







Dvourotorový pokojový mikrovrtulník o hmotnosti pouhých 30g, vyniká vysokou stabilitou a je dodáván v setu s vysílačem 2,4G(mód 1 a 2) pohonným akumulátorem LiPol 150mAh.Zobrazit celý popisek

Eurocopter EC-135 vyvinutý na počátku 90. let je v současnosti nejprodávanějším lehkým dopravním vrtulníkem (kromě pilota pojme až sedm pasažérů nebo dva zdravotníky a dvoje nosítka). EC-135 na první pohled slučuje dvě slavné vývojové linie - kabina, podvozek a nosný rotor prozrazují původ v extrémně úspěšné řadě vrtulníků MBB Bö-105/BK-117 německé firmy Messerschmitt-Bölkow-Blohm (BK-117 vyvinutý společně s japonskou Kawasaki se dnes vyrábí jako Eurocopter EC-145). Ocas s mnoholistým "fenestronem", dmychadlem uloženým v prstenci namísto obvyklého rotoru je zase typickým znakem vrtulníků francouzské firmy Aérospatiale. Stejně jako původní MBB-105/117 jsou EC-135 velmi oblíbené u policie a především jako létající ambulance. K oblibě u zdravotníků přispívá velmi objemný prostor kabiny a bezpečnost skrytého fenestronu - mohou se po přistání v terénu soustředit na svou práci, aniž by museli myslet na zlověstně se otáčející vyrovnávací rotor.
EC-135 používá mechaniku založenou na osvědčené konstrukci vrtulníků Colibri a SOLO - je to vrtulník klasické koncepce se dvěma souosými protiběžnými nosnými rotory a mechanickým stabilizátorem Bell-Hiller spojeným s horním rotorem, zatímco spodní rotor má cyklické řízení (klonění a klopení). Jeho letová hmotnost je pouhých 33 g. EC-135 je vhodný především pro pokojové létání, při troše cviku si s ním zalétáte bezpečně i v tom nejmenším panelákovém bytu.
EC-135 díky své konstrukci zajišťuje dobrou ovladatelnost a výbornou stabilitu a hodí se tedy i pro začátečníky bez jakékoliv předchozí zkušenosti s RC vrtulníky.
Konstrukce EC-135 je převážně plastová. Trup je skořepina z tenkého a velmi lehkého plastu, se snadno snímatelnou přední a zadní částí. Oba nosné rotory mají svůj vlastní elektromotor. Ovládání modelu zajišťuje řídící jednotka, která v sobě skrývá nejen regulátory pro motory nosných rotorů a přijímač, ale i serva pro ovládání cykliky a gyroskop. Díky své nízké hmotnosti je BRAVO SX prakticky nerozbitný, při střetech se zdí, nábytkem nebo podlahou zvláště oceníte pružnou stabilizační tyč s jádrem z ocelové struny.
K ovládání slouží RC souprava pracující v pásmu 2,4G. Velkou výhodou vysílače je možnost během několika minut změnit módu křížových ovladačů na uspořádání v Módu 1 (plyn vpravo) či Módu 2 (plyn vlevo). Vysílač nabízí přepínání dvojích výchylek a je vybaven displejem, který znázorňuje , které výchylky (velké/malé) jsou zapnuty, pozici digitálních trimů apod.
Pohonný akumulátor můžete nabíjet ve vysílači nebo můžete dokoupit nabíječ, jaký se dodává v Profipack verzích vrtulníků Colibri a Colibri Pro umožňující současné nabíjení dvou akumulátorů.
RC set obsahuje:
| Průměr nosného rotoru [mm] | 188 |
| Délka [mm] | 215 |
| Hmotnost [g] | 34 |
| Ovládané funkce | M,Kl,Kp,Vr |
| Stavební náročnost | S0 |
| Náročnost pilotáže | P1 |
Eurocopter EC-135 vyvinutý na počátku 90. let je v současnosti nejprodávanějším lehkým dopravním vrtulníkem (kromě pilota pojme až sedm pasažérů nebo dva zdravotníky a dvoje nosítka). EC-135 na první pohled slučuje dvě slavné vývojové linie - kabina, podvozek a nosný rotor prozrazují původ v extrémně úspěšné řadě vrtulníků MBB Bö-105/BK-117 německé firmy Messerschmitt-Bölkow-Blohm (BK-117 vyvinutý společně s japonskou Kawasaki se dnes vyrábí jako Eurocopter EC-145). Ocas s mnoholistým "fenestronem", dmychadlem uloženým v prstenci namísto obvyklého rotoru je zase typickým znakem vrtulníků francouzské firmy Aérospatiale. Stejně jako původní MBB-105/117 jsou EC-135 velmi oblíbené u policie a především jako létající ambulance. K oblibě u zdravotníků přispívá velmi objemný prostor kabiny a bezpečnost skrytého fenestronu - mohou se po přistání v terénu soustředit na svou práci, aniž by museli myslet na zlověstně se otáčející vyrovnávací rotor.
EC-135 používá mechaniku založenou na osvědčené konstrukci vrtulníků Colibri a SOLO - je to vrtulník klasické koncepce se dvěma souosými protiběžnými nosnými rotory a mechanickým stabilizátorem Bell-Hiller spojeným s horním rotorem, zatímco spodní rotor má cyklické řízení (klonění a klopení). Jeho letová hmotnost je pouhých 33 g. EC-135 je vhodný především pro pokojové létání, při troše cviku si s ním zalétáte bezpečně i v tom nejmenším panelákovém bytu.
EC-135 díky své konstrukci zajišťuje dobrou ovladatelnost a výbornou stabilitu a hodí se tedy i pro začátečníky bez jakékoliv předchozí zkušenosti s RC vrtulníky.
Konstrukce EC-135 je převážně plastová. Trup je skořepina z tenkého a velmi lehkého plastu, se snadno snímatelnou přední a zadní částí. Oba nosné rotory mají svůj vlastní elektromotor. Ovládání modelu zajišťuje řídící jednotka, která v sobě skrývá nejen regulátory pro motory nosných rotorů a přijímač, ale i serva pro ovládání cykliky a gyroskop. Díky své nízké hmotnosti je BRAVO SX prakticky nerozbitný, při střetech se zdí, nábytkem nebo podlahou zvláště oceníte pružnou stabilizační tyč s jádrem z ocelové struny.
K ovládání slouží RC souprava pracující v pásmu 2,4G. Velkou výhodou vysílače je možnost během několika minut změnit módu křížových ovladačů na uspořádání v Módu 1 (plyn vpravo) či Módu 2 (plyn vlevo). Vysílač nabízí přepínání dvojích výchylek a je vybaven displejem, který znázorňuje , které výchylky (velké/malé) jsou zapnuty, pozici digitálních trimů apod.
Pohonný akumulátor můžete nabíjet ve vysílači nebo můžete dokoupit nabíječ, jaký se dodává v Profipack verzích vrtulníků Colibri a Colibri Pro umožňující současné nabíjení dvou akumulátorů.
RC set obsahuje:
| Průměr nosného rotoru [mm] | 188 |
| Délka [mm] | 215 |
| Hmotnost [g] | 34 |
| Ovládané funkce | M,Kl,Kp,Vr |
| Stavební náročnost | S0 |
| Náročnost pilotáže | P1 |
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Vybíráte RC vrtulník a nevíte si rady s výběrem? V tomto článku naleznete informace, které vám pomohou s výběrem.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!