




Polomaketa akrobatického dvojplošníku pro dvoutakt 20ccm nebo čtyřtakt 20-30ccm. Konstrukční trup a nosné plochy, ovládaná křidélka, směrovka, výškovka, křídla se souměrným profilem.Zobrazit celý popisek

Když v letech 1943 a 1944 Curtis Pitts konstruoval a stavěl malý akrobatický dvojplošník, určitě netušil, že vytváří legendární stroj, který bude po celá desetiletí vládnout soutěžím ve většině světa - a bude se vyrábět dodnes. A nejenom vyrábět, ale také stavět podomácku z továrně připravených stavebnic nebo i jen podle plánů. Nejslavnější érou byla 60. a 70. léta, kdy si to maličké Pittsy na akrobatických šampionátech rozdávaly s našimy Zlíny. Nástup zlínské "padesátky" a poté dalších supervyšlechtěných speciálů také znamenal pro Pittsy konec úspěchů v kategorii Unlimited - ale v nižších třídách bodují stále. Pokud se ale týká elegance vzhledu a letového projevu, nesahají dnešní akrobatické speciály Pittsům ani po spodní okraj "botiček" na podvozku.
Polomaketa amerického jednomístného dvojplošného akrobatického letadla pro dvoutakty 20 ccm nebo čtyřtakty 20-30 ccm. Trup modelu je klasické konstrukce v kombinaci balsa /lehká překližka, odnímatelný motorový kryt je laminátový. přístup k elektronice umožňuje rozměrný odnímatelný kryt na spodní části trupu. Dvoudílná křídla se souměrným profilem jsou rovněž klasické celobalsové konstrukce. Poloviny horního křídla se spojují pomocí duralové trubkové spojky, poloviny spodního křídlo se nasouvají z boku rovněž na trubkovou duralovou spojku. Horní křídlo se ktrupu a dolnímu křídlu upevňuje pomocí duralových (baldachýn) a konstrukčních dřevěných vzpěr se šrouby. Křidélka jsou ovládána nezávisle 4 servy s přímými drátovými táhly. Ocasní plochy jsou klasické celobalsové, serva směrovky a výškovky jsou uložena v prostoru kabiny. Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover. Podvozek je ostruového typu s drátovými hlavními nohami a řiditelnou ostruhou.
Stavebnice obsahuje: postavený trup, křídla a ocasní plochy potažené nažehlovací fólií, laminátový kryt motoru, drátový hlavní podvozek, řiditelnou ostruhu, kola, laminátové kryty kol stavitelné motorové lože, palivovou nádrž, sadu drobného příslušenství, arch samolepek a obrázkový návod ke stavbě.
| Rozpětí [mm] | 1500 |
| Délka [mm] | 1330 |
| Hmotnost [g] | 4700 |
| Plocha křídla [dm2] | 74 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 500 - 700 |
| Ovládané funkce | S,V,K(4),M |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Dvoutakt | Čtyřtakt | |
| Motor | ASP 120AR | ASP FS-180AR |
| Vrtule | MA 15x8" | MA 16x8" |
| Serva | 1x HS-422 (M)4x HS-485 (K)2x HS-985MG (S, V) | |
| RC souprava | min. 6 kanálů | |
Když v letech 1943 a 1944 Curtis Pitts konstruoval a stavěl malý akrobatický dvojplošník, určitě netušil, že vytváří legendární stroj, který bude po celá desetiletí vládnout soutěžím ve většině světa - a bude se vyrábět dodnes. A nejenom vyrábět, ale také stavět podomácku z továrně připravených stavebnic nebo i jen podle plánů. Nejslavnější érou byla 60. a 70. léta, kdy si to maličké Pittsy na akrobatických šampionátech rozdávaly s našimy Zlíny. Nástup zlínské "padesátky" a poté dalších supervyšlechtěných speciálů také znamenal pro Pittsy konec úspěchů v kategorii Unlimited - ale v nižších třídách bodují stále. Pokud se ale týká elegance vzhledu a letového projevu, nesahají dnešní akrobatické speciály Pittsům ani po spodní okraj "botiček" na podvozku.
Polomaketa amerického jednomístného dvojplošného akrobatického letadla pro dvoutakty 20 ccm nebo čtyřtakty 20-30 ccm. Trup modelu je klasické konstrukce v kombinaci balsa /lehká překližka, odnímatelný motorový kryt je laminátový. přístup k elektronice umožňuje rozměrný odnímatelný kryt na spodní části trupu. Dvoudílná křídla se souměrným profilem jsou rovněž klasické celobalsové konstrukce. Poloviny horního křídla se spojují pomocí duralové trubkové spojky, poloviny spodního křídlo se nasouvají z boku rovněž na trubkovou duralovou spojku. Horní křídlo se ktrupu a dolnímu křídlu upevňuje pomocí duralových (baldachýn) a konstrukčních dřevěných vzpěr se šrouby. Křidélka jsou ovládána nezávisle 4 servy s přímými drátovými táhly. Ocasní plochy jsou klasické celobalsové, serva směrovky a výškovky jsou uložena v prostoru kabiny. Celý model je potažen nažehlovací fólií Oracover. Podvozek je ostruového typu s drátovými hlavními nohami a řiditelnou ostruhou.
Stavebnice obsahuje: postavený trup, křídla a ocasní plochy potažené nažehlovací fólií, laminátový kryt motoru, drátový hlavní podvozek, řiditelnou ostruhu, kola, laminátové kryty kol stavitelné motorové lože, palivovou nádrž, sadu drobného příslušenství, arch samolepek a obrázkový návod ke stavbě.
| Rozpětí [mm] | 1500 |
| Délka [mm] | 1330 |
| Hmotnost [g] | 4700 |
| Plocha křídla [dm2] | 74 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 500 - 700 |
| Ovládané funkce | S,V,K(4),M |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Dvoutakt | Čtyřtakt | |
| Motor | ASP 120AR | ASP FS-180AR |
| Vrtule | MA 15x8" | MA 16x8" |
| Serva | 1x HS-422 (M)4x HS-485 (K)2x HS-985MG (S, V) | |
| RC souprava | min. 6 kanálů | |
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.