Popis produktu připravujeme.

V roce 1992, kdy byl model 75 na pokraji vyřazení, se na ženevském autosalonu představila nová Alfa Romeo 155. Oproti modelu 75 se změnilo mechanické uspořádání a byl zaveden pohon předních kol. Odlišné byly také proporce, i když se designéři snažili přenést některé stylistické prvky modelu 75 do modelu 155. Model 155 byl založen na platformě Tipo 2, společné s modely Fiat Tipo a Lancia Dedra. Nabízené motory byly poměrně rozmanité a měly v základním provedení Twin Spark o objemu 1800 cm3 a výkonu 126 koní. K dispozici byly i výraznější alternativy, jako například motor 2,5 V6, který byl odvozen od motoru přijatého do Alfy 6 v roce 1979 a který dosahoval výkonu 165 koní. Sofistikovanější variantou, která však zpočátku nebyla mezi veřejností příliš oblíbená, byl model Turbo Q4 s motorem Lancia Delta Integrale a výkonem 186 k. V roce 1993, rok po svém představení, byla řada 155 mírně přepracována a do základu nabídky byl zařazen čtyřválec Twin Spark 1748 cm3 a 116 k, který byl zpočátku k dispozici pouze pro portugalský trh. Dále byl představen turbodiesel 1,9, kterým byl vybaven již Fiat Tempra. V roce 1994 byla na trh uvedena speciální série 1.8i Silverstone s mimořádně sportovním podtextem. Na ženevském autosalonu 1995 byl představen restyling, který zahrnoval novou masku chladiče a zaoblenější podběhy kol. Z hlediska motorů přišel nový 2.0i Twin Spark. Od druhé poloviny devadesátých let se množily varianty a výbavy (Super a Sport). V roce 1996, krátce před ukončením výroby, převzal model 155 také motory 1,6 a 1,8 l Twin Spark 16v.
V roce 1992, kdy byl model 75 na pokraji vyřazení, se na ženevském autosalonu představila nová Alfa Romeo 155. Oproti modelu 75 se změnilo mechanické uspořádání a byl zaveden pohon předních kol. Odlišné byly také proporce, i když se designéři snažili přenést některé stylistické prvky modelu 75 do modelu 155. Model 155 byl založen na platformě Tipo 2, společné s modely Fiat Tipo a Lancia Dedra. Nabízené motory byly poměrně rozmanité a měly v základním provedení Twin Spark o objemu 1800 cm3 a výkonu 126 koní. K dispozici byly i výraznější alternativy, jako například motor 2,5 V6, který byl odvozen od motoru přijatého do Alfy 6 v roce 1979 a který dosahoval výkonu 165 koní. Sofistikovanější variantou, která však zpočátku nebyla mezi veřejností příliš oblíbená, byl model Turbo Q4 s motorem Lancia Delta Integrale a výkonem 186 k. V roce 1993, rok po svém představení, byla řada 155 mírně přepracována a do základu nabídky byl zařazen čtyřválec Twin Spark 1748 cm3 a 116 k, který byl zpočátku k dispozici pouze pro portugalský trh. Dále byl představen turbodiesel 1,9, kterým byl vybaven již Fiat Tempra. V roce 1994 byla na trh uvedena speciální série 1.8i Silverstone s mimořádně sportovním podtextem. Na ženevském autosalonu 1995 byl představen restyling, který zahrnoval novou masku chladiče a zaoblenější podběhy kol. Z hlediska motorů přišel nový 2.0i Twin Spark. Od druhé poloviny devadesátých let se množily varianty a výbavy (Super a Sport). V roce 1996, krátce před ukončením výroby, převzal model 155 také motory 1,6 a 1,8 l Twin Spark 16v.
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nová buggy Across Unlimited navazuje na velice oblíbený model Across. Nově zde najdete silnější servo a kovové převody zabalené v atraktivním designu. Díky pohonu 4x4 a možnosti snížení maximální rychlosti si s model užijí jezdci všech věkových kategorií.
Nákup nákladního automobilu je spolufinancován Evropskou unií. Cílem projektu bylo pořídit nákladní vůz kategorie N.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!