Plastikový model Academy 12445 - letadlo MiG-23S Flogger-B v měřítku 1:72 ke slepení.Zobrazit celý popisek

Plastikový model Academy 12445 - letadlo MiG-23S Flogger-B v měřítku 1:72 ke slepení.
Plastikový model Academy 12445 - letadlo MiG-23S Flogger-B v měřítku 1:72 ke slepení.
MiG-23 (v kódu NATO: „Flogger“) je sovětský proudový stíhací letoun s měnitelnou geometrií křídel.
MiG-23S
(„Flogger-A“) byla počáteční výrobní varianta. V letech 1969 až 1970 jich bylo vyrobeno jen asi 60. Tato letadla byla používána pro letové i provozní zkoušky. MiG-23S měl vylepšený proudový motor R-27F2-300 s maximálním tahem 98 kN (22 000 lbf). Vzhledem k tomu, že radar Sapfir-23 byl zpožděn, byla letadla instalována se systémem řízení zbraní S-21 s radarem RP-22SM. V zásadě se stejným systémem zbraní jako u MiG-21MF / bis. Pod trupem byla namontována dvouhlavňový kanón 23 mm GSh-23L s 200 náboji. Tato varianta trpěla různými problémy s kousáním a nikdy nebyla postavena jako operační bojovník.
MiG-23M
(„Flogger-B“) Tato varianta poprvé vzlétla v červnu 1972. Byla to první skutečně sériově vyráběná verze MiG-23 a první stíhačka VVS, která byla vybavena schopnostmi rozhlížení / sestřelení (ačkoli tato schopnost byla zpočátku velmi omezené). Křídlo bylo znovu upraveno a nyní mělo přední lamely. Motor Tumansky R-29 (R-29A) byl nyní dimenzován na 123 kN (27 600 lbf). Konečně měla definitivní sadu senzorů: vylepšený radar Sapfir-23D (NATO: „High Lark“), senzor TP-23 pro vyhledávání a sledování infračerveného záření (IRST) a zaměřovač ASP-23D. Radar „High Lark“ měl dosah detekce asi 45 km proti vysoko letícímu cíli velikosti stíhače. Nebyl to pravý Dopplerův radar. Místo toho využil méně účinnou techniku „detekce obálky“, podobnou některým radarům západních stíhaček v 60. letech.
Plastikový model Academy 12445 - letadlo MiG-23S Flogger-B v měřítku 1:72 ke slepení.
Plastikový model Academy 12445 - letadlo MiG-23S Flogger-B v měřítku 1:72 ke slepení.
MiG-23 (v kódu NATO: „Flogger“) je sovětský proudový stíhací letoun s měnitelnou geometrií křídel.
MiG-23S
(„Flogger-A“) byla počáteční výrobní varianta. V letech 1969 až 1970 jich bylo vyrobeno jen asi 60. Tato letadla byla používána pro letové i provozní zkoušky. MiG-23S měl vylepšený proudový motor R-27F2-300 s maximálním tahem 98 kN (22 000 lbf). Vzhledem k tomu, že radar Sapfir-23 byl zpožděn, byla letadla instalována se systémem řízení zbraní S-21 s radarem RP-22SM. V zásadě se stejným systémem zbraní jako u MiG-21MF / bis. Pod trupem byla namontována dvouhlavňový kanón 23 mm GSh-23L s 200 náboji. Tato varianta trpěla různými problémy s kousáním a nikdy nebyla postavena jako operační bojovník.
MiG-23M
(„Flogger-B“) Tato varianta poprvé vzlétla v červnu 1972. Byla to první skutečně sériově vyráběná verze MiG-23 a první stíhačka VVS, která byla vybavena schopnostmi rozhlížení / sestřelení (ačkoli tato schopnost byla zpočátku velmi omezené). Křídlo bylo znovu upraveno a nyní mělo přední lamely. Motor Tumansky R-29 (R-29A) byl nyní dimenzován na 123 kN (27 600 lbf). Konečně měla definitivní sadu senzorů: vylepšený radar Sapfir-23D (NATO: „High Lark“), senzor TP-23 pro vyhledávání a sledování infračerveného záření (IRST) a zaměřovač ASP-23D. Radar „High Lark“ měl dosah detekce asi 45 km proti vysoko letícímu cíli velikosti stíhače. Nebyl to pravý Dopplerův radar. Místo toho využil méně účinnou techniku „detekce obálky“, podobnou některým radarům západních stíhaček v 60. letech.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.