Polomaketa amerického dvoumotorového bombardovací a bitevní letounu o rozpětí 2300mm pro 2 motory 7,5-8,5 ccm nebo střídavé elektromotory třídy FOXY C3520. Konstrukční trup a nosné plochy potažené Oracoverem. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka, zatahovací podvozek.Zobrazit celý popisek

Douglas A-26 Invader vznikl jako výkonnější následovník úspěšného A-20 Havoc (u RAF Boston) – dvoumotorový lehký bombardovací a bitevní stroj. Po odstranění počátečních potíží (piloti si stěžovali na velmi omezený výhled z kabiny nedostatečný pro operace v nízkých výškách) začaly Invadery nahrazovat A-20 Havoc i B-26 Marauder na pacifickém i evropském bojišti. A byly v tom tak úspěšné, že po roce 1948 po úplném vyřazení Marauderů převzaly u USAF jejich označení B-26 (nebo RB-26 pro průzkumné verze). Invadery se vyráběly ve dvou základních verzích: „B“ s „plechovou“ přídí se šesti a později osmi 12,7 mm kulomety (ale zkoušely se i 20 mm nebo 37 mm kanóny a dokonce 75 mm houfnice) a „C“ se „skleněnou“ přídí se stanovištěm bombometčíka/navigátora se zaměřovačem Norden. Invadery sloužily s úspěchem v Korejské válce a do roku 1964 dokonce i ve Vietnamu, kdy letité, ale stále intenzívně nasazované stroje byly vyřazeny kvůli únavovým trhlinám.
Polomaketa amerického bitevního a lehkého bombardovacího letounu pro pohon dvěma dvoudobými motory 7,5-8,5 ccm nebo střídavými elektromotory třídy FOXY C3520 napájenými ze 4S LiPo akumulátorů. Trup modelu je klasické celobalsové konstrukce; horní část trupu s krytem kabiny je odnímatelná pro snadný přístup k palubní elektronice. Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem (poloviny se nasouvají z boku na duralovou trubkovou spojku) je rovněž klasické konstrukce s torzní skříní. Křidélka a vztlakové klapky jsou ovládány vždy 2 nezávislými servy. Motorové kryty jsou laminátové. Ocasní plochy jsou klasické celobalsové. Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover. Podvozek je tříkolový příďový, pneumatický zatahovací s odpruženými nohami.
Stavebnice obsahuje: nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkané laminátové motorové kryty, 2 plastová motorová lože pro spalovací motory, sadu drobného příslušenství, pneumatický zatahovací podvozek s odpruženými nohami, kola a podrobný obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 2300 |
| Délka [mm] | 1664 |
| Hmotnost [g] | 7000 - 8000 |
| Plocha křídla [dm2] | 61.4 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M(2),P,F(2) |
| Stavební náročnost | S2,S3 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| ASP Invader | O.S. Invader | |
| Motor | 2x ASP S-46A | 2x OS MAX 46AX II |
| Vrtule | 2x MA11x5" | 2x MA11x6“ |
| Nádrž (ml) | 2x 250-300 | 2x 250-300 |
| Serva | 6x HS-645MG (S, V, K, F) 3x HS-422 (M, P) | |
| Serva "Wide Voltage" | 6x D645MW (S, V, K, F), 3x D485HW (M, P) | |
| RC souprava | min. 9 kanálů počítačová | |
Doporučený pohon a RC vybavení elektrolet:
| Motor | 2x FOXY C3520-880 |
| Vrtule | 2x APC 13x6,5E |
| Regulátor | 2x FOXY R-65SB combo |
| Akumulátor | 2x FOXY G2 14,8V 5000 mAh |
| Serva | 6x HS-645MG (S, V, K, F) 1x HS-82MG (P) |
| Serva "Wide Voltage" | 6x D645MW (S, V, K, F), 3x D485HW (M, P) |
| RC souprava | min. 9 kanálů počítačová |
Douglas A-26 Invader vznikl jako výkonnější následovník úspěšného A-20 Havoc (u RAF Boston) – dvoumotorový lehký bombardovací a bitevní stroj. Po odstranění počátečních potíží (piloti si stěžovali na velmi omezený výhled z kabiny nedostatečný pro operace v nízkých výškách) začaly Invadery nahrazovat A-20 Havoc i B-26 Marauder na pacifickém i evropském bojišti. A byly v tom tak úspěšné, že po roce 1948 po úplném vyřazení Marauderů převzaly u USAF jejich označení B-26 (nebo RB-26 pro průzkumné verze). Invadery se vyráběly ve dvou základních verzích: „B“ s „plechovou“ přídí se šesti a později osmi 12,7 mm kulomety (ale zkoušely se i 20 mm nebo 37 mm kanóny a dokonce 75 mm houfnice) a „C“ se „skleněnou“ přídí se stanovištěm bombometčíka/navigátora se zaměřovačem Norden. Invadery sloužily s úspěchem v Korejské válce a do roku 1964 dokonce i ve Vietnamu, kdy letité, ale stále intenzívně nasazované stroje byly vyřazeny kvůli únavovým trhlinám.
Polomaketa amerického bitevního a lehkého bombardovacího letounu pro pohon dvěma dvoudobými motory 7,5-8,5 ccm nebo střídavými elektromotory třídy FOXY C3520 napájenými ze 4S LiPo akumulátorů. Trup modelu je klasické celobalsové konstrukce; horní část trupu s krytem kabiny je odnímatelná pro snadný přístup k palubní elektronice. Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem (poloviny se nasouvají z boku na duralovou trubkovou spojku) je rovněž klasické konstrukce s torzní skříní. Křidélka a vztlakové klapky jsou ovládány vždy 2 nezávislými servy. Motorové kryty jsou laminátové. Ocasní plochy jsou klasické celobalsové. Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover. Podvozek je tříkolový příďový, pneumatický zatahovací s odpruženými nohami.
Stavebnice obsahuje: nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkané laminátové motorové kryty, 2 plastová motorová lože pro spalovací motory, sadu drobného příslušenství, pneumatický zatahovací podvozek s odpruženými nohami, kola a podrobný obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 2300 |
| Délka [mm] | 1664 |
| Hmotnost [g] | 7000 - 8000 |
| Plocha křídla [dm2] | 61.4 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M(2),P,F(2) |
| Stavební náročnost | S2,S3 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| ASP Invader | O.S. Invader | |
| Motor | 2x ASP S-46A | 2x OS MAX 46AX II |
| Vrtule | 2x MA11x5" | 2x MA11x6“ |
| Nádrž (ml) | 2x 250-300 | 2x 250-300 |
| Serva | 6x HS-645MG (S, V, K, F) 3x HS-422 (M, P) | |
| Serva "Wide Voltage" | 6x D645MW (S, V, K, F), 3x D485HW (M, P) | |
| RC souprava | min. 9 kanálů počítačová | |
Doporučený pohon a RC vybavení elektrolet:
| Motor | 2x FOXY C3520-880 |
| Vrtule | 2x APC 13x6,5E |
| Regulátor | 2x FOXY R-65SB combo |
| Akumulátor | 2x FOXY G2 14,8V 5000 mAh |
| Serva | 6x HS-645MG (S, V, K, F) 1x HS-82MG (P) |
| Serva "Wide Voltage" | 6x D645MW (S, V, K, F), 3x D485HW (M, P) |
| RC souprava | min. 9 kanálů počítačová |
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.