Polomaketa Embraer Tucano pro benzínové motory 50-60ccm. Konstrukční trup a nosné plochy, ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka, křídlo s polosouměrným profilem, pneumatický zatahovací podvozek.Zobrazit celý popisek

Vojenský cvičný dvoumístný Tucano/Toucan patří mezi nejúspěšnější letadla pocházející z konstrukční kanceláře brazilské firmy EMBRAER. Vedle množství strojů domácí výroby po světě létá a začínající piloty cvičí také Tucana z licenční výroby u britské firmy Shorts Brothers.
ARF stavebnicebrazilského vojenského cvičného letounu klasické celobalsové konstrukce pro pohon benzínovým motorem 40-60 ccm pro zkušené piloty obřích modelů.
Dvoumetrové Volcano je ideálním projektem pro modeláře, který má již zkušenosti se jednoduššími obřími modely pro motory 30-60 ccm, a hodlá se pustit do létání se složitějšími maketami rychlých strojů s vyšším plošným zatížením. Díky vysokému stupni "předpostavení" jde dokončení modelu celkem rychle a snadno - samozřejmě, vzhledem k velikosti modelu a složitosti palubní elektroniky a mechanismů zatahovacího podvozku to není projekt pro zelenáče.
Trup je klasické konstrukce z balsy a překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru a průhledným krytem kabiny. Pro snadnější přepravu je trup dělený za kabinou, obě části se spojují duralovými trubkami a šrouby. Motor se montuje v poloze hlavou dolů na odpovídající lože na překližkovou motorovou přepážku, doporučujeme každopádně použít odpružené lože se silentbloky. Prostor pro serva směrovky, řízení ostruhy a plynu se nachází v trupu nad křídlem. Směrovka a ostruha jsou ovládány lankovými náhony, poloviny výškovky servy uloženými ve vodorovném stabilizátoru s robustními drátovými táhly.
Dvoudílné křídlo se souměrným profilem je klasické konstrukce s balsovými žebry a tuhým potahem. Poloviny křídla se nasazují z boku na dvě duralové trubkové spojky. Křidélka i štěrbinové vztlakové klapky jsou ovládány vždy párem serv umístěných v křídle.
Ocasní plochy jsou konstrukční se souměrným profilem a tuhým celobalsovým potahem kýlovky a vodorovného stabilizátoru. Poloviny vodorovné ocasní plochy se nasouvají na duralovou trubkovou spojku a zajišťují šrouby.
Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover, všechny laminátové díly jsou nastříkané barvami odolnými vůči účinkům paliva.
Podvozek je tříkolový pneumatický zatahovací s odpruženými nohami a řiditelnou příďovou nohou.
Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně sedmikanálovou RC soupravu, optimální je devítikanálová. Serva vyhoví standardní 3-4 kg.cm pro plyn, sytič, řízení ostruhy a přepouštěcí ventily podvozku; silná standardní s tahem 6-10 kg.cm pro kormidla a klapky. Vzhledem k počtu a síle použitých serv a velikosti modelu dbejte na dobře vyřešené napájení s akumulátory o dostatečné kapacitě s kabeláží o dostatečném průřezu.
Stavebnice obsahuje: postavený a nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový kryt motoru, pneumatický zatahovací podvozek, kola, palivovou nádrž, sadu příslušenství, maketový interiér kabiny, vrtulový kužel s duralovou zadní deskou, arch samolepících obtisků a obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 2567 |
| Délka [mm] | 2190 |
| Hmotnost [g] | 11000 - 13000 |
| Plocha křídla [dm2] | 101 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 700 - 1000 |
| Ovládané funkce | S,V(2),K(2),M,P,F(2) |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P4 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| DLA Volcano | O.S. Volcano | |
| Motor | DLA 58 | GT60 |
| Vrtule | XOAR 22x8" | XOAR 23x8-10" |
| Nádrž (ccm) | 700-1000 | 700-1000 |
| Serva | 6x HS-645MG (V, K, F), 1xHS-7985MG (S), 3x HS-485 (M, řízení ostruhy, sytič) + 1xHS-422 (P) | |
| Serva "High Voltage" | 6xHS-5665MH (V, K, F), 1x HS-5685MH (S), 4x HS-430BH (M, řízení ostruhy, sytič, P) | |
| RC souprava | min. 7 kanálů | |
Vojenský cvičný dvoumístný Tucano/Toucan patří mezi nejúspěšnější letadla pocházející z konstrukční kanceláře brazilské firmy EMBRAER. Vedle množství strojů domácí výroby po světě létá a začínající piloty cvičí také Tucana z licenční výroby u britské firmy Shorts Brothers.
