Střídavý 4-pólový XeRun motor, FULL senzored, určený pro 1/10th Heavy-duty SCT/Truck/Monster TruckZobrazit celý popisek

Plně senzorový mód
První 4-pólový motor s vestavěným čipem, který pomáhá regulátoru otáček poznat, že je to motor od HOBBYWING (pouze v kombinaci s řadou regulátorů XeRun XR8) čímž vytváří komplexní systém, který je schopen pracovat v senzorovém režimu po celou dobu a poskytuje tak uživatelům lepší výkon a jemnější ovládání.
Poznámka: Tento motor je kompatibilní s ostatními ESC, ale nejsou schopni pracovat v "senzorovém" režimu za všech okolností.
Technologie Turbo časování
Turbo časování, které je široce používáno (převážně u 2-pólových motorů) v On-Road závodech v měřítku 1/10, může při párování s řadou regulátorů XeRun XR8 uvolnit nejvyšší výkon motoru.
Obousměrně nastavitelné časování
Mechanický předstih je nastavitelný od 20° do 40° (30° ve výchozím nastavení) čímž splňuje různé požadavky na výkon v závislosti na typu použití.
Poznámka: obousměrný znamená "po" i "proti" směru hodinových ručiček
Systém rozšířeného Hallova snímače
HOBBYWING patentované "bezchybné" Hallovo snímání instalované do motoru zaručuje uživatelům v "senzorovém" režimu stabilní provoz. Pomáhá tomu také samostatný vysokorychlostní vysoce přesný snímač, který dává čisté výstupní signály udávající polohu rotoru.
Plynulost otáček
Inovativní 4-pólový magnet s rotorem z 8mi částí, čímž vytváří tzv."odstupňovaný magnet" (Hobbywing-patentovaný design v poli RC), který má extrémně nízký "zubovitý" efekt a nízkou pulsaci točivého momentu.
Kvalitní materiály a vynikající design
Použití dvojitého izolovaného vinutí (do 200°C) , vysoce odolného lepidla (do 300℃), japonských ložisek a křemíkem potažených ocelových plechů zaručuje uživatelům vynikající výkon a super trvanlivost. Konstrukce náboje předního a zadního koncového zvonu snižuje hmotnost motoru.
"Turbínový" design
Konstrukce rotoru je ve tvaru turbíny čímž aktivně urychluje vnitřní cirkulaci vzduchu, tím snižuje teplotu a udržuje motor na nízké provozní teplotě
Kompatibilní (s XeRUN XR8 SCT ESC)
Párováním G2 motoru XeRun 3652/3660 s Hobbwing XeRun XR8 ESC je dosaženo vynikající shody mezi ESC a motorem, což má velký vliv na točivý moment a velmi hladký a lineární výkon celé sestavy.
| Průměr [mm] | 36 |
| Délka [mm] | 62 |
| Hmotnost [g] | 218 |
| Průměr hřídele [mm] | 5 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 3200 |
| Proud naprázdno [A] | 3.7 |
| Li-Pol [čl.] | 2 - 3 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 6.5 |
| Časování [°] | 20 - 40 |
Plně senzorový mód
První 4-pólový motor s vestavěným čipem, který pomáhá regulátoru otáček poznat, že je to motor od HOBBYWING (pouze v kombinaci s řadou regulátorů XeRun XR8) čímž vytváří komplexní systém, který je schopen pracovat v senzorovém režimu po celou dobu a poskytuje tak uživatelům lepší výkon a jemnější ovládání.
Poznámka: Tento motor je kompatibilní s ostatními ESC, ale nejsou schopni pracovat v "senzorovém" režimu za všech okolností.
Technologie Turbo časování
Turbo časování, které je široce používáno (převážně u 2-pólových motorů) v On-Road závodech v měřítku 1/10, může při párování s řadou regulátorů XeRun XR8 uvolnit nejvyšší výkon motoru.
Obousměrně nastavitelné časování
Mechanický předstih je nastavitelný od 20° do 40° (30° ve výchozím nastavení) čímž splňuje různé požadavky na výkon v závislosti na typu použití.
Poznámka: obousměrný znamená "po" i "proti" směru hodinových ručiček
Systém rozšířeného Hallova snímače
HOBBYWING patentované "bezchybné" Hallovo snímání instalované do motoru zaručuje uživatelům v "senzorovém" režimu stabilní provoz. Pomáhá tomu také samostatný vysokorychlostní vysoce přesný snímač, který dává čisté výstupní signály udávající polohu rotoru.
Plynulost otáček
Inovativní 4-pólový magnet s rotorem z 8mi částí, čímž vytváří tzv."odstupňovaný magnet" (Hobbywing-patentovaný design v poli RC), který má extrémně nízký "zubovitý" efekt a nízkou pulsaci točivého momentu.
Kvalitní materiály a vynikající design
Použití dvojitého izolovaného vinutí (do 200°C) , vysoce odolného lepidla (do 300℃), japonských ložisek a křemíkem potažených ocelových plechů zaručuje uživatelům vynikající výkon a super trvanlivost. Konstrukce náboje předního a zadního koncového zvonu snižuje hmotnost motoru.
"Turbínový" design
Konstrukce rotoru je ve tvaru turbíny čímž aktivně urychluje vnitřní cirkulaci vzduchu, tím snižuje teplotu a udržuje motor na nízké provozní teplotě
Kompatibilní (s XeRUN XR8 SCT ESC)
Párováním G2 motoru XeRun 3652/3660 s Hobbwing XeRun XR8 ESC je dosaženo vynikající shody mezi ESC a motorem, což má velký vliv na točivý moment a velmi hladký a lineární výkon celé sestavy.
| Průměr [mm] | 36 |
| Délka [mm] | 62 |
| Hmotnost [g] | 218 |
| Průměr hřídele [mm] | 5 |
| Otáčky na Volt [ot./min/V] | 3200 |
| Proud naprázdno [A] | 3.7 |
| Li-Pol [čl.] | 2 - 3 |
| Vnitřní odpor [mOhm] | 6.5 |
| Časování [°] | 20 - 40 |
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.