Polomaketa akrobatického speciálu o rozpětí 1625mm v rozsypu pro dvoutakt 10-15ccm nebo čtyřtakt 15-20ccm. Klasická konstrukce balsa/lehká překližka s předseknutými díly. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka.Zobrazit celý popisek

EXTRA 300S je jednomístná "ostrá" verze osvědčeného dvoumístného akrobatu EXTRA 300 se zmenšeným rozpětím a zvětšenými křidélky. Tento stroj německé firmy Extra Flugzeugbau z konce 80. se stal velmi populárním po celém světě a ve zdokonalených verzích se vyrábí dodnes. Extry jsou také jednou z nejoblíbenějších předloh pro RC modely - sotva najdete modeláře - akrobata, který by nějakou tu "Extřičku" neměl ve svém domácím hangáru. A teď si tenhle nádherný model můžete postavit také - hezky poctivě, žebro po žebru, nosník po nosníku...
Stavebnice německého akrobatického letadla klasické celobalsové konstrukce v rozsypu pro pohon dvoudobým motorem 10-15 ccm nebo čtyřtaktem 15-20 ccm. Vzhledem k příznivému poměru hmotnosti draku a nosné plochy je vhodný i pro přestavbu na elektrický pohon motorem třídy AXI 4120. EXTRA 300 je ideálním projektem pro modeláře, který má již zkušenosti se stavbou jednodušších modelů v rozsypu (jako je např. ElectriCub od Great Planes, Piper 1:6 od SIGu apod.) a spolehlivě zvládá létání s akrobatickými modely. Díky promyšlené "interlocking" konstrukci s díly opatřenými výstupky a zářezy, které do sebe zapadají jako díly puzzle skládačky, jde stavba velmi rychle a snadno. Stejně jako pro výše uvedené jednodušší modely jsme ve spolupráci s "americkými soudruhy" připravili podrobný český návod krok po kroku popisující celý postup stavby, takže na Extře se důkladně vyškolíte pro budoucí, mnohem komplikovanější projekty.
Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky; jeho "jádro tvoří jednoduchá "bedničková" konstrukce s balsovými bočnicemi a překližkovými přepážkami, která se posléze doplní tvarovými polopřepážkami a balsovým potahem. Snadno tak získáte pevnou a nezkroucenou konstrukci věrně reprodukující oblé tvary skutečného stroje. Motor se montuje na stavitelné plastové lože na překližkovou přepážku; kryt motoru je plastový. Prostor pro serva směrovky, výškovky (poloviny výškovky mohou být ovládány nezávisle dvěma servy) a plynu se nachází v trupu nad spodním křídlem.
Jednodílné křídlo se souměrným akrobatickým profilem je klasické konstrukce s balsovými žebry a tuhým potahem torzní skříně. Stavbu velmi usnadňují montážní výstupky na žebrech zaručující ustavení žeber a odtokové hrany do správné polohy. Křídlo je k trupu upevněno polyamidovými šrouby. Křidélka po celém rozpětí jsou ovládána nezávisle dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly.
Ocasní plochy jsou deskové, lepené z balsových nosníků a předseknutých dílů; vodorovný stabilizátor a kýlovka mají balsový tuhý potah.
Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má duralové hlavní nohy ukotvené do trupu a plastové aerodynamické kryty kol.
Model můžete potáhnout nažehlovací fólií - naše nabídka nažehlovacích fólií MonoKote a samolepících fólií MonoKote Trim spolu se samolepkami dodávanými ve stavebnici vám umožní snadno uskutečnit i to nejdivočejší zbarvení zajišťující co nejlepší "čitelnost" modelu při různých polohách.
Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně čtyřkanálovou RC soupravu. Serva vyhoví běžná standardní s tahem 3-4 kg.cm, divočejší akrobaté mohou volit silnější servo pro křidélka.
Stavebnice obsahuje: předseknuté balsové a překližkové díly, balsové nosníky a prkénka na tuhý potah, plastové kryt motoru a kol, průhledný kryt kabiny, sadu příslušenství, stavitelné motorové lože, duralový podvozek, arch samolepících obtisků, stavební plán v měřítku 1:1 a návod
| Rozpětí [mm] | 1625 |
| Délka [mm] | 1380 |
| Hmotnost [g] | 3180 - 3400 |
| Plocha křídla [dm2] | 44.4 |
| Ovládané funkce | S,V,V(2),K(2),M |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P2,P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Sport 2T | Fighter 2T | Sport 4T | Fighter 4T | |
| Motor | ASP S61A | ASP S91A | ASP FS-91AR | ASP FS-120AR |
| Vrtule | MA 12x6" | MA 13x6-8" | MA 13x8" | MA 15x8" |
| Nádrž (ccm) | 300-350 | 400-500 | 300-350 | 400-500 |
| Serva | 5-6x HS-422 nebo HS-430BH | |||
| RC souprava | min. 4 kanály | |||
EXTRA 300S je jednomístná "ostrá" verze osvědčeného dvoumístného akrobatu EXTRA 300 se zmenšeným rozpětím a zvětšenými křidélky. Tento stroj německé firmy Extra Flugzeugbau z konce 80. se stal velmi populárním po celém světě a ve zdokonalených verzích se vyrábí dodnes. Extry jsou také jednou z nejoblíbenějších předloh pro RC modely - sotva najdete modeláře - akrobata, který by nějakou tu "Extřičku" neměl ve svém domácím hangáru. A teď si tenhle nádherný model můžete postavit také - hezky poctivě, žebro po žebru, nosník po nosníku...
