Stavebnice mechaniky špičkového 3D vrtulníku třídy „550" s CCPM deskou cykliky 120° s flybarless nosným rotorem pro listy 520–570 mm pro pohon střídavým motorem třídy 4020–4035 a 6–12S LiPo. Obsahuje: kompletní díly mechaniky s držáky pro standardní serva cykliky a návod; neobsahuje motor, elektroniku, listy nosného a vyrovnávacího rotoru.Zobrazit celý popisek

Nimbus 550 V2 představuje špičkový flybarless vrtulník třídy 550 umožňující instalaci široké škály motorů a elektroniky, takže rovnou z krabice nebo s použitím tuningových dílů snadno vyhoví požadavkům sportovně/rekreačních pilotů i ostřílených 3D profesionálů.
Srdcem Nimbusu 550 V2 je kompaktní blok ložisek nosného rotoru a držáku serv cykliky z duralu 7075 zajišťující spolu s uhlíkovým rámem jedinečnou tuhost kostry. Drobným, ale důležitým detailem je použití dvouřadých kuličkových ložisek s kosoúhlým stykem pro uložení hlavní hřídele přinášející vysokou odolnost a dlouho životnost.
CCPM deska cykliky 120°je ovládána trojicí standardních serv s přesným systémem táhel s velkým rozsahem výchylek. (S použitím tuningové sady je možno místo standardních serv nainstalovat miniserva.) Ovládací ramena unašečů listů jsou konstruována tak, aby se při havárii ohnula nebo zlomila a chránila tak před poškozením další (nákladnější) části vrtulníku.
Rám vrtulníku je tvořen 2,5mm uhlíkovými bočnicemi a 2,0mm ve spodní části pro zajištění maximální tuhosti a odolnosti při havárii při minimální hmotnosti.
Pohonný akumulátor je možné do lože akumulátorů zasouvat zepředu nebo zezadu, takže výměna akumulátoru nemusí vyžadovat snímání kabiny.
Nimbus 550 V2 s odpovídajícím motorem a regulátorem dovoluje použít pohonné akumulátory se 6S, 8S, 10S nebo dokonce 12S LiPo články.
Robustní rotorová hlava umožňuje instalaci listů o délce 515–570 mm; s tuningovou sadou je možná instalace až 620mm listů.
Ocasní nosník je tvořen tuhou uhlíkovou trubkou o průměru 27 mm nevyžadující dodatečné vzpěry a zajišťující přesné ovládání ocasu. Mechanika ovládání a náhonu vyrovnávacího rotoru je uložena v jednodílné duralové skříni pro snadnou montáž a údržbu.
Charakteristika Nimbusu 550 V2 (STD):
Stavebnice obsahuje: Kompletní díly mechaniky vrtulníku s držáky pro standardní serva cykliky, ale bez listů nosného a vyrovnávacího rotoru, motoru a elektroniky, návod ke stavbě.
| Délka trupu [mm] | 1120 |
| Šířka [mm] | 196 |
| Výška [mm] | 302 |
| Hmotnost (letová) [g] | 2500 - 2900 |
| Ovládané funkce | M,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro |
| Náročnost stavby | S2,S3 |
| Náročnost pilotáže | P3,P4 |
| Hmotnost (mechaniky) [g] | 1560 |
Nimbus 550 V2 představuje špičkový flybarless vrtulník třídy 550 umožňující instalaci široké škály motorů a elektroniky, takže rovnou z krabice nebo s použitím tuningových dílů snadno vyhoví požadavkům sportovně/rekreačních pilotů i ostřílených 3D profesionálů.
Srdcem Nimbusu 550 V2 je kompaktní blok ložisek nosného rotoru a držáku serv cykliky z duralu 7075 zajišťující spolu s uhlíkovým rámem jedinečnou tuhost kostry. Drobným, ale důležitým detailem je použití dvouřadých kuličkových ložisek s kosoúhlým stykem pro uložení hlavní hřídele přinášející vysokou odolnost a dlouho životnost.
CCPM deska cykliky 120°je ovládána trojicí standardních serv s přesným systémem táhel s velkým rozsahem výchylek. (S použitím tuningové sady je možno místo standardních serv nainstalovat miniserva.) Ovládací ramena unašečů listů jsou konstruována tak, aby se při havárii ohnula nebo zlomila a chránila tak před poškozením další (nákladnější) části vrtulníku.
Rám vrtulníku je tvořen 2,5mm uhlíkovými bočnicemi a 2,0mm ve spodní části pro zajištění maximální tuhosti a odolnosti při havárii při minimální hmotnosti.
Pohonný akumulátor je možné do lože akumulátorů zasouvat zepředu nebo zezadu, takže výměna akumulátoru nemusí vyžadovat snímání kabiny.
Nimbus 550 V2 s odpovídajícím motorem a regulátorem dovoluje použít pohonné akumulátory se 6S, 8S, 10S nebo dokonce 12S LiPo články.
Robustní rotorová hlava umožňuje instalaci listů o délce 515–570 mm; s tuningovou sadou je možná instalace až 620mm listů.
Ocasní nosník je tvořen tuhou uhlíkovou trubkou o průměru 27 mm nevyžadující dodatečné vzpěry a zajišťující přesné ovládání ocasu. Mechanika ovládání a náhonu vyrovnávacího rotoru je uložena v jednodílné duralové skříni pro snadnou montáž a údržbu.
Charakteristika Nimbusu 550 V2 (STD):
Stavebnice obsahuje: Kompletní díly mechaniky vrtulníku s držáky pro standardní serva cykliky, ale bez listů nosného a vyrovnávacího rotoru, motoru a elektroniky, návod ke stavbě.
| Délka trupu [mm] | 1120 |
| Šířka [mm] | 196 |
| Výška [mm] | 302 |
| Hmotnost (letová) [g] | 2500 - 2900 |
| Ovládané funkce | M,Kl,Ko,Kp,Vr,Gyro |
| Náročnost stavby | S2,S3 |
| Náročnost pilotáže | P3,P4 |
| Hmotnost (mechaniky) [g] | 1560 |
Vybíráte RC vrtulník a nevíte si rady s výběrem? V tomto článku naleznete informace, které vám pomohou s výběrem.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.