Sportovní polomaketa amerického letadla pro závody okolo pylonů pro benzínový motor 40-50ccm. Konstrukční trup a křídlo se souměrným profilem, ovládaná křidélka, směrovka, výškovka.Zobrazit celý popisek

Skutečné stroje Wedell-Williams model "44" stavěné podle "výkresů" narýsovaných křídou na podlahu dílny, patřily v letech 1932-34 mezi nejúspěšnější rychlostní speciály kategorie "Unlimited" v sérii závodů National Air Races. Např. v roce 1932 obsadila trojice "44" první tři místa v Bendix Trophy (dálkový závod napříč USA z kalifornského Burbanku do Clevelandu v Ohiu), v navazující Thompson Trophy (závod okolo pylonů v Clevelandu) jim patřilo 2., 3. a 4.. místo, když jen těsně zaostaly za vítězným GeeBee Jimmyho Doolittlea. Stroj sponzorovaný petrolejářskou firmou Gilmore se startovním číslem "057", který znázorňuje stavebnice, nesl původně číslo "121" a pilotován Roscoe Turnerem byl třetí v Bendix i Thompson Trophy v ročníku 1932. Jeho chvíle ale ještě měla přijít. Byl opatřen silnějším motorem a Bendix Trophy vyhrál v roce 1933 (r. 1935 byl druhý) a v Thompson Trophy zvítězil v roce 1934 (kdy právě nesl číslo "057"). Thompson Trophy v 1933 a Bendix Trophy 1934 vyhrály jiné stroje model "44", takže triumf firmy Wedell-Williams byl dokonalý! Dodejme ještě, že Gilmore "121", "057", ještě později s číslem "2", pilotovaný jinými letci se účastnil zmiňovaných závodů až do roku 1939, vždy s umístěním v první desítce. Ke koloritu 30. let patří i to, že lva neměla sponzorská firma Gilmore (nyní Mobil Oil) jenom ve znaku, ale při závodech a reklamních akcích letoun hlídalo skutečné lvíče.
Velká polomaketa amerického speciálu speciálu pro závody okolo pylonů pro benzinové motory 40-50 ccm. Model je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky. Křídlo se souměrným profilem je dvoudílné, nasouvané z boku na duralovou trubkovou spojku, s křidélky ovládanými nezávisle 2 servy. Trup je konstrukční s laminátovým krytem motoru, podvozek je dvoukolový, odpružený, s ocelovými a duralovými díly; ostruha je řiditelná.
Stavebnice obsahuje: polyesterovou fólií potažené křídlo, trup a ocasní plochy, motorové lože, laminátový kryt motoru, kompletní sadu drobného příslušenství, odpružený podvozek, ostruhu, kola, laminátové kryty kol, akrobatickou palivovou nádrž, aršík samolepek a podrobný obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 2150 |
| Délka [mm] | 1640 |
| Hmotnost [g] | 5900 |
| Plocha křídla [dm2] | 68 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 1000 |
| Ovládané funkce | S,V(2),K(2),M |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Pylon racer | |
| Motor | MVVS 45IRS |
| Vrtule | DV 22x10" |
| Serva | 4xHS-985MG, 1xHS-755MG (S), 1x HS-422 (M) |
| RC souprava | min. 6-k s mixem pro 2 serva výškovky |
Skutečné stroje Wedell-Williams model "44" stavěné podle "výkresů" narýsovaných křídou na podlahu dílny, patřily v letech 1932-34 mezi nejúspěšnější rychlostní speciály kategorie "Unlimited" v sérii závodů National Air Races. Např. v roce 1932 obsadila trojice "44" první tři místa v Bendix Trophy (dálkový závod napříč USA z kalifornského Burbanku do Clevelandu v Ohiu), v navazující Thompson Trophy (závod okolo pylonů v Clevelandu) jim patřilo 2., 3. a 4.. místo, když jen těsně zaostaly za vítězným GeeBee Jimmyho Doolittlea. Stroj sponzorovaný petrolejářskou firmou Gilmore se startovním číslem "057", který znázorňuje stavebnice, nesl původně číslo "121" a pilotován Roscoe Turnerem byl třetí v Bendix i Thompson Trophy v ročníku 1932. Jeho chvíle ale ještě měla přijít. Byl opatřen silnějším motorem a Bendix Trophy vyhrál v roce 1933 (r. 1935 byl druhý) a v Thompson Trophy zvítězil v roce 1934 (kdy právě nesl číslo "057"). Thompson Trophy v 1933 a Bendix Trophy 1934 vyhrály jiné stroje model "44", takže triumf firmy Wedell-Williams byl dokonalý! Dodejme ještě, že Gilmore "121", "057", ještě později s číslem "2", pilotovaný jinými letci se účastnil zmiňovaných závodů až do roku 1939, vždy s umístěním v první desítce. Ke koloritu 30. let patří i to, že lva neměla sponzorská firma Gilmore (nyní Mobil Oil) jenom ve znaku, ale při závodech a reklamních akcích letoun hlídalo skutečné lvíče.
Velká polomaketa amerického speciálu speciálu pro závody okolo pylonů pro benzinové motory 40-50 ccm. Model je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky. Křídlo se souměrným profilem je dvoudílné, nasouvané z boku na duralovou trubkovou spojku, s křidélky ovládanými nezávisle 2 servy. Trup je konstrukční s laminátovým krytem motoru, podvozek je dvoukolový, odpružený, s ocelovými a duralovými díly; ostruha je řiditelná.
Stavebnice obsahuje: polyesterovou fólií potažené křídlo, trup a ocasní plochy, motorové lože, laminátový kryt motoru, kompletní sadu drobného příslušenství, odpružený podvozek, ostruhu, kola, laminátové kryty kol, akrobatickou palivovou nádrž, aršík samolepek a podrobný obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 2150 |
| Délka [mm] | 1640 |
| Hmotnost [g] | 5900 |
| Plocha křídla [dm2] | 68 |
| Doporučený objem nádrže [ml] | 1000 |
| Ovládané funkce | S,V(2),K(2),M |
| Stavební náročnost | S3 |
| Náročnost pilotáže | P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| Pylon racer | |
| Motor | MVVS 45IRS |
| Vrtule | DV 22x10" |
| Serva | 4xHS-985MG, 1xHS-755MG (S), 1x HS-422 (M) |
| RC souprava | min. 6-k s mixem pro 2 serva výškovky |
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.