






Popis produktu připravujeme.

Čtyřkolová éra dnešního výrobce spotřebičů Miele se sídlem v Güterslohu trvala necelé dva roky - konkrétně od 2. dubna 1912 do 26. února 1914.
Zpočátku měli kupující vozu Miele možnost volby mezi dvěma různými motory. Řadový čtyřválcový pohon se zdvihovým objemem 1 568 cm3 a výkonem 20 koní a větší čtyřdobý eingine se zdvihovým objemem 2 292 cm3 a výkonem 28 koní. Pro rok 1914 přibyl do nabídky třetí motor o objemu 1 821 cm3 a výkonu 22 koní. Jako podvozek zvolil Miele žebřinový rám, na který byla namontována karoserie. Také u karoserie měl případný kupec na výběr z několika variant. Nejlevnějším provedením byl "dvoumístný torpédový faeton", následovaný "čtyřmístným torpédovým dvojitým faetonem". Pro živnostníky byla k dispozici dvoumístná skříňová dodávka s železnou kostrou, stříškou o nosnosti 400 kilogramů. Podle podvozku a motorizace se vyráběly tři různé typy, které Miele označoval jako "K1", "K2" a "K3". Výroba motorových vozů se v Güterslohu udržela až do roku 1914, a to i přes skromný počet vyrobených kusů. Po ukončení ruční výroby následovalo poznání, že je velmi obtížné prosadit se v automobilovém segmentu.
Jeden z vyrobených vozů putoval v roce 1913 do Norska, kde byl registrován pro provoz s poznávací značkou A-5141. V této době byl používán jak pro taxislužbu, tak pro výuku šoférů. V roce 1927 byl vůz prodán, zůstal v rodinném vlastnictví a v původním stavu byl předáván až do 60. let 20. století. Jeden severoněmecký cestovatel regonoval K1 během své dovolené v Norsku a znovu si vzpomněl, že firma se sídlem v Güterslohu již léta hledala kopii tohoto konkrétního vozu. Pořízení vlastního vozu bylo pro Miele tak důležité, že vypsala odměnu 5 000 německých marek. Na přímluvu rekreanta vstoupil norský majitel a bývalá automobilka do jednání. Od roku 1999 zdobí tento prvotřídní, červeně lakovaný motorový vůz K1 vlastní muzeum v sídle firmy v Güterslohu.
Čtyřkolová éra dnešního výrobce spotřebičů Miele se sídlem v Güterslohu trvala necelé dva roky - konkrétně od 2. dubna 1912 do 26. února 1914.
Zpočátku měli kupující vozu Miele možnost volby mezi dvěma různými motory. Řadový čtyřválcový pohon se zdvihovým objemem 1 568 cm3 a výkonem 20 koní a větší čtyřdobý eingine se zdvihovým objemem 2 292 cm3 a výkonem 28 koní. Pro rok 1914 přibyl do nabídky třetí motor o objemu 1 821 cm3 a výkonu 22 koní. Jako podvozek zvolil Miele žebřinový rám, na který byla namontována karoserie. Také u karoserie měl případný kupec na výběr z několika variant. Nejlevnějším provedením byl "dvoumístný torpédový faeton", následovaný "čtyřmístným torpédovým dvojitým faetonem". Pro živnostníky byla k dispozici dvoumístná skříňová dodávka s železnou kostrou, stříškou o nosnosti 400 kilogramů. Podle podvozku a motorizace se vyráběly tři různé typy, které Miele označoval jako "K1", "K2" a "K3". Výroba motorových vozů se v Güterslohu udržela až do roku 1914, a to i přes skromný počet vyrobených kusů. Po ukončení ruční výroby následovalo poznání, že je velmi obtížné prosadit se v automobilovém segmentu.
Jeden z vyrobených vozů putoval v roce 1913 do Norska, kde byl registrován pro provoz s poznávací značkou A-5141. V této době byl používán jak pro taxislužbu, tak pro výuku šoférů. V roce 1927 byl vůz prodán, zůstal v rodinném vlastnictví a v původním stavu byl předáván až do 60. let 20. století. Jeden severoněmecký cestovatel regonoval K1 během své dovolené v Norsku a znovu si vzpomněl, že firma se sídlem v Güterslohu již léta hledala kopii tohoto konkrétního vozu. Pořízení vlastního vozu bylo pro Miele tak důležité, že vypsala odměnu 5 000 německých marek. Na přímluvu rekreanta vstoupil norský majitel a bývalá automobilka do jednání. Od roku 1999 zdobí tento prvotřídní, červeně lakovaný motorový vůz K1 vlastní muzeum v sídle firmy v Güterslohu.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.