Popis produktu připravujeme.

Fokker Dr.1 V2 je naším zcela novým stíhacím tříplošníkem z dob 1.světové války. Model je navržen tak, aby nesl co nejvíce věrných a maketových prvků, jako jeho skutečná předloha z WWI, ale aby zároveň s tímto nesl prvky především poslušného a vyladěného modelu. Věříme, že více jak dvouletý vývoj konstrukce, proporcí a designu modelu znamenal vznik jednoho z naších klenotů v oblasti nabídky RC modelů letadel!
Fokker DR.1 v povedení ARF
Fokker Dr.I byl německý jednomístný trojplošný stíhací letoun používaný v 1. světové válce. Jeho konstruktérem byl Reinhold Platz a vyráběl se v továrně Anthonyho Fokkera. Stal se jedním z nejznámějších letadel 1. světové války jako letoun Rudého barona, německého stíhacího esa Manfreda von Richthofen.
Fokker Dr.1 jste mohli v minulosti, v naší nabídce, zaznamenat. Oblíbený model, první verze, byl vyráběn až do roku 2014, poté mělo dojít k jeho kompletnímu přepracování a přidání “vzdušného protivníka”, s nímž by se Fokker mohl ve vzduchu “měřit”. K tomuto však nakonec došlo až nyní, s příchodem nových technologií, díky nímž jsme mohli model vytáhnout opravdu až do maketové podoby. Současný model nenese ani jeden prvek z předchozí vývojové verze, Fokker byl navržen zcela znovu a konstrukce, zpracování, geometrie, grafika jsou nové, odlišné.
I proti skutečné předloze jsme geometrii modelu kompromisně poupravili tak, abychom docílili nezáludnosti, poslušnosti, výborné manévrovatelnosti modelu, při zachování jeho povahy a estetické podoby předlohy. Rovněž jsme mysleli i na takové detaily, jako je například u WWI modelů klasický problém, vyvážení modelu. WWI letouny, a Fokker obzvlášť, měly v přídi letounu těžký rotační, hvězdicový motor, který tvořil většinovou hmotnost letounu. To pro zmenšené modely s elektropohonem znamenalo velký problém, znamenající nutnost vlepení velkého množství závaží pro dovyvážení těžiště. Propozice našeho Fokkera jsou však navrženy tak, aby to nebylo nutné a model i bez složitého dovyvažování byl maximálně vyvážen. Rovněž křídla nenesou profil, jako skutečná předloha. Zde jsme sáhli po akrobatickém profilu, abychom nabídli krásný dobový letoun, ovšem s výbornými letovými ale i akrobatickými vlastnostmi.
Sečteno, podtrženo, věříme, že náš Fokker bude diamantem mnoha modelářů a to po vizuální stránce, ale i té letové.
Určení modelu:
Letoun je určen pro milovníky zlaté éry letectví, ale i pro piloty, kteří mají již nějaké zkušenosti s řízením modelu s křídélky a nalezli zalíbení v modelech tohoto typu, v modelech s výbornou ovladatelností, vyrobených z vysoce odolného pěnového materiálu EPP.
Varianty modelu:
Model je dodáván ve verzi Kit a ARF. Ve verzi KIT je trup v rozsypu a trup je nutné sestavit, nejedá se však o žádný složitý proces díky tomu, že veškeré částí modelu jsou konstruovány zámkovým systémem. V sestavě je i plná šablona pro ustavení páteře trupu, každý prvek tak má své přesné místo a sestavení je pro člověka, který už někdy něco stavěl, již opravdu maličkostí, navíc umožňuje doladění maketových prvků, jako jsou například vybavení kokpitu či instalaci elektroniky již při samotném sestavování trupu. V sadě KIT je dodáno přímo i Styro lepidlo, používané pro sestavování trupů výrobcem. Verze ARF je verzí, kde je trup sestaven z výroby.
