






Popis produktu připravujeme.

Nahradit tak vynikající vůz, jakým bylo Porsche 356, nebylo snadné. Přesto se Porsche muselo s tímto problémem vypořádat již na počátku 60. let. První prototypy nového modelu navrhl Alexander Porsche, zvaný "Butzi", syn Ferdinanda Antona Porscheho a synovec Ferdinanda Porscheho, tvůrce závodních vozů Auto Unions a Volkswagen. Nové Porsche se postupně definovalo. Od počátečního téměř tříprostorového projektu přešli ke skutečnému kupé, jehož přední část se částečně podobala modelu 356 a kokpit měl charakteristický segmentový profil. Na frankfurtském autosalonu bylo představeno originální kupé 2 + 2 901, inovativní, ale zároveň ukotvené v duchu značky Porsche. Jediné, co chybělo, bylo definitivní jméno. Peugeot protestoval, že trojmístné označení vozu s nulou uprostřed je určeno výhradně pro jeho silniční vozy. Porsche tedy změnilo kód z 901 na 911. To už se rodil mýtus o historii vozu. Původně navržený model 911 s jediným motorem 2000 o výkonu 130 koní prošel rychlým vývojem. Nejsportovnější verze 911S přišla v roce 1966, v roce, kdy 911 debutovala v Le Mans a zvítězila ve třídě do 2500 cm3 v kategorii GT. V září 1967 byla představena druhá řada 911, nazvaná série A. Nabídka byla rozšířena o různé výkony, ale všechny vozy zůstaly s motorem 2000: pohybovaly se v rozmezí od T (110 k) přes L (130 k) až po S 160. Přišel také model R s výkonem 210 koní, ale ten byl spíše závodním vozem. Elektronické vstřikování se objevilo v roce 1968 u modelu 911 E, jehož motor měl výkon 140 koní. V roce 1969 došlo u řady C k prvnímu zvýšení zdvihového objemu z 2,0 na 2,2 litru. Modelová řada 1969 zahrnovala modely 911 T, 911 E se vstřikováním a 911 S. Mezitím se u řady B z roku 1968 prodloužil rozvor o 57 mm a již od roku 1965 byla k dispozici konfigurace Targa, originální řešení na půli cesty mezi kupé a kabrioletem, pojmenované na počest závodu Targa Florio, v němž Porsche již dosáhlo významných vítězství. Na konci šedesátých let se množily soutěžní a experimentální verze (stačí vzpomenout na velmi speciální a vzácnou 911 ST s motorem 2,4 a poté 2,5 litru) a od roku 1971 se řada E dočkala dalšího zdvihového objemu, z 2 ,2 na 2,4 litru. V roce 1972 končí to, co je považováno za první část historie modelu 911: v říjnu byla představena Carrera RS o objemu 2700 cm3 a v roce 1973 byla nabídka zcela přepracována zavedením řady G a motorů o objemu 2,7 litru.
Na závodě 24 hodin Le Mans v roce 1967 startovaly čtyři vozy Porsche 911 ve verzi S ve třídě GT 2000. S číslem 42 se přihlásil Auguste Veuillet, jezdec a majitel společnosti Sonauto, francouzského dovozce vozů Porsche. Vůz 911S, řízený Robertem Buchetem a Herbertem Lingem, vyhrál třídu, když ujel celkem 308 kol.</p>
Nahradit tak vynikající vůz, jakým bylo Porsche 356, nebylo snadné. Přesto se Porsche muselo s tímto problémem vypořádat již na počátku 60. let. První prototypy nového modelu navrhl Alexander Porsche, zvaný "Butzi", syn Ferdinanda Antona Porscheho a synovec Ferdinanda Porscheho, tvůrce závodních vozů Auto Unions a Volkswagen. Nové Porsche se postupně definovalo. Od počátečního téměř tříprostorového projektu přešli ke skutečnému kupé, jehož přední část se částečně podobala modelu 356 a kokpit měl charakteristický segmentový profil. Na frankfurtském autosalonu bylo představeno originální kupé 2 + 2 901, inovativní, ale zároveň ukotvené v duchu značky Porsche. Jediné, co chybělo, bylo definitivní jméno. Peugeot protestoval, že trojmístné označení vozu s nulou uprostřed je určeno výhradně pro jeho silniční vozy. Porsche tedy změnilo kód z 901 na 911. To už se rodil mýtus o historii vozu. Původně navržený model 911 s jediným motorem 2000 o výkonu 130 koní prošel rychlým vývojem. Nejsportovnější verze 911S přišla v roce 1966, v roce, kdy 911 debutovala v Le Mans a zvítězila ve třídě do 2500 cm3 v kategorii GT. V září 1967 byla představena druhá řada 911, nazvaná série A. Nabídka byla rozšířena o různé výkony, ale všechny vozy zůstaly s motorem 2000: pohybovaly se v rozmezí od T (110 k) přes L (130 k) až po S 160. Přišel také model R s výkonem 210 koní, ale ten byl spíše závodním vozem. Elektronické vstřikování se objevilo v roce 1968 u modelu 911 E, jehož motor měl výkon 140 koní. V roce 1969 došlo u řady C k prvnímu zvýšení zdvihového objemu z 2,0 na 2,2 litru. Modelová řada 1969 zahrnovala modely 911 T, 911 E se vstřikováním a 911 S. Mezitím se u řady B z roku 1968 prodloužil rozvor o 57 mm a již od roku 1965 byla k dispozici konfigurace Targa, originální řešení na půli cesty mezi kupé a kabrioletem, pojmenované na počest závodu Targa Florio, v němž Porsche již dosáhlo významných vítězství. Na konci šedesátých let se množily soutěžní a experimentální verze (stačí vzpomenout na velmi speciální a vzácnou 911 ST s motorem 2,4 a poté 2,5 litru) a od roku 1971 se řada E dočkala dalšího zdvihového objemu, z 2 ,2 na 2,4 litru. V roce 1972 končí to, co je považováno za první část historie modelu 911: v říjnu byla představena Carrera RS o objemu 2700 cm3 a v roce 1973 byla nabídka zcela přepracována zavedením řady G a motorů o objemu 2,7 litru.
