Plastikový model Italeri 1292 - letadlo Junkers JU-87 B-2/R-2 Stuka v měřítku 1:72 ke slepení. Délka modelu 154 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SKVĚLÉ OBTISKY PRO 4 VERZE.Zobrazit celý popisek

Plastikový model Italeri 1292 - letadlo Junkers JU-87 B-2/R-2 Stuka v měřítku 1:72 ke slepení. Délka modelu 154 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SKVĚLÉ OBTISKY PRO 4 VERZE.
Plastikový model Italeri 1292 - letadlo Junkers JU-87 B-2/R-2 Stuka v měřítku 1:72 ke slepení. Délka modelu 154 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SKVĚLÉ OBTISKY PRO 4 VERZE.
Junkers Ju 87 Stuka (štuka, z německého das Sturzkampfflugzeug) byl střemhlavý bombardér a bitevní letoun. Navržený byl Hermannem Pohlmannem a poprvé vzlétl v roce 1935. Ju 87 prodělal bojový debut v roce 1937 u Luftwaffe v rámci legie Condor během španělské občanské války a za druhé světové války sloužil v řadách Osy.
Letoun byl snadno rozeznatelný díky prolomeným křídlům a pevnému nezatahovacímu podvozku, na jehož kapotáž na náběžných hranách byly namontovány sirény Jericho-Trompete, které se staly propagandistickým symbolem německých vzdušných sil a vítězství během blitzkriegu v letech 1939–1942. Jeho konstrukce představila několik inovací, včetně automatických aerodynamických brzd pod oběma křídly, které zajistily, že se letoun dostane ze střemhlavého útoku, i když pilot bude mít v důsledku přetížení "zatemněno".
V době vypuknutí války Ju 87 zaznamenal v přímé letecké podpoře a protilodním útokům značný úspěch, např. při leteckých útocích během invazi do Polska v září 1939. Štuka také hrály rozhodující roli v rychlém dobytí Norska, Nizozemska, Belgie a Francie v roce 1940. Štuky byly přesné a velmi účinné proti pozemním cílům, ale zranitelné vůči stíhacím letounům jako mnoho jiných střemhlavých bombardérů té doby. Během bitvy o Británii se na plno projevila nedostatečná manévrovatelnost, rychlost a obranná výzbroj, takže vyžadovaly silný stíhací doprovod.
Po bitvě o Británii byly Štuky nasazeny v balkánském tažení, v severní Africe, středomoří a v rané fázi východní fronty, kde byly používány k celkové podpoře pozemních vojsk, jako účinné specializované protitankové a protilodní letouny. Jakmile Luftwaffe ztratila vzdušnou převahu, stala se Štuka snadným cílem nepřátelských stíhacích letadel. Vyráběna byla až do roku 1944, dokud se neobjevila lepší náhrada. V roce 1945 ji z velké části nahradily bitevní verze letounu Focke-Wulf Fw 190, ale Štuky zůstaly ve službě až do konce války.
Odhaduje se, že mezi rokem 1936 a srpnem 1944 bylo postaveno 6 500 ks Ju 87 všech verzí.
Plastikový model Italeri 1292 - letadlo Junkers JU-87 B-2/R-2 Stuka v měřítku 1:72 ke slepení. Délka modelu 154 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SKVĚLÉ OBTISKY PRO 4 VERZE.
Plastikový model Italeri 1292 - letadlo Junkers JU-87 B-2/R-2 Stuka v měřítku 1:72 ke slepení. Délka modelu 154 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje SKVĚLÉ OBTISKY PRO 4 VERZE.
Junkers Ju 87 Stuka (štuka, z německého das Sturzkampfflugzeug) byl střemhlavý bombardér a bitevní letoun. Navržený byl Hermannem Pohlmannem a poprvé vzlétl v roce 1935. Ju 87 prodělal bojový debut v roce 1937 u Luftwaffe v rámci legie Condor během španělské občanské války a za druhé světové války sloužil v řadách Osy.
Letoun byl snadno rozeznatelný díky prolomeným křídlům a pevnému nezatahovacímu podvozku, na jehož kapotáž na náběžných hranách byly namontovány sirény Jericho-Trompete, které se staly propagandistickým symbolem německých vzdušných sil a vítězství během blitzkriegu v letech 1939–1942. Jeho konstrukce představila několik inovací, včetně automatických aerodynamických brzd pod oběma křídly, které zajistily, že se letoun dostane ze střemhlavého útoku, i když pilot bude mít v důsledku přetížení "zatemněno".
V době vypuknutí války Ju 87 zaznamenal v přímé letecké podpoře a protilodním útokům značný úspěch, např. při leteckých útocích během invazi do Polska v září 1939. Štuka také hrály rozhodující roli v rychlém dobytí Norska, Nizozemska, Belgie a Francie v roce 1940. Štuky byly přesné a velmi účinné proti pozemním cílům, ale zranitelné vůči stíhacím letounům jako mnoho jiných střemhlavých bombardérů té doby. Během bitvy o Británii se na plno projevila nedostatečná manévrovatelnost, rychlost a obranná výzbroj, takže vyžadovaly silný stíhací doprovod.
Po bitvě o Británii byly Štuky nasazeny v balkánském tažení, v severní Africe, středomoří a v rané fázi východní fronty, kde byly používány k celkové podpoře pozemních vojsk, jako účinné specializované protitankové a protilodní letouny. Jakmile Luftwaffe ztratila vzdušnou převahu, stala se Štuka snadným cílem nepřátelských stíhacích letadel. Vyráběna byla až do roku 1944, dokud se neobjevila lepší náhrada. V roce 1945 ji z velké části nahradily bitevní verze letounu Focke-Wulf Fw 190, ale Štuky zůstaly ve službě až do konce války.
Odhaduje se, že mezi rokem 1936 a srpnem 1944 bylo postaveno 6 500 ks Ju 87 všech verzí.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.