavé motory řady AXI 2814/xx V2 s otočným pláštěm a neodymovými magnety mají kalenou hřídel o průměru 5 mm uloženou ve dvou kuličkových ložiscích, která zajišťují velmi dobrou mechanickou stabilitu při normální i obrácené montáži. Rotory motorů řady AXI 2814/xx V2 jsou vyváženy na nejmodernějším dynamickém vyvažovacím zařízení od renomované společnosti Schenck. Kvalitní japonská ložiska, dodávaná do motorů řady V2 se vyznačují vyšší životností a tichým chodem.
Motory řady AXI 2814/xx V2 jsou díky svému velkému kroutícímu momentu vhodné pro přímý pohon velkých vrtulí bez nutnosti použít převodovku, což zajišťuje velmi dobrou účinnost celého pohonu.
| Systém označování motorů: AXI xxYY/zz |
| xx - průměr statoru v mm |
| YY - délka statoru v mm |
| zz - počet závitů |
AXI 2814/20 V2 Long je střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 1900 g s napájením ze tříčlánkového nebo čtyřčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro lehké termické větroně do 2500 mm – modely, jímž vyhovuje vrtule o velkém průměru s nízkými otáčkami.
Montáž motoru: AXI 2814/20 V2 Long je primárně konstruován pro přední montáž, ale po dokoupení příslušné sady jej lze využít i v zadní montáži. Při přední montáži za čelo motoru použijte čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 4-5 mm. Motorová přepážka by měla být ze 4 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor AXI 2814/20 V2 Long s kabely, návod.
| Napájení LiXX článků | 2 - 4 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 840 |
| Počet závitů | 20 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 145 |
| Proud naprázdno [mA] | 700 |
| max. účinnost [%] | 85 |
| Proud při max. účinnosti (η>75%) [A] | 8 - 17 |
| Max. špičkový proud (60 s) [A] | 26 |
| Max. výkon [W] | 355 |
| Průměr [mm] | 35 |
| Délka [mm] | 45 |
| Průměr hřídele [mm] | 5 |
| Hmotnost [g] | 115 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 30 - 40 |
| Větroň do hmotnosti [g] | 1900 |
| Doporučená vrtule | 2S: 13x8" |
| Doporučená vrtule | 3S: 11x7", 12x5", 12x6", 12x6,5" |
Nová generace motorů AXI V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o 20%. Speciální verze „Long“ je opatřena prodlouženým kónickým předním čelem pro snadnou montáž do trupů větroňů o malém průměru přídě.
Robustní a spolehlivé vysokovýkonné střídavé motory řady AXI 2814/xx V2 s otočným pláštěm a neodymovými magnety mají kalenou hřídel o průměru 5 mm uloženou ve dvou kuličkových ložiscích, která zajišťují velmi dobrou mechanickou stabilitu při normální i obrácené montáži. Rotory motorů řady AXI 2814/xx V2 jsou vyváženy na nejmodernějším dynamickém vyvažovacím zařízení od renomované společnosti Schenck. Kvalitní japonská ložiska, dodávaná do motorů řady V2 se vyznačují vyšší životností a tichým chodem.
Motory řady AXI 2814/xx V2 jsou díky svému velkému kroutícímu momentu vhodné pro přímý pohon velkých vrtulí bez nutnosti použít převodovku, což zajišťuje velmi dobrou účinnost celého pohonu.
| Systém označování motorů: AXI xxYY/zz |
| xx - průměr statoru v mm |
| YY - délka statoru v mm |
| zz - počet závitů |
AXI 2814/20 V2 Long je střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 1900 g s napájením ze tříčlánkového nebo čtyřčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro lehké termické větroně do 2500 mm – modely, jímž vyhovuje vrtule o velkém průměru s nízkými otáčkami.
Montáž motoru: AXI 2814/20 V2 Long je primárně konstruován pro přední montáž, ale po dokoupení příslušné sady jej lze využít i v zadní montáži. Při přední montáži za čelo motoru použijte čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 4-5 mm. Motorová přepážka by měla být ze 4 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor AXI 2814/20 V2 Long s kabely, návod.
| Napájení LiXX článků | 2 - 4 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 840 |
| Počet závitů | 20 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 145 |
| Proud naprázdno [mA] | 700 |
| max. účinnost [%] | 85 |
| Proud při max. účinnosti (η>75%) [A] | 8 - 17 |
| Max. špičkový proud (60 s) [A] | 26 |
| Max. výkon [W] | 355 |
| Průměr [mm] | 35 |
| Délka [mm] | 45 |
| Průměr hřídele [mm] | 5 |
| Hmotnost [g] | 115 |
| Počet pólů | 14 |
| Časování [°] | 15 - 25 |
| Regulátor [A] | 30 - 40 |
| Větroň do hmotnosti [g] | 1900 |
| Doporučená vrtule | 2S: 13x8" |
| Doporučená vrtule | 3S: 11x7", 12x5", 12x6", 12x6,5" |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.