ARF stavebnicebrazilského vojenského cvičného letounu klasické celobalsové konstrukce pro pohon benzínovým motorem 40-60 ccm pro zkušené piloty obřích modelů.
Dvoumetrové Volcano je ideálním projektem pro modeláře, který má již zkušenosti se jednoduššími obřími modely pro motory 30-60 ccm, a hodlá se pustit do létání se složitějšími maketami rychlých strojů s vyšším plošným zatížením. Díky vysokému stupni "předpostavení" jde dokončení modelu celkem rychle a snadno - samozřejmě, vzhledem k velikosti modelu a složitosti palubní elektroniky a mechanismů zatahovacího podvozku to není projekt pro zelenáče.
Trup je klasické konstrukce z balsy a překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru a průhledným krytem kabiny. Pro snadnější přepravu je trup dělený za kabinou, obě části se spojují duralovými trubkami a šrouby. Motor se montuje v poloze hlavou dolů na odpovídající lože na překližkovou motorovou přepážku, doporučujeme každopádně použít odpružené lože se silentbloky. Prostor pro serva směrovky, řízení ostruhy a plynu se nachází v trupu nad křídlem. Směrovka a ostruha jsou ovládány lankovými náhony, poloviny výškovky servy uloženými ve vodorovném stabilizátoru s robustními drátovými táhly.
Dvoudílné křídlo se souměrným profilem je klasické konstrukce s balsovými žebry a tuhým potahem. Poloviny křídla se nasazují z boku na dvě duralové trubkové spojky. Křidélka i štěrbinové vztlakové klapky jsou ovládány vždy párem serv umístěných v křídle.
Ocasní plochy jsou konstrukční se souměrným profilem a tuhým celobalsovým potahem kýlovky a vodorovného stabilizátoru. Poloviny vodorovné ocasní plochy se nasouvají na duralovou trubkovou spojku a zajišťují šrouby.
Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover, všechny laminátové díly jsou nastříkané barvami odolnými vůči účinkům paliva.
Podvozek je tříkolový pneumatický zatahovací s odpruženými nohami a řiditelnou příďovou nohou.
Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně sedmikanálovou RC soupravu, optimální je devítikanálová. Serva vyhoví standardní 3-4 kg.cm pro plyn, sytič, řízení ostruhy a přepouštěcí ventily podvozku; silná standardní s tahem 6-10 kg.cm pro kormidla a klapky. Vzhledem k počtu a síle použitých serv a velikosti modelu dbejte na dobře vyřešené napájení s akumulátory o dostatečné kapacitě s kabeláží o dostatečném průřezu.
Stavebnice obsahuje: postavený a nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový kryt motoru, pneumatický zatahovací podvozek, kola, palivovou nádrž, sadu příslušenství, maketový interiér kabiny, vrtulový kužel s duralovou zadní deskou, arch samolepících obtisků a obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 2567 |
| Délka [mm] | 2190 |
| Hmotnost [g] | 11000 - 13000 |
| Plocha křídla [dm2] | 101 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 700 - 1000 |
| Ovládané funkce | S,V(2),K(2),M,P,F(2) |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P4 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| DLA Volcano | O.S. Volcano | |
| Motor | DLA 58 | GT60 |
| Vrtule | XOAR 22x8" | XOAR 23x8-10" |
| Nádrž (ccm) | 700-1000 | 700-1000 |
| Serva | 6x HS-645MG (V, K, F), 1xHS-7985MG (S), 3x HS-485 (M, řízení ostruhy, sytič) + 1xHS-422 (P) | |
| Serva "High Voltage" | 6xHS-5665MH (V, K, F), 1x HS-5685MH (S), 4x HS-430BH (M, řízení ostruhy, sytič, P) | |
| RC souprava | min. 7 kanálů | |
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.