Popis produktu připravujeme.

Anti Spark konektory jsou určeny k propojení mezi pohonným akumulátorem a regulátorem elektromotorů.
Tyto konektory jsou opatřeny obvodem pro omezení nabíjecího proudu do kondenzátorů regulátoru a tím zamezují vzniku elektrického výboje při zapojení.
Eliminací vzniku elektrického výboje významně roste životnost konektoru ve smyslu počtu připojení a v důsledku také spolehlivost spojení.
Anti Spark konektory se dále vyznačují nízkým přechodovým odporem a zejména svým jednoduchým použitím.
Součástí balení jsou dva páry konektorů z toho je jeden s integrovaným omezením proudu a osmi teplem srmšťitelnými bužírkami v černé a červené barvě, pro libovolnou kombinaci zapojení konektorů.
Maximální proud konektorem pro průměr 4mm je 75A a pro 5,5mm 150A.
Pájení vodičů:
Ke konektorům pájejte vhodné vodiče, zejména s ohledem na proudovou zatížitelnost. Jako první pájejte ASC samici konektoru se součástkami pro proudové omezení při nabíjení kondenzátorů. Do této samice zasuňte pouze do poloviny nepoužitý konektor (samec). Tento konektor poslouží k odvodu tepla při pájení a tím zabezpečí, že nedojde k roztavení cínu na pájené části se součástkami.
Zbývající konektory pájejte obvyklým způsobem. Dojde-li během pájení k „poprskání“ konektorů tavidlem (kalafunou), omyjte dodatečně konektory např. lihem.
V balení Anti Spark konektorů jsou teplem smrštitelné bužírky, které nasunete a teplovzdušnou pistolí zasmrštíte v místě pájeného spoje konektoru a vodiče.
Pokud budete pájet konektory k akumulátoru, zajistěte, aby nemohlo dojít ke spojení kladného a záporného pólu akumulátoru.
Upozornění:
Konektor obsahuje křehké keramické komponenty, zacházejte proto s nimi opatrně.
Anti Spark konektory jsou určeny k propojení mezi pohonným akumulátorem a regulátorem elektromotorů.
Tyto konektory jsou opatřeny obvodem pro omezení nabíjecího proudu do kondenzátorů regulátoru a tím zamezují vzniku elektrického výboje při zapojení.
Eliminací vzniku elektrického výboje významně roste životnost konektoru ve smyslu počtu připojení a v důsledku také spolehlivost spojení.
Anti Spark konektory se dále vyznačují nízkým přechodovým odporem a zejména svým jednoduchým použitím.
Součástí balení jsou dva páry konektorů z toho je jeden s integrovaným omezením proudu a osmi teplem srmšťitelnými bužírkami v černé a červené barvě, pro libovolnou kombinaci zapojení konektorů.
Maximální proud konektorem pro průměr 4mm je 75A a pro 5,5mm 150A.
Pájení vodičů:
Ke konektorům pájejte vhodné vodiče, zejména s ohledem na proudovou zatížitelnost. Jako první pájejte ASC samici konektoru se součástkami pro proudové omezení při nabíjení kondenzátorů. Do této samice zasuňte pouze do poloviny nepoužitý konektor (samec). Tento konektor poslouží k odvodu tepla při pájení a tím zabezpečí, že nedojde k roztavení cínu na pájené části se součástkami.
Zbývající konektory pájejte obvyklým způsobem. Dojde-li během pájení k „poprskání“ konektorů tavidlem (kalafunou), omyjte dodatečně konektory např. lihem.
V balení Anti Spark konektorů jsou teplem smrštitelné bužírky, které nasunete a teplovzdušnou pistolí zasmrštíte v místě pájeného spoje konektoru a vodiče.
Pokud budete pájet konektory k akumulátoru, zajistěte, aby nemohlo dojít ke spojení kladného a záporného pólu akumulátoru.
Upozornění:
Konektor obsahuje křehké keramické komponenty, zacházejte proto s nimi opatrně.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.
Nevyznáte se v obrovském množství typů servomotorů? V následujícím článku se dozvíte, co to vlastně serva jsou, jak se dělí, jak se označují a jak se o ně starat.
Víte, co znamenají všechna ta písmenka a čísla v označení Li-pol akumulátorů? Jak se o ně starat nebo jaké mají výhody a nevýhody? To vše zjistíte v našem článku.
Víte, jaké existují typy Ni-MH akumulátorů? Jaké jsou jejich výhody a nevýhody? Jak je správně nabíjet a starat se o ně? Vše důležité si přečtete v našem článku.
Jak se vyznat v nepřeberném množství konektorů a zdířek? Podívejte se na nejpoužívanější typy, na jejich použitelnost, konektorové redukce, velikosti a také na správné pájení.
Jak prostředník mezi akumulátorem a motorem funguje? Jak regulátor vybrat? Jaké jsou nejčastější poruchy regulátorů? Pojďte se dozvědět víc.
Víte, jak se elektromotory rozdělují, jak se různé typy motorů chovají v terénu, jaká se používají označení motorů a co může motor vašeho RC auta definitivně poškodit?
Ztrácíte se v názvosloví mód 1, mód 2, mód 3 nebo mód 4? Přečtěte si náš článek, kde jednoduše zjistíte, co jsou vysílačové módy a jak vybrat ten správný.
V tomto článku vám vysvětlíme rozdíly mezi jednotlivými typy baterií, jak baterie nabíjet, skladovat a jak je to s bezpečností nabíjení.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.