Popis produktu připravujeme.

Na konci roku 1967 se náhle změnily předpisy sportovního mistrovství světa, které stanovily maximální zdvihový objem 3 litry, což vyřadilo Ferrari 330 P4 ze hry. V roce 1968 se žádné oficiální účasti Ferrari v mistrovství světa nekonaly, ale koncem téhož roku maranellská společnost poněkud překvapivě ohlásila prototyp o objemu 3000 cm3 , který byl představen tisku v hotelu Real Fini v Modeně. Motor, odvozený od motoru 312 z F1, byl V12 o objemu 2900 cm3 , který se používal i v F1. Vůz 312P byl představen v konfiguraci spyder a debutoval na závodě 12 hodin Sebringu v březnu 1969. Pro červnový závod 24 hodin Le Mans byl vůz 312P vybaven krásnou karoserií berlinetta s půlkulatou střechou. Přihlášeny byly dva exempláře, ale s nepříliš vzrušujícími výsledky. Ferrari se po ztrátě šance bojovat o titul vzdalo posledních dvou závodů roku 1969, ve Watkins Glen a v Rakousku. Budoucnost vytrvalostních závodů každopádně patřila třídě pětilitrových sportovních vozů, kde se Ferrari mělo s modelem 512S postavit na start a nechat stranou model 312P. Dva vozy 312P byly prodány společnosti NART, která v roce 1970 vyhrála třídu Prototype v Daytoně. Rekord v délce sportovní životnosti získal podvozek 0872, který byl po závodě 24 hodin Le Mans 1970 vybaven třemi různými provedeními karoserie Spyder a svou kariéru ukončil velmi pozdě v závodě 24 hodin Le Mans 1974.
Na konci roku 1967 se náhle změnily předpisy sportovního mistrovství světa, které stanovily maximální zdvihový objem 3 litry, což vyřadilo Ferrari 330 P4 ze hry. V roce 1968 se žádné oficiální účasti Ferrari v mistrovství světa nekonaly, ale koncem téhož roku maranellská společnost poněkud překvapivě ohlásila prototyp o objemu 3000 cm3 , který byl představen tisku v hotelu Real Fini v Modeně. Motor, odvozený od motoru 312 z F1, byl V12 o objemu 2900 cm3 , který se používal i v F1. Vůz 312P byl představen v konfiguraci spyder a debutoval na závodě 12 hodin Sebringu v březnu 1969. Pro červnový závod 24 hodin Le Mans byl vůz 312P vybaven krásnou karoserií berlinetta s půlkulatou střechou. Přihlášeny byly dva exempláře, ale s nepříliš vzrušujícími výsledky. Ferrari se po ztrátě šance bojovat o titul vzdalo posledních dvou závodů roku 1969, ve Watkins Glen a v Rakousku. Budoucnost vytrvalostních závodů každopádně patřila třídě pětilitrových sportovních vozů, kde se Ferrari mělo s modelem 512S postavit na start a nechat stranou model 312P. Dva vozy 312P byly prodány společnosti NART, která v roce 1970 vyhrála třídu Prototype v Daytoně. Rekord v délce sportovní životnosti získal podvozek 0872, který byl po závodě 24 hodin Le Mans 1970 vybaven třemi různými provedeními karoserie Spyder a svou kariéru ukončil velmi pozdě v závodě 24 hodin Le Mans 1974.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.