
Polomaketa amerického akrobatického dvojplošníku 1815mm pro dvoutakty 15-20ccm nebo čtyřtakty 20-30ccm. Konstrukční trup a nosné plochy s potahem fólií MonoKote. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka.Zobrazit celý popisek

Boeing-Stearman Model 75 neboli PT-17 "Kaydet" amerického armádního letectva alias NS-1 až NS-5, jak jej označovalo námořnictvo, byl velkosériově vyráběný dvoumístný cvičný dvojplošník, na němž se v průběhu II. světové války vycvičily desetitisíce spojeneckých pilotů. Po válce byly přebytečné stroje prodány civilním uživatelům, přičemž mnohé prošly přestavbami za účelem zvýšení výkonů a akrobatických schpností.Typickou modifikací je Super Stearman se zesílenou kostrou, výkonnějším motorem s aerodynamickým krytem typu NACA, se stavitelnou vrtulí s konstantními otáčkami, křidélky na obou křídlech atd. oblíbený mezi leteckými akrobaty, křídlochodci i křídlochodkyněmi a jinými kaskadéry...
Polomaketa amerického akrobatického dvojplošníku klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoudobým motorem 15-20 ccm, čtyřtaktem 20-30 ccm nebo benzínovým motorem 20-30 ccm pro piloty spolehlivě zvládající létání s akrobatickými modely.
Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky s odnímatelným krytem motoru typu NACA. Spalovací motor se montuje v poloze hlavou dolů; v maketovém motoru se pro něj vyřízne jeden plastový válec pro lepší chlazení. Vzhledem ke krátkému nosu se v konstrukci počítá s nutností dovažování přídě - nad motorovým ložem je umístěna zvláštní překližková schránka na zátěž. Serva směrovky, výškovky a plynu se nacházejí v trupu nad spodním křídlem. Kormidla jsou ovládána pomocí lanovodů s robustními drátovými táhly.
Jednodílná křídla s polosouměrným profilem mají klasickou konstrukci s tuhým potahem torzní skříně. Spodní křídlo se k trupu upevňuje pomocí kolíků a polyamidových šroubů. Horní křídlo je upevněno na vzpěrách šrouby. Pro bezpečnou přepravu rozloženého modelu ve stavebnici najdete překližkový přepravní rám/madlo, který se montuje na vzpěry baldachýnu namísto horního křídla. Křidélka na dolním křídle jsou ovládána nezávisle dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly, křidélka na horním křídle jsou ke spodním připojena táhly.
Ocasní plochy jsou konstrukční, s celobalsovým tuhým potahem.
Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má duralové hlavní nohy s laminátovými tvarovými kryty. Laminátové jsou rovněž aerodynamické kryty kol.
Model je potažen nažehlovací fólií MonoKote.
Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně čtyřkanálovou RC soupravu, ideální je aspoň šestikanálová počítačová souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 5-7 kg.cm.
Stavebnice obsahuje: postavený a potažený trup, nastříkaný laminátový motorový kryt, plastová maketa motoru, hotové vzpěry křídel, postavená a potažená křídla a ocasní plochy, duralový podvozek, kola, stavitelné motorové lože, sadu příslušenství, arch samolepek a obrázkový návod
| Rozpětí [mm] | 1815 |
| Délka [mm] | 1450 |
| Plocha křídla [dm2] | 94.5 |
| Hmotnost [g] | 6580 - 7030 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
| Stavební náročnost | S2,S3 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Akro 2T | Akro 4T | Akro benzín | |
| Motor | ASP S91A | ASP FS-120AR | DLA 32 |
| Vrtule | MA 13x6-8" | MA 15x8" | XOAR 18x8" |
| Nádrž (ccm) | 400-500 | 400-500 | 500 benzín |
| Serva | 4x HS-645MG, 1x HS-422 (M) | ||
| RC souprava | min. 4 kanály, ale raději aspoň 6 kanálová počítačová | ||
Boeing-Stearman Model 75 neboli PT-17 "Kaydet" amerického armádního letectva alias NS-1 až NS-5, jak jej označovalo námořnictvo, byl velkosériově vyráběný dvoumístný cvičný dvojplošník, na němž se v průběhu II. světové války vycvičily desetitisíce spojeneckých pilotů. Po válce byly přebytečné stroje prodány civilním uživatelům, přičemž mnohé prošly přestavbami za účelem zvýšení výkonů a akrobatických schpností.Typickou modifikací je Super Stearman se zesílenou kostrou, výkonnějším motorem s aerodynamickým krytem typu NACA, se stavitelnou vrtulí s konstantními otáčkami, křidélky na obou křídlech atd. oblíbený mezi leteckými akrobaty, křídlochodci i křídlochodkyněmi a jinými kaskadéry...
Polomaketa amerického akrobatického dvojplošníku klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoudobým motorem 15-20 ccm, čtyřtaktem 20-30 ccm nebo benzínovým motorem 20-30 ccm pro piloty spolehlivě zvládající létání s akrobatickými modely.
Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky s odnímatelným krytem motoru typu NACA. Spalovací motor se montuje v poloze hlavou dolů; v maketovém motoru se pro něj vyřízne jeden plastový válec pro lepší chlazení. Vzhledem ke krátkému nosu se v konstrukci počítá s nutností dovažování přídě - nad motorovým ložem je umístěna zvláštní překližková schránka na zátěž. Serva směrovky, výškovky a plynu se nacházejí v trupu nad spodním křídlem. Kormidla jsou ovládána pomocí lanovodů s robustními drátovými táhly.
Jednodílná křídla s polosouměrným profilem mají klasickou konstrukci s tuhým potahem torzní skříně. Spodní křídlo se k trupu upevňuje pomocí kolíků a polyamidových šroubů. Horní křídlo je upevněno na vzpěrách šrouby. Pro bezpečnou přepravu rozloženého modelu ve stavebnici najdete překližkový přepravní rám/madlo, který se montuje na vzpěry baldachýnu namísto horního křídla. Křidélka na dolním křídle jsou ovládána nezávisle dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly, křidélka na horním křídle jsou ke spodním připojena táhly.
Ocasní plochy jsou konstrukční, s celobalsovým tuhým potahem.
Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má duralové hlavní nohy s laminátovými tvarovými kryty. Laminátové jsou rovněž aerodynamické kryty kol.
Model je potažen nažehlovací fólií MonoKote.
Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně čtyřkanálovou RC soupravu, ideální je aspoň šestikanálová počítačová souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 5-7 kg.cm.
Stavebnice obsahuje: postavený a potažený trup, nastříkaný laminátový motorový kryt, plastová maketa motoru, hotové vzpěry křídel, postavená a potažená křídla a ocasní plochy, duralový podvozek, kola, stavitelné motorové lože, sadu příslušenství, arch samolepek a obrázkový návod
| Rozpětí [mm] | 1815 |
| Délka [mm] | 1450 |
| Plocha křídla [dm2] | 94.5 |
| Hmotnost [g] | 6580 - 7030 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
| Stavební náročnost | S2,S3 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Akro 2T | Akro 4T | Akro benzín | |
| Motor | ASP S91A | ASP FS-120AR | DLA 32 |
| Vrtule | MA 13x6-8" | MA 15x8" | XOAR 18x8" |
| Nádrž (ccm) | 400-500 | 400-500 | 500 benzín |
| Serva | 4x HS-645MG, 1x HS-422 (M) | ||
| RC souprava | min. 4 kanály, ale raději aspoň 6 kanálová počítačová | ||
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.