Polomaketa britskéhopalubního torpédového bombardéru o rozpětí 1693mm pro dvoutakty 12-15ccm, čtyřtakty 15-20ccm nebo benzínové motory 15ccm. Konstrukční trup a nosné plochy potažené Oracoverem. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka.Zobrazit celý popisek

Palubní torpédový Fairey Albacore vznikl jako „moderní“ nástupce legendárního Swordfishe se silnějším motorem, pohodlnou uzavřenou kabinou a spoustou dalších vylepšení. Z řady důvodů zůstal po celou dobu služby ve stínu svého předchůdce; i když Albacory a jejich posádky bojovaly nesmírně statečně a obětavě v akcích, jako byly nešťastné útoky proti Petsamu a Kirkenessu v létě 1941 na dalekém severu, bitva u Matapanu ve Středomoří nebo pronásledování Tirpitzu v norských vodách, nikdy neměly štěstí na spektakulární úspěchy typu ochromení Bismarcku, náletu na Taranto nebo akce v zálivu Bomba (2 italské ponorky, torpédoborec a depotní loď potopené 3 torpédy). Nakonec Swordfishe vydržely ve službě daleko déle díky tomu, že byly vhodnější pro malé paluby eskortních letadlových lodí. Do současnosti se dochoval jediný Albacore, který je vystaven v muzeu Fleet Air Arm v anglickém Yeoviltonu.
Polomaketa britského palubního torpédového dvouplošníkuplošníku pro pohon dvoutaktním žhavíkem 12-15 ccm, čtyřtaktem 15-20 ccm, benzínovým motorem 15 ccm nebo střídavým elektromotorem třídy AXI 4130 s 6S LiPo.
Trup modelu je klasické konstrukce v kombinaci balsa /lehká překližka, motorový kryt je laminátový, odnímatelný. Servo plynu a přijímač jsou uloženy v prostoru kabiny; přístup k nim (a popř. k nádrži nebo pohonnému akumulátoru) umožňuje odnímatelná přední část kabiny. Serva směrovky a výškovky jsou uložena pod odnímatelným krytem na spodku trupu; kormidla jsou ovládána pomocí drátových táhel. Stavebnice obsahuje díly pro montáž spalovacího motoru (na stavitelné plastové lože v poloze hlavou doprava dolů) i elektromotoru (v zadní montáži na překližkovou desku s pomocí distančních sloupků).
Dvoudílná křídla s polosouměrným profilem s polovinami nasouvanými z boku na duralové trubkové spojky je klasické celobalsové konstrukce. Křidélka jsou ovládány 4 nezávislými servy uloženými v křídlech.
Ocasní plochy jsou rovněž klasické celobalsové konstrukce.
Celý model je potažem polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách.
Podvozek je ostruhového typu s duralovými hlavními nohami. Ostruha je řiditelná, spřažená se směrovkou.
Pro ovládání modelu budete potřebovat aspoň šestikanálovou počítačovou soupravu. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 3-5 kg.cm.
