Plastikový model Airfix A1359 – německý tank Tiger-1 v měřítku 1:35 ke slepení. Produkční verze, délka 241 mm, stavební obtížnost 3.Zobrazit celý popisek

Plastikový model Airfix A1359 – německý tank Tiger-1 v měřítku 1:35 ke slepení. Produkční verze, délka 241 mm, stavební obtížnost 3.
Plastikový model Airfix A1359 – německý tank Tiger-1 v měřítku 1:35 ke slepení. Produkční verze, délka 241 mm, stavební obtížnost 3.
Tiger I byl německý těžký tank druhé světové války nasazený od roku 1942 v Africe a Evropě, obvykle v samostatných praporech těžkých tanků. Jeho konečné označení bylo Panzerkampfwagen VI Tiger Ausf. E se často zkrátil na Tiger. Tiger I dal Wehrmachtu své první obrněné bojové vozidlo, na kterém bylo namontováno dělo 8,8 cm KwK 36. 1377 bylo postaveno v období od srpna 1942 do srpna 1944.
To neslo posádku 5 (řidič, radista, střelec, velitel a nakladač), a byl poháněn vodou chlazeným motorem V-12, s rychlostí až 28 m.p.h. (45 k.m.p.h.) a sám se svou obávanou hlavní zbraní nesl dva kulomety 7,92 mm MG-34, používané v bojových situacích zblízka.
I když byl Tiger I na svou dobu nazýván vynikajícím designem, byl pravděpodobně přepracován pomocí drahých materiálů a výrobních metod náročných na práci. Tiger byl náchylný k určitým typům poruch na trati a poruchám a byl omezen v dosahu svou vysokou spotřebou paliva. Bylo to nákladné na údržbu, ale obecně mechanicky spolehlivé. Také obtížná přeprava a náchylnost k znehybnění, když mezi překrývajícími se a prokládanými silničními koly Schachtellaufwerk se vzorem zamrzlo bláto, led a sníh, což je často silně zaseklo, snížilo účinnost této obávané zbraně. To byl problém na východní frontě v blátivé jarní sezóně a v obdobích extrémního chladu.
Tank dostal přezdívku „Tiger“ od Ferdinanda Porsche a římské číslo bylo přidáno poté, co se do výroby dostal pozdější Tiger II. Původní označení bylo Panzerkampfwagen VI Ausführung H (dále jen „Panzer VI verze H“, zkráceně PzKpfw VI Ausf. H), kde „H“ označoval Henschel jako konstruktéra / výrobce. Byl klasifikován pod inventárním označením SdKfz 182. Tank byl později přejmenován na PzKpfw VI Ausf. E v březnu 1943, s inventárním označením SdKfz 181. Tiger I střední produkce má druhou konstrukční věž s menší kupolí, ale zachovává si gumová obruče.
Plastikový model Airfix A1359 – německý tank Tiger-1 v měřítku 1:35 ke slepení. Produkční verze, délka 241 mm, stavební obtížnost 3.
Plastikový model Airfix A1359 – německý tank Tiger-1 v měřítku 1:35 ke slepení. Produkční verze, délka 241 mm, stavební obtížnost 3.
Tiger I byl německý těžký tank druhé světové války nasazený od roku 1942 v Africe a Evropě, obvykle v samostatných praporech těžkých tanků. Jeho konečné označení bylo Panzerkampfwagen VI Tiger Ausf. E se často zkrátil na Tiger. Tiger I dal Wehrmachtu své první obrněné bojové vozidlo, na kterém bylo namontováno dělo 8,8 cm KwK 36. 1377 bylo postaveno v období od srpna 1942 do srpna 1944.
To neslo posádku 5 (řidič, radista, střelec, velitel a nakladač), a byl poháněn vodou chlazeným motorem V-12, s rychlostí až 28 m.p.h. (45 k.m.p.h.) a sám se svou obávanou hlavní zbraní nesl dva kulomety 7,92 mm MG-34, používané v bojových situacích zblízka.
I když byl Tiger I na svou dobu nazýván vynikajícím designem, byl pravděpodobně přepracován pomocí drahých materiálů a výrobních metod náročných na práci. Tiger byl náchylný k určitým typům poruch na trati a poruchám a byl omezen v dosahu svou vysokou spotřebou paliva. Bylo to nákladné na údržbu, ale obecně mechanicky spolehlivé. Také obtížná přeprava a náchylnost k znehybnění, když mezi překrývajícími se a prokládanými silničními koly Schachtellaufwerk se vzorem zamrzlo bláto, led a sníh, což je často silně zaseklo, snížilo účinnost této obávané zbraně. To byl problém na východní frontě v blátivé jarní sezóně a v obdobích extrémního chladu.
Tank dostal přezdívku „Tiger“ od Ferdinanda Porsche a římské číslo bylo přidáno poté, co se do výroby dostal pozdější Tiger II. Původní označení bylo Panzerkampfwagen VI Ausführung H (dále jen „Panzer VI verze H“, zkráceně PzKpfw VI Ausf. H), kde „H“ označoval Henschel jako konstruktéra / výrobce. Byl klasifikován pod inventárním označením SdKfz 182. Tank byl později přejmenován na PzKpfw VI Ausf. E v březnu 1943, s inventárním označením SdKfz 181. Tiger I střední produkce má druhou konstrukční věž s menší kupolí, ale zachovává si gumová obruče.
Novinka pro začínající i pokročilé letce, to je nový vrtulník od firmy RMT s názvem DragonFly 250. Jedná se o jednorotorový vrtulník v kompaktním provedení s kterým si můžete zalétat jak doma tak i venku. Více o tomto modelu se dozvíte v naší recenzi.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.