Stavebnice německého akrobatického letadla klasické celobalsové konstrukce v rozsypu pro pohon dvoudobým motorem 10-15 ccm nebo čtyřtaktem 15-20 ccm. Vzhledem k příznivému poměru hmotnosti draku a nosné plochy je vhodný i pro přestavbu na elektrický pohon motorem třídy AXI 4120. EXTRA 300 je ideálním projektem pro modeláře, který má již zkušenosti se stavbou jednodušších modelů v rozsypu (jako je např. ElectriCub od Great Planes, Piper 1:6 od SIGu apod.) a spolehlivě zvládá létání s akrobatickými modely. Díky promyšlené "interlocking" konstrukci s díly opatřenými výstupky a zářezy, které do sebe zapadají jako díly puzzle skládačky, jde stavba velmi rychle a snadno. Stejně jako pro výše uvedené jednodušší modely jsme ve spolupráci s "americkými soudruhy" připravili podrobný český návod krok po kroku popisující celý postup stavby, takže na Extře se důkladně vyškolíte pro budoucí, mnohem komplikovanější projekty.
Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky; jeho "jádro tvoří jednoduchá "bedničková" konstrukce s balsovými bočnicemi a překližkovými přepážkami, která se posléze doplní tvarovými polopřepážkami a balsovým potahem. Snadno tak získáte pevnou a nezkroucenou konstrukci věrně reprodukující oblé tvary skutečného stroje. Motor se montuje na stavitelné plastové lože na překližkovou přepážku; kryt motoru je plastový. Prostor pro serva směrovky, výškovky (poloviny výškovky mohou být ovládány nezávisle dvěma servy) a plynu se nachází v trupu nad spodním křídlem.
Jednodílné křídlo se souměrným akrobatickým profilem je klasické konstrukce s balsovými žebry a tuhým potahem torzní skříně. Stavbu velmi usnadňují montážní výstupky na žebrech zaručující ustavení žeber a odtokové hrany do správné polohy. Křídlo je k trupu upevněno polyamidovými šrouby. Křidélka po celém rozpětí jsou ovládána nezávisle dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly.
Ocasní plochy jsou deskové, lepené z balsových nosníků a předseknutých dílů; vodorovný stabilizátor a kýlovka mají balsový tuhý potah.
Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má duralové hlavní nohy ukotvené do trupu a plastové aerodynamické kryty kol.
Model můžete potáhnout nažehlovací fólií - naše nabídka nažehlovacích fólií MonoKote a samolepících fólií MonoKote Trim spolu se samolepkami dodávanými ve stavebnici vám umožní snadno uskutečnit i to nejdivočejší zbarvení zajišťující co nejlepší "čitelnost" modelu při různých polohách.
Pro ovládání modelu budete potřebovat nejméně čtyřkanálovou RC soupravu. Serva vyhoví běžná standardní s tahem 3-4 kg.cm, divočejší akrobaté mohou volit silnější servo pro křidélka.
Stavebnice obsahuje: předseknuté balsové a překližkové díly, balsové nosníky a prkénka na tuhý potah, plastové kryt motoru a kol, průhledný kryt kabiny, sadu příslušenství, stavitelné motorové lože, duralový podvozek, arch samolepících obtisků, stavební plán v měřítku 1:1 a návod
| Rozpětí [mm] | 1625 |
| Délka [mm] | 1380 |
| Hmotnost [g] | 3180 - 3400 |
| Plocha křídla [dm2] | 44.4 |
| Ovládané funkce | S,V,V(2),K(2),M |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P2,P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Sport 2T | Fighter 2T | Sport 4T | Fighter 4T | |
| Motor | ASP S61A | ASP S91A | ASP FS-91AR | ASP FS-120AR |
| Vrtule | MA 12x6" | MA 13x6-8" | MA 13x8" | MA 15x8" |
| Nádrž (ccm) | 300-350 | 400-500 | 300-350 | 400-500 |
| Serva | 5-6x HS-422 nebo HS-430BH | |||
| RC souprava | min. 4 kanály | |||
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.