Na závodě 24 hodin Le Mans v roce 1967 startovaly čtyři vozy Porsche 911 ve verzi S ve třídě GT 2000. S číslem 42 se přihlásil Auguste Veuillet, jezdec a majitel společnosti Sonauto, francouzského dovozce vozů Porsche. Vůz 911S, řízený Robertem Buchetem a Herbertem Lingem, vyhrál třídu, když ujel celkem 308 kol.</p>
Nabídli jsme zkušenému modeláři Romanu Hanelovi k přestavbě RC auto Tatra 603 od české značky Abrex. Roman sepsal krátkou reportáž z celé úpravy. Podívejte se, jak přestavba probíhala a jak to celé dopadlo.
Znáte legendární českou značku sběratelských modelů Abrex? Na trhu jsou už víc než 25 let. V nabídce mají víc než 400 unikátních sběratelských modelů. Přečtěte si víc.
Nový e-shop, ale stále jsme to my. Omrkněte co vás na novém webu čeká a pojďte to s námi ještě víc rozjet! Jedeme v tom totiž spolu. A vy jste víc než jen naši zákazníci. Jste naši parťáci.
Crawler RGT Shooter je velmi výkonný a spolehlivý expediční speciál, který je i díky pohonu 4X4 a střídavému elektromotoru určený hlavně pro technickou jízdu v terénu.
RC auto RMT Dominator Monster v měřítku 1:12 představuje atraktivní, odolnou a výkonnou volbu pro začátečníky i mírně pokročilé nadšence do RC modelů.
Záleží vám na budoucnosti? Nám ano. Pojďte s námi chránit planetu – začněte správným tříděním elektroodpadu a baterií, je to jednodušší, než si myslíte.
Tento model, v měřítku 1:10, je nejen skvělým doplňkem do vaší sbírky, ale díky jeho funkcím a výborným jízdním vlastnostem se stává opravdu všestranným terénním vozidlem.
RC model, který nezestárne. I tak by se dal stručně popsat jeden z nejpopulárnějších expedičních modelů současnosti – Traxxas TRX-4 Land Rover Defender. Omrkněte jeho výbavu, konstrukční řešení a jízdní vlastnosti!
Důvodem svolávací akce je obsah azbestu v obložení spojky, případně brzd u spalovacích aut. Svolávací akce se týká vybraných modelů aut. Více se dozvíte v celém článku.
Projekt digitální transformace ve společnosti RCprofi s.r.o. je spolufinancován Evropskou unií.
Modelcentrum v Pardubicích se změnilo na RCprofi. Naprostá většina věcí však zůstává při starém. Stejný tým, stejné nadšení, stejný sortiment. Přečtěte si víc ve vyjádření jednatele společnosti.
Světoznámá značka RC modelů Losi se věnovala tři a půl roku vývoji RC motorky Losi Promoto-MX. Model jsme nechali otestovat a přinášíme vám exkluzivní informace o tom, jak se mu dařilo v terénu.
Chtěli jste si někdy zastřílet z tanku? Naše žhavá novinka vám tuto možnost nabízí. Pořiďte si airsoftový RC tank a zažijte „opravdovou“ bitvu.
Zajímá vás, jak to dopadne, když se zapálený modelář pustí do stavby legendárního automobilu MTX Tatra V8? Peter Kubička nám napsal, jak jeho stavba probíhala. Čtěte dál, abyste zjistili, jak se s takovým úkolem „popral“!
Jak se jezdí s RC autem Traxxas Maxx Slash? Je opravdu tak skvělé, jak slibuje výrobce? Vyzkoušeli jsme to za vás a o naše dojmy se s vámi podělíme v naši recenzi.
Ochrání Safe bag RMT Models vaše akumulátory během jejich nabíjení, přenášení a skladování? Otestovali jsme nejen to, ale i jaké akumulátory se do něj vejdou a jak se s ním manipuluje.