Italeri Audi Quattro Rally (1:24)

Italeri Audi Quattro Rally (1:24)

Plastikový model Italeri 3642 - auto Audi Quattro Rally v měřítku 1:24 ke slepení. Délka modelu je 183 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje ARCH SKVĚLÝCH OBTISKŮ. Celý popis »
Značka: Italeri Kód produktu: AM-IT-3642
Záruka: 2 roky EAN: 8001283036429
902 Kč s DPH
-
+
předobjednávka naskladnění 16.05. 2024 * * Datum naskladnění je orientační, může se změnit.

Charakteristika

Plastikový model Italeri 3642 - auto Audi Quattro Rally v měřítku 1:24 ke slepení. Délka modelu je 183 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje ARCH SKVĚLÝCH OBTISKŮ.

Charakteristika

Plastikový model Italeri 3642 - auto Audi Quattro Rally v měřítku 1:24 ke slepení. Délka modelu je 183 mm, obtížnost 2. Balení obsahuje ARCH SKVĚLÝCH OBTISKŮ.

Informace o předloze:

Audi Quattro se soutěží účastnilo poprvé v roce 1980 a hned v první soutěži – Jänner rallye 1980 zvítězilo. V týmu Audi tehdy jezdili Michele Mouton (jediná žena, která dodnes zvítězila v rallye), Hannu Mikkola a Stig Blomquist. Právě Hannu Mikkola předvedl potenciál Quattra již na Algarve rally. Zde jel jako předjezdec a dosáhl o půl hodiny lepšího času než vítěz soutěže. V Mistrovství světa v rallye 1982 vybojovalo Audi pohár konstruktérů. Tento typ používal masku se čtyřmi světlomety pouze na začátku sezony, kvůli intercooleru a chlazení později dostal typickou prohnutou masku a světla dvě. Tento typ dosahoval výkonu 300 koní a vážil 1150 kg. v rámci modernizace na typ A2 byl vůz odlehčen na 960 kg. Výkon by upraven na 370 koní a v dalším roce byl vůz opět odlehčen o 150 kg použitím kevlarových a hliníkových dílů karoserie. Typ A1 bylo první Audi quattro do skupiny B homologované 1.1.1983 a poprvé startovalo na RMC 22.1.1983. Oproti předchozímu typu quattro sk.A 4,které bylo poprvé ostře nasazeno 9.1.1981 dostalo rozšířené blatníky,přední a zadní kapotu s kompozitu. Několik změn doznal i motor, převody i podvozek. Na Korzice 5.5.1983 se objevil typ A2 s dalším vylepšením oproti A1. Kompozit byl použit na všech viditelných dílech karoserie, změny na motoru, převodovce a podvozku přinesly snížení váhy pro asfaltové rally na 960 kg. Dá se od typu A1 rozpoznat podle dvou náfuků v zadních blatnících, spodní pro brzdy a příbyly horní pro chlazení zadního diferenciálu. Udávaný výkon, jako u všech závodních Audi quattro se udává od 360 koní výše.

Oba typy jsme mohly vidět v ČR v rukách Pavlíka, Demutha a Cinotta

Potřebujete poradit?

Lukáš Široký
Ozvěte se mi...
Lukáš Široký
produktový specialista
(Po - Pá, 8:00 - 16:00)

Proč nakupovat u RCprofi?

Jsme profesionálové a navíc pro vás máme tyto skvělé výhody.
Doprava zdarma
nad 3 000 Kč
90 dní na vrácení nebo výměnu
Poradenství od profesionálů
RC
servis
52 483
položek v nabídce
Kamenná
prodejna

V případě nižší hodnoty objednávky můžete využít dopravu již od 79 Kč.

Prodlužujeme možnost výměny nebo vrácení nepoškozeného zboží na 90 dní.

Nevíte si s něčím rady? Navštivte naši RC poradnu nebo nás kontaktujte. Rádi vám poradíme.

Porouchal se váš model? Nejen pro naše zákazníky zajišťujeme pozáruční servis RC modelů.

Vyberte si z jedné z nejširších nabídek RC modelů, příslušenství a náhradních dílů v ČR.

Zastavte se v naší RC prodejně v Chrudimi a prohlédněte si RC modely naživo.

Proč nakupovat u RCprofi