Stavebnice 3D akrobatického letadla EXTRA 330SC o rozpětí 1150 mm zkonstruovaného špičkovým pilotem Gernotem Bruckmannem. Model z ELAPORu pro střídavý motor třídy AXI 2820, 50-70A regulátor, 3S LiPo 2600 mAh a 4 mikroserva. Ovládaná křidélka, směrovka, výškovka.Zobrazit celý popisek

Při konstruování nejnovějšího člena rodiny tradičně skvělých modelů z pěnového Elaporu spojil svoje síly tým MULTIPLEXu se špičkovým pilotem a konstruktérem Gernotem Bruckmannem, s designérem Mircem Percorarim a firmou Extra Aircraft. Spojily se zkušenosti světového šampióna v 3D akrobacii se špičkovou technologií konstrukce pěnových modelů podpořené jedním z nejlepších světových výrobců skutečných letadel s tvořivostí mistra průmyslového designu a narodila se Extra 330SC, nadupaný plnokrevník pro brutální 3D freestyle akrobacii, který potěší každého zkušeného pilota!
Trup modelu je zhotoven z pěnového ELAPORu s "multiplexácky" promyšlenou vnitřní výztužnou konstrukcí z překližkových, laserem vyřezávaných dílů poskytující modelu při nízké hmotnosti potřebnou pevnost. Konstrukce tvoří "páteř" modelu; nese motor, regulátor, pohonný akumulátor a podvozek. Extra 330SC je konstruována pro střídavý motor Permax BL-O 3520-0920 s regulátorem MULTIcont BL-55 S-BEC a dvoulistou vrtuli 14x7“ s precizním plastovým kuželem, který se upevňuje do přídě v zadní montáži. Na horní straně trupu je odnímatelný kryt (přidržovaný magnety) prostoru pro akumulátor a palubní elektroniku, jehož součástí je i průhledný kryt kabiny s naznačeným kokpitem se sedačkou a přístrojovou deskou. Serva směrovky a výškovky jsou umístěna v prostoru kabiny a kormidla ovládají lanovody.
Dvoudílné křídlo se souměrným profilem je z pěnového ELAPORu; má velmi lehkou komorovou konstrukci s hlavním nosníkem tvořeným uhlíkovou trubkou. Poloviny se spojují pomocí uhlíkové trubky a na místě se zajišťují speciální západkou. Pro serva křidélek (velikosti HS-82MG) jsou připraveny šachty s plastovými držáky; křidélka jsou ovládána krátkými drátovými táhly.
Ocasní plochy jsou rovněž z ELAPORu s lehkou komorovou konstrukcí s vnitřními balsovými výztuhami, k trupu se upevňují pomocí plastových čepů a šroubů. Všechna kormidla (včetně křidélek) jsou pro zajištění přesného a lehkého chodu zavěšena na ohebných nebo otočných závěsech.
Přistávací zařízení je pevný dvoukolový podvozek s uhlíkovými nohami a řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou.
Pro povrchovou úpravu stavebnice obsahuje sadu samolepek ve speciálním „osobním“ designu Gernot Bruckmann (autor designu Mirco Percorari).
Pro napájení pohonné jednotky modelu budete potřebovat LiPo akumulátor s kapacitou 2600-2700 mAh a zatížitelností aspoň 35 C.
Konstrukce modelu počítá se 4 mikroservy; šachty a držáky serv jsou šity na míru servům Hitec HS-82MG a podobným.
Pro ovládání modelu v zásadě stačí běžná čtyřkanálová RC souprava, pro využití všech možností modelu je optimální používat aspoň šestikanálovou počítačovou RC soupravu s dvojími a exponenciálními výchylkami a mixy. V návodu najdete doporučené velikosti výchylek pro klasickou F3A akrobacii, 3D akrobacii i extrémní 3D akrobacii (včetně speciálních mixů, které rád používá Gernot Bruckmann).
Stavebnice obsahuje: pěnové výlisky dílů trupu, křídla a ocasních plochy z ELAPORu, sestavenou vnitřní překližkobvou konstrukci trupu, balsové výztuhy ocasních ploch, uhlíkové trubkové nosníky křídla, kryt kabiny, plastový vrtulový kužel, pevný uhlíkový podvozek s lehkými koly a aerodynamickými kryty z ELAPORu, uhlíkovou trubkovou spojku křídla, sadu drobného příslušenství, tři archy samolepek a návod.
| Rozpětí [mm] | 1150 |
| Délka [mm] | 1200 |
| Hmotnost [g] | 1350 |
| Plocha křídla [dm2] | 36 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
| Stavební náročnost | S2 |
| Náročnost pilotáže | P3,P4 |
Pohon a RC vybavení:
| Motor | *Permax BL-O 3520-0920 |
| Regulátor | *MULTIcont BL55 S-BEC |
| Vrtule | *14x7“ |
| Akumulátor | FOXY G2 11,1 V 2600 mAh |
| Serva | 4x HS-82MG |
| RC souprava | min. 4 kanály, ale raději aspoň 5 kanálů počítačová |
| *) Součást pohonného setu MULTIPLEX #33 2673. | |
Při konstruování nejnovějšího člena rodiny tradičně skvělých modelů z pěnového Elaporu spojil svoje síly tým MULTIPLEXu se špičkovým pilotem a konstruktérem Gernotem Bruckmannem, s designérem Mircem Percorarim a firmou Extra Aircraft. Spojily se zkušenosti světového šampióna v 3D akrobacii se špičkovou technologií konstrukce pěnových modelů podpořené jedním z nejlepších světových výrobců skutečných letadel s tvořivostí mistra průmyslového designu a narodila se Extra 330SC, nadupaný plnokrevník pro brutální 3D freestyle akrobacii, který potěší každého zkušeného pilota!
