Polomaketa americké námořní stíhačky o rozpětí 1800mm pro dvoutakty 20ccm, čtyřtakty 25ccm, benzínové motory 20-22 ccm, nebo elektromotory řady Axi 5320-5325. Konstrukční trup a nosné plochy potažené Oracoverem. Ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka, zatahovací podvozek.Zobrazit celý popisek

Vought F-4U Corsair byl nejvýkonnějším americkým palubním stíhacím letounem druhé světové války. Po vyřešení počátečních problémů (příliš tuhý podvozek a špatný výhled z kabiny komplikující přistávání na letadlových lodích) se spolu s Grummany Hellcat postaral o smetení japonského letectva z oblohy nad Pacifikem. Corsairy úspěšně operovaly i v barvách britské Fleet Air Arm a z pozemních letišť v eskadrách námořní pěchoty. Ve výzbroji US Navy a Marines vydržel až hluboko do 50. let, kdy se v roli stíhacího bombardéru významně podílel na zachycení úvodního náporu komunistické severní Koreje na počátku korejské války...
ARF stavebnice legendárního amerického námořního stíhacího letadla klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoutakty 20ccm, čtyřtakty 25ccm, benzínové motory 20-22 ccm, nebo elektromotory řady Axi 5320-5325 pro zkušenější piloty obřích modelů. Díky vysokému stupni "předpostavení" jde dokončení modelu celkem rychle a snadno - samozřejmě, vzhledem k velikosti modelu a složitosti palubní elektroniky a mechanismů zatahovacího podvozku to není projekt pro začátečníky.
Trup je klasické konstrukce z balsy a překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru a průhledným krytem kabiny. Spalovací motor se montuje v poloze hlavou dolů na odpovídající lože na překližkovou motorovou přepážku, doporučujeme použít odpružené lože se silentbloky. Prostor pro serva směrovky, výškovky, přepouštěcího ventilu zatahovacího podvozku a plynu se nachází v trupu nad křídlem; snadný přístup zajišťuje odnímatelná horní část trupu.
Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem je klasické konstrukce s balsovými žebry a tuhým potahem. Křídlo se nasouvá z boku na dvě robustní duralové trubkové spojky. Křidélka i vztlakové klapky jsou ovládány vždy párem serv umístěných v křídle.
Ocasní plochy jsou konstrukční se souměrným profilem a tuhým celobalsovým potahem kýlovky a vodorovného stabilizátoru. Serva výškovky a směrovky jsou uložena v trupu v prostoru před kabinou; směrovka a ostruha jsou ovládány lankovými náhony, výškovky táhly.
Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover, všechny laminátové díly jsou nastříkané barvami odolnými vůči účinkům paliva.
Podvozek je pneumatický zatahovací ostruhového typu s odpruženými hlavními nohami.
Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně devítikanálovou RC soupravu. Serva vyhoví standardní 3-5 kg.cm pro plyn, sytič a přepouštěcí ventil podvozku; silná standardní s tahem 10-12 kg.cm pro kormidla a klapky. Vzhledem k počtu a síle použitých serv a velikosti modelu dbejte na dobře vyřešené napájení s akumulátory o dostatečné kapacitě s kabeláží o dostatečném průřezu.
Stavebnice obsahuje: postavený a nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový kryt motoru, pneumatický zatahovací podvozek, kola, palivovou nádrž, sadu příslušenství, maketový interiér kabiny a obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 1800 |
| Délka [mm] | 1467 |
| Hmotnost [g] | 6000 - 6200 |
| Plocha křídla [dm2] | 56.3 |
| Ovládané funkce | S,V(2),K(2),M,P,F(2) |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
Vought F-4U Corsair byl nejvýkonnějším americkým palubním stíhacím letounem druhé světové války. Po vyřešení počátečních problémů (příliš tuhý podvozek a špatný výhled z kabiny komplikující přistávání na letadlových lodích) se spolu s Grummany Hellcat postaral o smetení japonského letectva z oblohy nad Pacifikem. Corsairy úspěšně operovaly i v barvách britské Fleet Air Arm a z pozemních letišť v eskadrách námořní pěchoty. Ve výzbroji US Navy a Marines vydržel až hluboko do 50. let, kdy se v roli stíhacího bombardéru významně podílel na zachycení úvodního náporu komunistické severní Koreje na počátku korejské války...
ARF stavebnice legendárního amerického námořního stíhacího letadla klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoutakty 20ccm, čtyřtakty 25ccm, benzínové motory 20-22 ccm, nebo elektromotory řady Axi 5320-5325 pro zkušenější piloty obřích modelů. Díky vysokému stupni "předpostavení" jde dokončení modelu celkem rychle a snadno - samozřejmě, vzhledem k velikosti modelu a složitosti palubní elektroniky a mechanismů zatahovacího podvozku to není projekt pro začátečníky.
Trup je klasické konstrukce z balsy a překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru a průhledným krytem kabiny. Spalovací motor se montuje v poloze hlavou dolů na odpovídající lože na překližkovou motorovou přepážku, doporučujeme použít odpružené lože se silentbloky. Prostor pro serva směrovky, výškovky, přepouštěcího ventilu zatahovacího podvozku a plynu se nachází v trupu nad křídlem; snadný přístup zajišťuje odnímatelná horní část trupu.
Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem je klasické konstrukce s balsovými žebry a tuhým potahem. Křídlo se nasouvá z boku na dvě robustní duralové trubkové spojky. Křidélka i vztlakové klapky jsou ovládány vždy párem serv umístěných v křídle.
Ocasní plochy jsou konstrukční se souměrným profilem a tuhým celobalsovým potahem kýlovky a vodorovného stabilizátoru. Serva výškovky a směrovky jsou uložena v trupu v prostoru před kabinou; směrovka a ostruha jsou ovládány lankovými náhony, výškovky táhly.
Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover, všechny laminátové díly jsou nastříkané barvami odolnými vůči účinkům paliva.
Podvozek je pneumatický zatahovací ostruhového typu s odpruženými hlavními nohami.
Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně devítikanálovou RC soupravu. Serva vyhoví standardní 3-5 kg.cm pro plyn, sytič a přepouštěcí ventil podvozku; silná standardní s tahem 10-12 kg.cm pro kormidla a klapky. Vzhledem k počtu a síle použitých serv a velikosti modelu dbejte na dobře vyřešené napájení s akumulátory o dostatečné kapacitě s kabeláží o dostatečném průřezu.
Stavebnice obsahuje: postavený a nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový kryt motoru, pneumatický zatahovací podvozek, kola, palivovou nádrž, sadu příslušenství, maketový interiér kabiny a obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 1800 |
| Délka [mm] | 1467 |
| Hmotnost [g] | 6000 - 6200 |
| Plocha křídla [dm2] | 56.3 |
| Ovládané funkce | S,V(2),K(2),M,P,F(2) |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.