Stavebnice mechaniky špičkového 3D vrtulníku třídy „700" s CCPM deskou cykliky 120° s flybarless nosným rotorem pro listy 690–720 mm pro pohon střídavým motorem třídy 4525–4530 a 12–14S LiPo. Obsahuje: kompletní díly mechaniky a návod; neobsahuje motor, elektroniku, listy nosného a vyrovnávacího rotoru.Zobrazit celý popisek

Specter 700 V2 NME (Nick Maxwell Edition) představuje speciální verzi špičkového flybarless vrtulníku třídy 700 přinášející řadu unikátních vylepšení oproti výchozímu modelu Specter 700 V2. Modifikace zahrnují zesílené hlavy nosného a vyrovnávacího rotoru z vysokopevnostního duralu 7075, 1:1 geometrii cykliky k rotorové hlavě usnadňující nastavování a zlepšující průběh ovládání cykliky, kónickou hřídel a náboj vyrovnávacího rotoru zlepšující jeho symetrii a vyvážení, rychloupínací koncovku táhla bočení nevyžadující použití lepidla, zesílený podvozek, a unikátní kabinu ve žluto-modro-stříbrném „NME“ stylu. Všechny změny byly vedeny snahou o zvýšení výkonů výchozího modelu a usnadnění obsluhy a nastavování vrtulníku.
Specter 700 V2 NME dovoluje instalaci široké škály motorů a elektroniky, takže rovnou z krabice nebo s použitím tuningových dílů snadno vyhoví požadavkům ostřílených 3D pilotů a umožňuje použít jejich nejoblíbenější a důkladně prověřené vybavení.
Specter 700 V2 zavádí novou o 10 mm sníženou rotorovou hlavu z vysokopevnostního leteckého duralu 7075 zlepšující rozložení hmotnosti ve svislé ose a dovolující lepší soustředění hmoty blíže k těžišti ve středu draku. Kompaktní charakter hlavy pomáhá dodat ještě více živosti pro piloty, kteří chtějí mít model s úžasnou odezvou na řízení. I při těchto úpravách hlava stále využívá dvouřadá kuličková ložiska s kosoúhlým stykem zajišťující velmi vysokou životnost.
Ocasní nosník je tvořen tuhou uhlíkovou trubkou o průměru 32 mm nevyžadující dodatečné vzpěry a zajišťující přesné ovládání ocasu. Táhlo ovládání vyrovnávacího rotoru je umístěno na horní straně ocasního nosníku, což spolu s uložením serva bočení „pohromadě“ se servy cykliky přispívá k soustředění hmoty vrtulníku co nejblíže těžišti. Vyrovnávací rotor je poháněn prostřednictvím 8 mm širokého ozubeného řemínku, což je zárukou dlouhé životnosti.
Oproti starším provedením Specteru 700 byl zvětšen průměr převodového kola stálého náhonu vyrovnávacího rotoru (100 zubů) a ocasní řemenice (20–21 zubů), což zvětšuje rádius ohnutí ozubeného řemínku a snižuje tak jeho tření a zvyšuje jeho životnost. Uhlíkový svislý stabilizátor je extrémně lehký pro maximální snížení hmotnosti a s tím související setrvačnosti ocasu.
Rám vrtulníku je tvořen uhlíkovými bočnicemi, kompozitovými a duralovými příčkami. Umožňuje zasouvání pohonného akumulátoru zezadu, takže jeho výměnu lze provádět bez nutnosti nejprve sejmout kabinu. Lože pro flybarless řídící jednotku je umístěno v přední části modelu, což usnadňuje zapojování palubní elektroniky a omezuje vibrace přenášené do gyra.
Podvozek je nyní širší a nižší pro větší stabilitu při vzletu a přistání s robustními 15 mm nohami - ty je možno zaměnit za tuningové 18 mm, pokud potřebujete něco skoro nezničitelného.