Stavebnice obsahuje: postavený trup, křídlo a ocasní plochy potažené nažehlovací fólií, laminátový kryt motoru, odpružené podvozkové nohy, řiditelnou ostruhu, kola, palivovou nádrž, sadu drobného příslušenství, maketu torpéda a obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 1693 |
| Délka [mm] | 1400 |
| Plocha křídla [dm2] | 75.8 |
| Hmotnost [g] | 4500 |
| Ovládané funkce | S,V,K(4),M |
| Stavební náročnost | S1 |
| Náročnost pilotáže | P2,P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| ASP 2T Albacore | ASP 4T Albacore | O.S. Albacore | |
| Motor | ASP S91A | ASP FS-91AR | OS MAX GT-15/GGT-15 |
| Vrtule | MA 13x6" | MA 14x6" S-2 | FOXY 14x8” |
| Nádrž (ccm) | 300-400 | 300-350 | 200-300 benzín |
| Serva | 7x HS-422 | ||
| Serva “High Voltage” | 7xHS-430BH | ||
| Serva Digi | 7x HS-5485HB | ||
| RC souprava | min. 6 kanálů | ||
Palubní torpédový Fairey Albacore vznikl jako „moderní“ nástupce legendárního Swordfishe se silnějším motorem, pohodlnou uzavřenou kabinou a spoustou dalších vylepšení. Z řady důvodů zůstal po celou dobu služby ve stínu svého předchůdce; i když Albacory a jejich posádky bojovaly nesmírně statečně a obětavě v akcích, jako byly nešťastné útoky proti Petsamu a Kirkenessu v létě 1941 na dalekém severu, bitva u Matapanu ve Středomoří nebo pronásledování Tirpitzu v norských vodách, nikdy neměly štěstí na spektakulární úspěchy typu ochromení Bismarcku, náletu na Taranto nebo akce v zálivu Bomba (2 italské ponorky, torpédoborec a depotní loď potopené 3 torpédy). Nakonec Swordfishe vydržely ve službě daleko déle díky tomu, že byly vhodnější pro malé paluby eskortních letadlových lodí. Do současnosti se dochoval jediný Albacore, který je vystaven v muzeu Fleet Air Arm v anglickém Yeoviltonu.
Polomaketa britského palubního torpédového dvouplošníkuplošníku pro pohon dvoutaktním žhavíkem 12-15 ccm, čtyřtaktem 15-20 ccm, benzínovým motorem 15 ccm nebo střídavým elektromotorem třídy AXI 4130 s 6S LiPo.
Trup modelu je klasické konstrukce v kombinaci balsa /lehká překližka, motorový kryt je laminátový, odnímatelný. Servo plynu a přijímač jsou uloženy v prostoru kabiny; přístup k nim (a popř. k nádrži nebo pohonnému akumulátoru) umožňuje odnímatelná přední část kabiny. Serva směrovky a výškovky jsou uložena pod odnímatelným krytem na spodku trupu; kormidla jsou ovládána pomocí drátových táhel. Stavebnice obsahuje díly pro montáž spalovacího motoru (na stavitelné plastové lože v poloze hlavou doprava dolů) i elektromotoru (v zadní montáži na překližkovou desku s pomocí distančních sloupků).
Dvoudílná křídla s polosouměrným profilem s polovinami nasouvanými z boku na duralové trubkové spojky je klasické celobalsové konstrukce. Křidélka jsou ovládány 4 nezávislými servy uloženými v křídlech.
Ocasní plochy jsou rovněž klasické celobalsové konstrukce.
Celý model je potažem polomatnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách.
Podvozek je ostruhového typu s duralovými hlavními nohami. Ostruha je řiditelná, spřažená se směrovkou.
Pro ovládání modelu budete potřebovat aspoň šestikanálovou počítačovou soupravu. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 3-5 kg.cm.
Stavebnice obsahuje: postavený trup, křídlo a ocasní plochy potažené nažehlovací fólií, laminátový kryt motoru, odpružené podvozkové nohy, řiditelnou ostruhu, kola, palivovou nádrž, sadu drobného příslušenství, maketu torpéda a obrázkový návod.
| Rozpětí [mm] | 1693 |
| Délka [mm] | 1400 |
| Plocha křídla [dm2] | 75.8 |
| Hmotnost [g] | 4500 |
| Ovládané funkce | S,V,K(4),M |
| Stavební náročnost | S1 |
| Náročnost pilotáže | P2,P3 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
| ASP 2T Albacore | ASP 4T Albacore | O.S. Albacore | |
| Motor | ASP S91A | ASP FS-91AR | OS MAX GT-15/GGT-15 |
| Vrtule | MA 13x6" | MA 14x6" S-2 | FOXY 14x8” |
| Nádrž (ccm) | 300-400 | 300-350 | 200-300 benzín |
| Serva | 7x HS-422 | ||
| Serva “High Voltage” | 7xHS-430BH | ||
| Serva Digi | 7x HS-5485HB | ||
| RC souprava | min. 6 kanálů | ||
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.