Budete potřebovat ke zprovoznění:
Model je dodáván bez elektroniky. K ovládání modelu budete potřebovat alespoň čtyřkanálovou soupravu, my však doporučujeme dnes již standardní 6-kanálovou RC soupravu, která umožňuje nezávislé ovládání a nastavování serv křidélek, nastavení výchylek, exponenciálnů atd. Jako pohon doporučujeme zvolit střídavý motor s výkonem pro alespoň 1kg akrobatický model, což odpovídá přibližně 250W výkonu motoru, při cca. 900-1150ot/V (typově jsou tyto motory většinou označovány jako 3536) + korespondující střídavý regulátor(30-40A).4x mikroservo s tahem okolo 2-2,5kg.
DOPORUČENÉ RC VYBAVENÍ MODELU:
| Verze Advance | Verze Standard | ||
| Motor | 250-300W, 900-1150ot/V | KAVAN G3 C3536-850 | KAVAN G3 C3536-850 |
| Vrtule (dle motoru) | 10x4,7", 11x4,7", 12x6" | APC 11x4,7" SF | APC 11x4,7" SF |
| Regulátor | 30-40A | KAVAN R-40SB | KAVAN R-40SB |
| Serva | 4x mikroservo (+-2,5kg tah) | 4x GO-13MG | 2x GO-09 , 2x GO-13MG |
| Baterie (LiPol, LiIon) | 2200 - 2600mAh 3-4S | KAVAN LiPol 2600 3S 40/80C | KAVAN LiPol 2200 3S 30/60C |
| Lepidla | CA, Aktivátor, Styro-lepidlo | CA střední, řídké, Aktivátor | CA střední, řídké, Aktivátor |
Poznámka: V případě použití 4 mikroserv a volbě regulátory s BEC stabilizací pod 3A doporučujeme použití dodatečného spínaného stabilizátoru napětí, tzv.BEC, pro napájení přijímače a serv! Např. tento: FOXY UBEC 3A
Technická data
| Rozpětí [mm] | 1002 |
| Délka [mm] | 960 |
| Hmotnost [g] | 900g (dle použitého RC vybavení) |
| Ovládané funkce | S,V,K,M |
| Stavební náročnost | KIT |
| Materiál | EPP |
| Návody ke stažení |
Fokker Dr.1 V2 je naším zcela novým stíhacím tříplošníkem z dob 1.světové války. Model je navržen tak, aby nesl co nejvíce věrných a maketových prvků, jako jeho skutečná předloha z WWI, ale aby zároveň s tímto nesl prvky především poslušného a vyladěného modelu. Věříme, že více jak dvouletý vývoj konstrukce, proporcí a designu modelu znamenal vznik jednoho z naších klenotů v oblasti nabídky RC modelů letadel!
Fokker DR.1 v povedení ARF
Fokker Dr.I byl německý jednomístný trojplošný stíhací letoun používaný v 1. světové válce. Jeho konstruktérem byl Reinhold Platz a vyráběl se v továrně Anthonyho Fokkera. Stal se jedním z nejznámějších letadel 1. světové války jako letoun Rudého barona, německého stíhacího esa Manfreda von Richthofen.
Fokker Dr.1 jste mohli v minulosti, v naší nabídce, zaznamenat. Oblíbený model, první verze, byl vyráběn až do roku 2014, poté mělo dojít k jeho kompletnímu přepracování a přidání “vzdušného protivníka”, s nímž by se Fokker mohl ve vzduchu “měřit”. K tomuto však nakonec došlo až nyní, s příchodem nových technologií, díky nímž jsme mohli model vytáhnout opravdu až do maketové podoby. Současný model nenese ani jeden prvek z předchozí vývojové verze, Fokker byl navržen zcela znovu a konstrukce, zpracování, geometrie, grafika jsou nové, odlišné.