Trup modelu je zhotoven z pěnového ELAPORu s "multiplexácky" promyšlenou vnitřní výztužnou konstrukcí z překližkových, laserem vyřezávaných dílů poskytující modelu při nízké hmotnosti potřebnou pevnost. Konstrukce tvoří "páteř" modelu; nese motor, regulátor, pohonný akumulátor a podvozek. Extra 330SC je konstruována pro střídavý motor Permax BL-O 3520-0920 s regulátorem MULTIcont BL-55 S-BEC a dvoulistou vrtuli 14x7“ s precizním plastovým kuželem, který se upevňuje do přídě v zadní montáži. Na horní straně trupu je odnímatelný kryt (přidržovaný magnety) prostoru pro akumulátor a palubní elektroniku, jehož součástí je i průhledný kryt kabiny s naznačeným kokpitem se sedačkou a přístrojovou deskou. Serva směrovky a výškovky jsou umístěna v prostoru kabiny a kormidla ovládají lanovody.
Dvoudílné křídlo se souměrným profilem je z pěnového ELAPORu; má velmi lehkou komorovou konstrukci s hlavním nosníkem tvořeným uhlíkovou trubkou. Poloviny se spojují pomocí uhlíkové trubky a na místě se zajišťují speciální západkou. Pro serva křidélek (velikosti HS-82MG) jsou připraveny šachty s plastovými držáky; křidélka jsou ovládána krátkými drátovými táhly.
Ocasní plochy jsou rovněž z ELAPORu s lehkou komorovou konstrukcí s vnitřními balsovými výztuhami, k trupu se upevňují pomocí plastových čepů a šroubů. Všechna kormidla (včetně křidélek) jsou pro zajištění přesného a lehkého chodu zavěšena na ohebných nebo otočných závěsech.
Přistávací zařízení je pevný dvoukolový podvozek s uhlíkovými nohami a řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou.
Pro povrchovou úpravu stavebnice obsahuje sadu samolepek ve speciálním „osobním“ designu Gernot Bruckmann (autor designu Mirco Percorari).
Pro napájení pohonné jednotky modelu budete potřebovat LiPo akumulátor s kapacitou 2600-2700 mAh a zatížitelností aspoň 35 C.
Konstrukce modelu počítá se 4 mikroservy; šachty a držáky serv jsou šity na míru servům Hitec HS-82MG a podobným.
Pro ovládání modelu v zásadě stačí běžná čtyřkanálová RC souprava, pro využití všech možností modelu je optimální používat aspoň šestikanálovou počítačovou RC soupravu s dvojími a exponenciálními výchylkami a mixy. V návodu najdete doporučené velikosti výchylek pro klasickou F3A akrobacii, 3D akrobacii i extrémní 3D akrobacii (včetně speciálních mixů, které rád používá Gernot Bruckmann).
Stavebnice obsahuje: pěnové výlisky dílů trupu, křídla a ocasních plochy z ELAPORu, sestavenou vnitřní překližkobvou konstrukci trupu, balsové výztuhy ocasních ploch, uhlíkové trubkové nosníky křídla, kryt kabiny, plastový vrtulový kužel, pevný uhlíkový podvozek s lehkými koly a aerodynamickými kryty z ELAPORu, uhlíkovou trubkovou spojku křídla, sadu drobného příslušenství, tři archy samolepek a návod.
| Rozpětí [mm] | 1150 |
| Délka [mm] | 1200 |
| Hmotnost [g] | 1350 |
| Plocha křídla [dm2] | 36 |
| Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
| Stavební náročnost | S2 |
| Náročnost pilotáže | P3,P4 |
Pohon a RC vybavení:
| Motor | *Permax BL-O 3520-0920 |
| Regulátor | *MULTIcont BL55 S-BEC |
| Vrtule | *14x7“ |
| Akumulátor | FOXY G2 11,1 V 2600 mAh |
| Serva | 4x HS-82MG |
| RC souprava | min. 4 kanály, ale raději aspoň 5 kanálů počítačová |
| *) Součást pohonného setu MULTIPLEX #33 2673. | |
Hledáte RC letadlo vhodné pro děti nebo začátečníky. Jedním takovým je RC letadlo RMT Redwings 498 a my jsme za vás otestovali, jak se ovládá, jak dlouho poletí a co umí.
Tentokrát jsme pro vás otestovali RC letadlo Kavan Beta 1400. Mrkněte na podrobnou recenzi legendárního modelu v novém a vylepšeném kabátu.
Nechali jsme otestovat letadlo Sky King F959 úplným začátečníkem. Jak to s nejoblíbenějším RC letadlem pro začátečníky zvládnul?
Otestovali jsme RC letadlo Kavan 304TS TwinShark. Mrkněte na podrobnou recenzi absolutní novinky polomakety 304TS TwinShark od značky Kavan.
Otestovali jsme RC letadlo Kavan Alpha 1500V2. Mrkněte na podrobnou recenzi inovované verze legendárního elektrovětroně Alpha.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.