Charakteristika Specteru 700 V2 NME:
Stavebnice obsahuje: Kompletní díly mechaniky vrtulníku, ale bez listů nosného a vyrovnávacího rotoru, motoru a elektroniky, návod ke stavbě.
| Délka trupu [mm] | 1383 |
| Šířka [mm] | 217 |
| Výška [mm] | 351 |
| Hmotnost (mechaniky) [g] | 2060 |
| Hmotnost (letová) [g] | 4900 - 5300 |
| Ovládané funkce | M,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro |
| Náročnost stavby | S2,S3 |
| Náročnost pilotáže | P3,P4 |
Specter 700 V2 NME (Nick Maxwell Edition) představuje speciální verzi špičkového flybarless vrtulníku třídy 700 přinášející řadu unikátních vylepšení oproti výchozímu modelu Specter 700 V2. Modifikace zahrnují zesílené hlavy nosného a vyrovnávacího rotoru z vysokopevnostního duralu 7075, 1:1 geometrii cykliky k rotorové hlavě usnadňující nastavování a zlepšující průběh ovládání cykliky, kónickou hřídel a náboj vyrovnávacího rotoru zlepšující jeho symetrii a vyvážení, rychloupínací koncovku táhla bočení nevyžadující použití lepidla, zesílený podvozek, a unikátní kabinu ve žluto-modro-stříbrném „NME“ stylu. Všechny změny byly vedeny snahou o zvýšení výkonů výchozího modelu a usnadnění obsluhy a nastavování vrtulníku.
Specter 700 V2 NME dovoluje instalaci široké škály motorů a elektroniky, takže rovnou z krabice nebo s použitím tuningových dílů snadno vyhoví požadavkům ostřílených 3D pilotů a umožňuje použít jejich nejoblíbenější a důkladně prověřené vybavení.
Specter 700 V2 zavádí novou o 10 mm sníženou rotorovou hlavu z vysokopevnostního leteckého duralu 7075 zlepšující rozložení hmotnosti ve svislé ose a dovolující lepší soustředění hmoty blíže k těžišti ve středu draku. Kompaktní charakter hlavy pomáhá dodat ještě více živosti pro piloty, kteří chtějí mít model s úžasnou odezvou na řízení. I při těchto úpravách hlava stále využívá dvouřadá kuličková ložiska s kosoúhlým stykem zajišťující velmi vysokou životnost.
Ocasní nosník je tvořen tuhou uhlíkovou trubkou o průměru 32 mm nevyžadující dodatečné vzpěry a zajišťující přesné ovládání ocasu. Táhlo ovládání vyrovnávacího rotoru je umístěno na horní straně ocasního nosníku, což spolu s uložením serva bočení „pohromadě“ se servy cykliky přispívá k soustředění hmoty vrtulníku co nejblíže těžišti. Vyrovnávací rotor je poháněn prostřednictvím 8 mm širokého ozubeného řemínku, což je zárukou dlouhé životnosti.
Oproti starším provedením Specteru 700 byl zvětšen průměr převodového kola stálého náhonu vyrovnávacího rotoru (100 zubů) a ocasní řemenice (20–21 zubů), což zvětšuje rádius ohnutí ozubeného řemínku a snižuje tak jeho tření a zvyšuje jeho životnost. Uhlíkový svislý stabilizátor je extrémně lehký pro maximální snížení hmotnosti a s tím související setrvačnosti ocasu.
Rám vrtulníku je tvořen uhlíkovými bočnicemi, kompozitovými a duralovými příčkami. Umožňuje zasouvání pohonného akumulátoru zezadu, takže jeho výměnu lze provádět bez nutnosti nejprve sejmout kabinu. Lože pro flybarless řídící jednotku je umístěno v přední části modelu, což usnadňuje zapojování palubní elektroniky a omezuje vibrace přenášené do gyra.
Podvozek je nyní širší a nižší pro větší stabilitu při vzletu a přistání s robustními 15 mm nohami - ty je možno zaměnit za tuningové 18 mm, pokud potřebujete něco skoro nezničitelného.
Charakteristika Specteru 700 V2 NME:
Stavebnice obsahuje: Kompletní díly mechaniky vrtulníku, ale bez listů nosného a vyrovnávacího rotoru, motoru a elektroniky, návod ke stavbě.
| Délka trupu [mm] | 1383 |
| Šířka [mm] | 217 |
| Výška [mm] | 351 |
| Hmotnost (mechaniky) [g] | 2060 |
| Hmotnost (letová) [g] | 4900 - 5300 |
| Ovládané funkce | M,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro |
| Náročnost stavby | S2,S3 |
| Náročnost pilotáže | P3,P4 |
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Vybíráte RC vrtulník a nevíte si rady s výběrem? V tomto článku naleznete informace, které vám pomohou s výběrem.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!