I proti skutečné předloze jsme geometrii modelu kompromisně poupravili tak, abychom docílili nezáludnosti, poslušnosti, výborné manévrovatelnosti modelu, při zachování jeho povahy a estetické podoby předlohy. Rovněž jsme mysleli i na takové detaily, jako je například u WWI modelů klasický problém, vyvážení modelu. WWI letouny, a Fokker obzvlášť, měly v přídi letounu těžký rotační, hvězdicový motor, který tvořil většinovou hmotnost letounu. To pro zmenšené modely s elektropohonem znamenalo velký problém, znamenající nutnost vlepení velkého množství závaží pro dovyvážení těžiště. Propozice našeho Fokkera jsou však navrženy tak, aby to nebylo nutné a model i bez složitého dovyvažování byl maximálně vyvážen. Rovněž křídla nenesou profil, jako skutečná předloha. Zde jsme sáhli po akrobatickém profilu, abychom nabídli krásný dobový letoun, ovšem s výbornými letovými ale i akrobatickými vlastnostmi.
Sečteno, podtrženo, věříme, že náš Fokker bude diamantem mnoha modelářů a to po vizuální stránce, ale i té letové.
Určení modelu:
Letoun je určen pro milovníky zlaté éry letectví, ale i pro piloty, kteří mají již nějaké zkušenosti s řízením modelu s křídélky a nalezli zalíbení v modelech tohoto typu, v modelech s výbornou ovladatelností, vyrobených z vysoce odolného pěnového materiálu EPP.
Varianty modelu:
Model je dodáván ve verzi Kit a ARF. Ve verzi KIT je trup v rozsypu a trup je nutné sestavit, nejedá se však o žádný složitý proces díky tomu, že veškeré částí modelu jsou konstruovány zámkovým systémem. V sestavě je i plná šablona pro ustavení páteře trupu, každý prvek tak má své přesné místo a sestavení je pro člověka, který už někdy něco stavěl, již opravdu maličkostí, navíc umožňuje doladění maketových prvků, jako jsou například vybavení kokpitu či instalaci elektroniky již při samotném sestavování trupu. V sadě KIT je dodáno přímo i Styro lepidlo, používané pro sestavování trupů výrobcem. Verze ARF je verzí, kde je trup sestaven z výroby.
Budete potřebovat ke zprovoznění:
Model je dodáván bez elektroniky. K ovládání modelu budete potřebovat alespoň čtyřkanálovou soupravu, my však doporučujeme dnes již standardní 6-kanálovou RC soupravu, která umožňuje nezávislé ovládání a nastavování serv křidélek, nastavení výchylek, exponenciálnů atd. Jako pohon doporučujeme zvolit střídavý motor s výkonem pro alespoň 1kg akrobatický model, což odpovídá přibližně 250W výkonu motoru, při cca. 900-1150ot/V (typově jsou tyto motory většinou označovány jako 3536) + korespondující střídavý regulátor(30-40A).4x mikroservo s tahem okolo 2-2,5kg.
DOPORUČENÉ RC VYBAVENÍ MODELU:
| Verze Advance | Verze Standard | ||
| Motor | 250-300W, 900-1150ot/V | KAVAN G3 C3536-850 | KAVAN G3 C3536-850 |
| Vrtule (dle motoru) | 10x4,7", 11x4,7", 12x6" | APC 11x4,7" SF | APC 11x4,7" SF |
| Regulátor | 30-40A | KAVAN R-40SB | KAVAN R-40SB |
| Serva | 4x mikroservo (+-2,5kg tah) | 4x GO-13MG | 2x GO-09 , 2x GO-13MG |
| Baterie (LiPol, LiIon) | 2200 - 2600mAh 3-4S | KAVAN LiPol 2600 3S 40/80C | KAVAN LiPol 2200 3S 30/60C |
| Lepidla | CA, Aktivátor, Styro-lepidlo | CA střední, řídké, Aktivátor | CA střední, řídké, Aktivátor |
Poznámka: V případě použití 4 mikroserv a volbě regulátory s BEC stabilizací pod 3A doporučujeme použití dodatečného spínaného stabilizátoru napětí, tzv.BEC, pro napájení přijímače a serv! Např. tento: FOXY UBEC 3A
Technická data
| Rozpětí [mm] | 1002 |
| Délka [mm] | 960 |
| Hmotnost [g] | 900g (dle použitého RC vybavení) |
| Ovládané funkce | S,V,K,M |
| Stavební náročnost | KIT |
| Materiál | EPP |
| Návody ke stažení |
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.